Hoi,
We hebben twee offertes liggen van onze nieuwe keuken. Apperatuur is hetzelfde, evenals het werkblad en opstelling. De prijzen liggen ook niet ver uit elkaar. Het verschil zit in het keukenmerk (tristar en een op maat gemaakte keuken) en in de frontjes.
Wij zijn netjes geholpen door beide bedrijven maar vinden het lastig om een keuze te maken wat betreft de frontjes. Bij de tristart keuken hebben we gekozen voor een hoogglans front van een acryl soort.
Bij de maatwerk keuken is dat een polygloss front (ook hooglans) op basis van MDF.
Kan iemand mij de verschillen en voor/nadelen van beide materialen uitleggen?
Het gaat er mij vooral om dat het de folie niet zomaar los komt en relatief gezien krasvast is.
Alvast bedankt!
mark
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voor- en nadelen van polygloss vs acryl
-
vreemde_eend
-
zelfstandigste
Re: Voor- en nadelen van polygloss vs acryl
Gezien deze quote, is de polygloss een folie...Het gaat er mij vooral om dat het de folie niet zomaar los komt en relatief gezien krasvast is.
Dan zou ik zondermeer voor de Tristar/Acryl gaan; gaat gewoon zeker langer mee.
-
vreemde_eend
Re: Voor- en nadelen van polygloss vs acryl
Hoi,
Alvast bedankt voor je antwoord. Ik weet niet zeker of polygloss een folie is of niet. Voor mij is iets een folie als het op de deur geplakt wordt. De frontjes van tristar is ook een plastic iets wat erop gelijmt is.
Wat ik wel begrepen heb ik dat polyglos krasvast is e.d. maar wat nou het exacte verschil is....geen idee.
groeten,
Mark
Alvast bedankt voor je antwoord. Ik weet niet zeker of polygloss een folie is of niet. Voor mij is iets een folie als het op de deur geplakt wordt. De frontjes van tristar is ook een plastic iets wat erop gelijmt is.
Wat ik wel begrepen heb ik dat polyglos krasvast is e.d. maar wat nou het exacte verschil is....geen idee.
groeten,
Mark