| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Veneta Cucine?
Veneta Cucine?
Wie kent deze keukens en heeft hier ervaring mee? Ben vandaag in de showroom geweest en heb een prachtige keuken gezien.Hoge kasten, 3 stuks met koel-diepvries, oven en 1 gewoon. Recht aanrechtblok met gaskookplaat en wokbrander afuikkap en bovenkasten, cristalline blad,3 meter lang. Klein kookeiland met overlap als barretje met spoelbak en vaatwasser 1.80 bij 1.20 met zelfde blad. Bij deze keuken stond een bordje geplaatst met de prijs van 30.995 euro. Ik vind dit nogal veel. Wat mag de prijs van deze keuken zijn?
Re: Veneta Cucine?
als bij appie hein een bordje bij de sinasappels hangt van 2 euro ga je dan ook
ergens anders vragen of dit wel zo is?
Beetje rare vraag.
Rayke
ergens anders vragen of dit wel zo is?
Beetje rare vraag.
Rayke
Wat een misplaatst vergelijk zeg. Ik weet dat je bij Albert Heijn een Bonuskaart nodig hebt om van de korting te profiteren. Wat mijn vraag is als er een bordje in de showroom staat bij een opgestelde keuken of dat de prijs is die betaald moet worden, of dat er nog korting afgaat en een eventuele indicatie hoeveel? Svp Alleen zinnige antwoorden.
waarom vraag je zo'n vraag niet gewoon in de showroom waar je bent geweest, en bepaal daarna gewoon of je het er voor over hebt of nie
ik vind het tamelijk onzinnig van je dat je die vraag hier steld.
ik vind het tamelijk onzinnig van je dat je die vraag hier steld.
Daar is een forum toch voor? Als ik die vraag in de showroom gesteld had zou ik het hier niet meer doen, maar dat heb ik niet dus..... Maar goed ik heb er nu al spijt van, wat een geirriteerde mensen zitten hier zeg.
Wat er op een bordje staat is meestal de advies-verkoopsprijs van een winkel. Dit is vaak niet de catalogus-prijs, maar ook niet hun 'laagste' prijs. Er zijn natuurlijk altijd mensen die deze prijs ervoor willen betalen, maar aangezien dit slechts een voorbeeld is (qua maatvoering), zal er toch een berekening gemaakt worden op jullie eigen wensen!
Een korting van 10-15% of meer zou mij niet ongebruikelijk lijken op de showroomprijs zoal vermeld op het bordje!
Een korting van 10-15% of meer zou mij niet ongebruikelijk lijken op de showroomprijs zoal vermeld op het bordje!
Bij een goede speciaalzaak staat gewoon de prijs op de keuken die deze keuken moet kosten.prijs, maar ook niet hun 'laagste' prijs
Zonde namelijk als een klant wegloopt omdat deze denkt dat de keukens te duur zijn.
Gewoon duidelijk zijn en de prijs noemen/tonen die je voor het produkt vraagt.
En wat Rayke en Yes betreft : ik denk dat rayke bedoelt dat albert hein vermeldt wat het kost. Ook als er een bonusaanbieding is dan staat de prijs vermeld. Misschien had Rayke het beter kunnen uitleggen maar onzinnig is die opmerking niet.
Mr.P.