we bellen volgende week voor een afspraak en nemen dan een beslissing. We wilen graag de greeploze en dat zal ook wel duurder uitvallen.
Zijn jullie ook naar andere zaken geweest en waren diie even duur als v.d Ham?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] W. van der Ham keukens zoetermeer
-
happy4you2
Re: W. van der Ham keukens zoetermeer
Hoi Merel,
Wij zijn al bij diverse keukenzaken geweest. Van der Ham was onze eerste zaak bij de start van onze zoektocht. Gek genoeg hebben wij bij hen het overheersende goed gevoel gehouden.
Wij zijn diverse zaken binnengeweest (waaronder de veel besproken zaken hier op het forum) en hebben ook veel mooie spullen gezien. De prijzen waren er ook naar. Wat voor ons de doorslag geeft is de openheid waarmee, van der Ham zaken doet.
Bij ons eerste bezoek gaven we aan dat we aan het orienteren waren en dat we nog geen beslissing zouden nemen. De verkoper had eigenlijk nog een afspraak 1,5 uur later. Maar gaf toen aan dat we konden beginnen en zouden kijken hoe ver we kwamen. Tekening mooi op het computerscherm en ook uitgeprint meegekregen, ook de offerte. Zoals ik al eerder zei, er viel nog te onderhandelen. Dat laatste was meer om te kijken of we echt nader tot elkaar konden komen (je realiseert je dat je toch meer betaald, zie berichten op het forum, maar voor een goede service en dito kwaliteit zijn wij best bereid iets meer te betalen, als je de narigheden van anderen bekijkt blijkt dat geen overbodige luxe).
Volgens mij is greeploos niet duurder, daar zij dan niet per kast de grepen erop hoeven te zetten (incl. het frezen), maar goed dit weet ik niet zeker. Overigens wij gaan ook voor greeploos.
Veel succes volgende week en wie weet komen jullie eruit.
We horen graag hoe jullie ervaring is geweest.
Met vriendelijke groet,
Happy
Wij zijn al bij diverse keukenzaken geweest. Van der Ham was onze eerste zaak bij de start van onze zoektocht. Gek genoeg hebben wij bij hen het overheersende goed gevoel gehouden.
Wij zijn diverse zaken binnengeweest (waaronder de veel besproken zaken hier op het forum) en hebben ook veel mooie spullen gezien. De prijzen waren er ook naar. Wat voor ons de doorslag geeft is de openheid waarmee, van der Ham zaken doet.
Bij ons eerste bezoek gaven we aan dat we aan het orienteren waren en dat we nog geen beslissing zouden nemen. De verkoper had eigenlijk nog een afspraak 1,5 uur later. Maar gaf toen aan dat we konden beginnen en zouden kijken hoe ver we kwamen. Tekening mooi op het computerscherm en ook uitgeprint meegekregen, ook de offerte. Zoals ik al eerder zei, er viel nog te onderhandelen. Dat laatste was meer om te kijken of we echt nader tot elkaar konden komen (je realiseert je dat je toch meer betaald, zie berichten op het forum, maar voor een goede service en dito kwaliteit zijn wij best bereid iets meer te betalen, als je de narigheden van anderen bekijkt blijkt dat geen overbodige luxe).
Volgens mij is greeploos niet duurder, daar zij dan niet per kast de grepen erop hoeven te zetten (incl. het frezen), maar goed dit weet ik niet zeker. Overigens wij gaan ook voor greeploos.
Veel succes volgende week en wie weet komen jullie eruit.
We horen graag hoe jullie ervaring is geweest.
Met vriendelijke groet,
Happy
Beste happy,
Is het je opgevallen dat er in het Woonhart nog een goed bedrijf zit?
Zeker een aanrader om daar ook eens te kijken.
Succes
Is het je opgevallen dat er in het Woonhart nog een goed bedrijf zit?
Zeker een aanrader om daar ook eens te kijken.
Succes
Hallo,
Ons nieuwe huis is twee weken geleden opgeleverd en wij hebben weer een keuken gekocht bij Wim van der Ham. Dit is al de derde keer. Onze hele familie koopt zijn keuken bij Wim van der Ham. De service en afterservice is gewoon harstikke goed. Tevens zijn we ook tevreden over de prijs. Jasper is onze vaste contactpersoon bij Van der Ham. Doet het harstikke goed. Succes met het kopen van een keuken.
Groet,
Sacha
Ons nieuwe huis is twee weken geleden opgeleverd en wij hebben weer een keuken gekocht bij Wim van der Ham. Dit is al de derde keer. Onze hele familie koopt zijn keuken bij Wim van der Ham. De service en afterservice is gewoon harstikke goed. Tevens zijn we ook tevreden over de prijs. Jasper is onze vaste contactpersoon bij Van der Ham. Doet het harstikke goed. Succes met het kopen van een keuken.
Groet,
Sacha
Ons nieuwe huis is twee weken geleden opgeleverd en wij hebben weer een keuken gekocht bij Jan, Jans en de kinderen. Dit is al de derde keer. Onze hele familie koopt zijn keuken bij Jan, Jans en de kinderen. De service en afterservice is gewoon harstikke goed. Tevens zijn we ook tevreden over de prijs. Jans is onze vaste contactpersoon bij Jan, Jans en de kinderen. Doet het harstikke goed. Succes met het kopen van een keuken.
Jan, Jans en de kinderen = vul hier de naam van uw keukenzaak in
Jan, Jans en de kinderen = vul hier de naam van uw keukenzaak in
ZEKER NIETS BETERS TE DOEN EN EEN GROTE FAN VAN JAN, JANS EN DE KINDEREN.... 
Heb een oogje op een Bontempi keuken. Zie dat meerdere mensen op dit forum ervaringen hiermee hebben. De keukens zijn vrij prijzig. Vroeg me af hoeveel jullie uiteindelijk van de eerste prijsopgave af gekregen hebben. Kan iemand mij daar mee over melden?
Zie de vraag hierboven. Ook in ben hier wel benieuwd naar.