LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verschil van 17.000 Euro op een Keuken !
Verschil van 17.000 Euro op een Keuken !
Hallo beste mensen laat je niet in de maling nemen door slechte Keuken boeren in Nederland!
voorbeeld:
Systemat Keuken totaalprijs incl plaatsen btw etc in NL : 28.000 euro.
andere dealer dan een Siematic precies zelfde opsteling etc.
Siematic is duurder oke maar nu de prijs: 38.000 euro
Dus zelfde offerte zonder prijzen naar Duitsland en men komt daar men een prijs van 21.000 euro.
Zo zie je vergelijk goed voor je koopt en onder de slechte Keukenboeren bedoel ik de KeukenConcurent en aanverwante zaken.
niet de plaatselijke keukenboeren die doen nog normaal, maar zitten wel ver boven de prijs.
voorbeeld:
Systemat Keuken totaalprijs incl plaatsen btw etc in NL : 28.000 euro.
andere dealer dan een Siematic precies zelfde opsteling etc.
Siematic is duurder oke maar nu de prijs: 38.000 euro
Dus zelfde offerte zonder prijzen naar Duitsland en men komt daar men een prijs van 21.000 euro.
Zo zie je vergelijk goed voor je koopt en onder de slechte Keukenboeren bedoel ik de KeukenConcurent en aanverwante zaken.
niet de plaatselijke keukenboeren die doen nog normaal, maar zitten wel ver boven de prijs.
-
Re: Verschil van 17.000 Euro op een Keuken !
Sie-Matic koop je in een speciaalzaak, niet bij de keukenconcurrent!
De duitse prijzen kunnen we wel in meekomen, alleen even de juiste zaken vergelijken met elkaar.
De duitse prijzen kunnen we wel in meekomen, alleen even de juiste zaken vergelijken met elkaar.
Welke Duitse zaak ben je geweest voor de Siematic?
Even denken......uuhhhhhhhh.....MediaMarkt!
-
Beide keukens lijken mij te duur. Vergelijk eens een noname-fabrikant met dezelfde kwaliteit. Die zijn er genoeg.
28.000 is wel erg veel geld voor een keuken.
Merken :
Schüller
Beckermann
Rational
Hebaform
Keukenzaken :
Deeze Helmond
Erbee Nuenen
Culemborgs keukenhuis
Keukenhuis cdier en Keer
Keukenstudio Noordwolde
Hoogstad keukens Vlaardingen
Bauerkeukens Breda
en vele anderen
28.000 is wel erg veel geld voor een keuken.
Merken :
Schüller
Beckermann
Rational
Hebaform
Keukenzaken :
Deeze Helmond
Erbee Nuenen
Culemborgs keukenhuis
Keukenhuis cdier en Keer
Keukenstudio Noordwolde
Hoogstad keukens Vlaardingen
Bauerkeukens Breda
en vele anderen
heel objectief ja
-
Loesje verkoopt keukens in een duitse keukenzaak en probeert via deze site klanten binnen te halen. Jammer dat er verkopers op deze site hun verkoop praatje houden. Getuigt eigenlijk de onbekwaamheid van deze mensen. Eeen goede verkoper zou bezig zijn of haar klanten en zijn of haar product. Of doe je dat ook,loesje ?
De site is bedoeld om mensen die door de bomen het bos niet meer zien te ondersteunen en uitleg te geven over de keukenmarkt.
De site is bedoeld om mensen die door de bomen het bos niet meer zien te ondersteunen en uitleg te geven over de keukenmarkt.
Als je de moeite had genomen het forum te lezen dan had je geweten dat ik helemaal geen keukens in duitsland verkoop maar hier gewoon in nederland.
jij geeft je uit als objectief maar ondertussen beveel je wel een tal keukenzaken en merken aan. dat is niet objectief.
Ik heb hier nimmer getracht mijn eigen zaak aan te bevelen, daar is dit forum namelijk niet voor bedoeld. Ik geef daar waar ik nodig acht mijn commentaar, en dat is de ene keer misschien wat malser dan de andere keer, maar heeft er deels mee te maken hoe er gereageerd wordt.
jouw oordeel over onbekwaamheid zegt meer over jezelf als over mij in dit geval.
jij geeft je uit als objectief maar ondertussen beveel je wel een tal keukenzaken en merken aan. dat is niet objectief.
Ik heb hier nimmer getracht mijn eigen zaak aan te bevelen, daar is dit forum namelijk niet voor bedoeld. Ik geef daar waar ik nodig acht mijn commentaar, en dat is de ene keer misschien wat malser dan de andere keer, maar heeft er deels mee te maken hoe er gereageerd wordt.
jouw oordeel over onbekwaamheid zegt meer over jezelf als over mij in dit geval.
daarnaast beveel jij in je rijtje keukenzaken een zaak aan die onlangs net failliet is geweest en een spoor van ellende heeft gecreeert.
denk je wel na over de gedupeerde klanten die hun aanbetaling toen totaal kwijt waren? die totaal in de kou zijn gelaten?
jij zegt de consument hier te willen ondersteunen, maar ondertussen beveel je wel deze zaak aan. sta jij garant straks voor die klant die weer zijn geld eventueel kwijt is?
denk je wel na over de gedupeerde klanten die hun aanbetaling toen totaal kwijt waren? die totaal in de kou zijn gelaten?
jij zegt de consument hier te willen ondersteunen, maar ondertussen beveel je wel deze zaak aan. sta jij garant straks voor die klant die weer zijn geld eventueel kwijt is?
-
Jammer loesje dat je de markt niet kent.
Geen van mijn genoemde zaken is failliet geweest of heeft financviele problemen. Heb jij ze ?
