LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar haal ik een goede keuken vandaan

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
ingb
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 feb 2007 20:04

Waar haal ik een goede keuken vandaan

Ongelezen bericht door ingb »

Wij hebben sinds december vorig jaar een keuken laten neerzetten door, dat dachten, wij een betrouwbare keukenboer. Voor koop kon alles na montage kon niets meer. Het is nu zelfs zover dat wij ons geld terug krijgen en hun de keuken. Heel veel fouten, echt veel. Oa kleurverschil in de gespoten deuren. Volgens de leveracier valt dit binnen de grens? Welke grens? Oven en Afzuigkap allebij al vervangen.


HELP ONS. Wij hebben nu afspraken bij Brugman en Keukenmaxx.

[/b]

ozziexx
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 jan 2007 00:57

Re: Waar haal ik een goede keuken vandaan

Ongelezen bericht door ozziexx »

Hoi Ingb

Waar kom je vandaan uit Nederland?

Sebastiaan79
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jan 2005 12:04

Re: Waar haal ik een goede keuken vandaan

Ongelezen bericht door Sebastiaan79 »

Hallo,

In Amersfoort weet ik uit ervaring dat Keukenhome erg goed is en Piet Klerkx erg slecht.

Groeten,
Bas

ozziexx
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 jan 2007 00:57

Re: Waar haal ik een goede keuken vandaan

Ongelezen bericht door ozziexx »

hoi

waarom is piet klerks in Amersfoort slecht dan?

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Waar haal ik een goede keuken vandaan

Ongelezen bericht door puttputt »

Klasse keukens in nederweert
Daar komt de onze vandaan, dan weet je echt dat je een goede en betrouwbare zaak hebt :D

mcnvdijk
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 mei 2006 16:32

Re: Waar haal ik een goede keuken vandaan

Ongelezen bericht door mcnvdijk »

Ga eens in Duitsland kijken, net over de grens prima A-klasse keukens en een stuk goedkoper als in NL.

Astrid35
Berichten: 73
Lid geworden op: 28 mei 2006 09:28

Re: Waar haal ik een goede keuken vandaan

Ongelezen bericht door Astrid35 »

een stuk goedkoper als in NL
Dan... als is duits.. :)

alura
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2007 10:23

Re: Waar haal ik een goede keuken vandaan

Ongelezen bericht door alura »

Hoi, wij zijn op advies van een collega naar Meer Keukens in België gegaan. Zij hebben daar hun keuken gekocht en waren super enthousiast, ook na de plaatsing. Wij zijn er ook geslaagd en volgende maand wordt onze keuken geplaatst. Wij kregen een eerlijke prijs voor de keuken zoals we hem graag wilde hebben. Hoogglans greeploos met allemaal Siemens apparaten. (scheelde soms per apparaat € 500) Dus ons advies ligt voor de hand. Succes.

milko
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2007 19:33

Re: Waar haal ik een goede keuken vandaan

Ongelezen bericht door milko »

Hallo alura wat zijn de merken van de keukens bij Meer keukens Belgie en hebben ze ook een website.

heijnele
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 mar 2006 20:51

Re: Waar haal ik een goede keuken vandaan

Ongelezen bericht door heijnele »

Bij ons is net een hele mooie keuken geplaatst door keukencentrum Tiel (http://www.keukencentrumtiel.nl/). Prima geholpen in de winkel en keurig geplaatst. Geen kortingen, maar direct een scherpe prijs. De prijzen van apparatuur en granieten bladen is online in te zien.

Joris_zkt_keuken/badkamer
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 jan 2007 12:37

Re: Waar haal ik een goede keuken vandaan

Ongelezen bericht door Joris_zkt_keuken/badkamer »

Bemmel en Kroon. Heb de keuken nog niet gekocht maar grote kans dat ik dat daar ga doen. Je krijgt net zoals heijnele al schreef over keukencentrum Tiel meteen de prijs die je moet betalen. Ik heb 4 offertes laten maken en hun waren de goedkoopste, en beste gevoel daarbij.

alura
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2007 10:23

Re: Waar haal ik een goede keuken vandaan

Ongelezen bericht door alura »

Wij hebben een Rotpunkt keuken besteld, ik geloof dat ze alleen dit merk verkopen, maar dat weet ik niet zeker.
Zij hebben een website: www.meerkeukens.nl veel succes.

Pepper01
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2007 23:28

Re: Waar haal ik een goede keuken vandaan

Ongelezen bericht door Pepper01 »

Hallo Alura,

Wij zijn ook op zoek naar een keuken (hoogglans, vrijstaande bar met granieten blad). Budget circa 15k ex montage. Meer Keukens klinkt goed, Rotpunkt ziet er mooi uit, maar gaan we het daar ongeveer mee redden?

nbakkerkarssen
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2003 13:44

Re: Waar haal ik een goede keuken vandaan

Ongelezen bericht door nbakkerkarssen »

Kijk bij Shefffer in Haarlem op de Norrdschalkwijkerweg en je zult je verbazen

alura
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2007 10:23

Re: Waar haal ik een goede keuken vandaan

Ongelezen bericht door alura »

Sorry Pepper01, ik kijk niet zo vaak op deze site, dus vandaar mijn late reactie. Ik weet uitraard niet wat de prijs is van een andere opstelling dan de onze. Wij hebben een keuken met een kastenwand van 250 cm. 3 hoge kasten met een combi en een koelkast. 2 apothekerskasten en rondom van die brede delen 5 cm. (weet niet precies hoe die heten) Dan hebben we een kookeiland van dezelfde breedte en 110 cm diep. De apparaten zijn van Siemens. Wij hebben een combimagnetron, een brede inductiekookplaat, een vaatwasser (luxe)een koelkast en uiteraard een afzuigkap.Onze keuken kost inclusief montage cq € 14.590. Nogmaals succes. (onze keuken komt over 3 wken) Groetjes Alura

Gesloten