Ook jouw wil ik graag helpen, als je er open voor staat.
Of wil alleen maar onrust veroorzaken en mensen het nog onduidelijker maken.
Geen van mijn genoemde zaken is failliet geweest of heeft financviele problemen. Heb jij ze ?
Ook jouw wil ik graag helpen, als je er open voor staat.
Of wil alleen maar onrust veroorzaken en mensen het nog onduidelijker maken.
laatste reactie van mijn kant naar jou toe.
Ik snap dat je de keukenzaken die je aanbeveelt op deze manier wilt beschermen. maar ik weet waar ik het over heb. en ik ken de markt echt wel want ik heb veel te maken gehad met de gedupeerde klanten van deze zaak die toch graag een keuken wouden hebben.
Ik zaai geen onrust, ik probeer alleen de consument te attenderen dat een persoon die zichzelf objectief noemt helemaal niet objectief bezig is en daarbij dus zelfs geen voorzichtigheid in acht neemt.
wil je advies geven prima, hardstikke mooi zelf, en ik denk heel waardevol voor de consument, maar doe het dan asjeblieft wel reeel
een consument is er echt niet bijgebaat om hun geld te verliezen aan zaken die net zijn doorgestart en die zelfs telefonisch nog zeer slecht te bereiken zijn en door jouw als betrouwbare zaken worden aanbevolen.
beperk je dan alleen tot het verstrekken aub informatie over keukens.
en hierbij stopt mijn reactie naar jou toe. Jij hebt al laten blijken dat je door het lezen van slechts 1 berichtje een oordeel hebt over een persoon. en dat zegt nog altijd meer over jou dan over mij.
Als jij denkt dat je een consument op deze manier moet misleiden, dan moet je het vooral doen, realiseer je wel dat door je naam een consument denkt dat ie te maken heeft met een vakman, maar ondertussen bezorg je de keukenhandel alleen maar een slechte naam
jammer....heel jammer asjeblieft zeg noem je zelf geen objectief iemand en al helemaal geen vakman.
laat die beoordeling maar over aan iemand die met je te maken heeft gehad.
Ik snap dat je de keukenzaken die je aanbeveelt op deze manier wilt beschermen. maar ik weet waar ik het over heb. en ik ken de markt echt wel want ik heb veel te maken gehad met de gedupeerde klanten van deze zaak die toch graag een keuken wouden hebben.
Ik zaai geen onrust, ik probeer alleen de consument te attenderen dat een persoon die zichzelf objectief noemt helemaal niet objectief bezig is en daarbij dus zelfs geen voorzichtigheid in acht neemt.
wil je advies geven prima, hardstikke mooi zelf, en ik denk heel waardevol voor de consument, maar doe het dan asjeblieft wel reeel
een consument is er echt niet bijgebaat om hun geld te verliezen aan zaken die net zijn doorgestart en die zelfs telefonisch nog zeer slecht te bereiken zijn en door jouw als betrouwbare zaken worden aanbevolen.
beperk je dan alleen tot het verstrekken aub informatie over keukens.
en hierbij stopt mijn reactie naar jou toe. Jij hebt al laten blijken dat je door het lezen van slechts 1 berichtje een oordeel hebt over een persoon. en dat zegt nog altijd meer over jou dan over mij.
Als jij denkt dat je een consument op deze manier moet misleiden, dan moet je het vooral doen, realiseer je wel dat door je naam een consument denkt dat ie te maken heeft met een vakman, maar ondertussen bezorg je de keukenhandel alleen maar een slechte naam
jammer....heel jammer asjeblieft zeg noem je zelf geen objectief iemand en al helemaal geen vakman.
laat die beoordeling maar over aan iemand die met je te maken heeft gehad.
@objektieve vakman
Ik kan in ieder geval niet zomaar zeggen dat beide keukens mij te duur lijken, zonder dat ik een opstelling, een indeling en de gebruikte materialen en apparaten ken.
Je bent wel een echte vakman als je zonder dat te weten kunt zeggen dat beide keukens te duur lijken.
Over het feit dat € 28.000 erg veel geld is voor een keuken wil ik het niet hebben, dat is voor ieder een persoonlijke afweging.
Tiel!? heeft misschien met het ingestraalde water daar te maken. Krijg je misschien wel bepaalde gaven van
Zou je de offerte eens hier willen plaatsen? Je weet blijkbaar meer dan wij. Kunnen wij ook kijken of dit echt te duur is.Beide keukens lijken mij te duur. Vergelijk eens een noname-fabrikant met dezelfde kwaliteit. Die zijn er genoeg.
28.000 is wel erg veel geld voor een keuken
Ik kan in ieder geval niet zomaar zeggen dat beide keukens mij te duur lijken, zonder dat ik een opstelling, een indeling en de gebruikte materialen en apparaten ken.
Je bent wel een echte vakman als je zonder dat te weten kunt zeggen dat beide keukens te duur lijken.
Over het feit dat € 28.000 erg veel geld is voor een keuken wil ik het niet hebben, dat is voor ieder een persoonlijke afweging.
Tiel!? heeft misschien met het ingestraalde water daar te maken. Krijg je misschien wel bepaalde gaven van
met 30 jaar objectieve ervaring heb je nog niet veel geleerd.
Reclame maken op dit forum helpt echt niet hoor objektieve fuckman. Reageer omdat je het leuk vindt of omdat je niks te doen hebt..... of net als ik uit pure frustratie.....
oh dat hoef je niet te zeggen slik, dat leest iedereen wel uit je berichtjes hoor.....
Laatst gewijzigd door loesjes op 01 jun 2006 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat......loesjes.....dat leest iedereen wel enz.....
ja eindelijk.... een zinvolle correctie van je... dank je