LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat is eerlijke prijs voor deze keller keuken?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
drugarth

wat is eerlijke prijs voor deze keller keuken?

Ongelezen bericht door drugarth »

Hallo,

ik ben bezig met een keuken kopen voor een nieuwbouwhuis. Samen met de project verkoper ben ik nu tot de volgende opstelling gekomen:

-hoekkeuken van 400*180:
De 400cm bestaat uit: hoge kast van 60, 3 * ladenblok van 90 en het hoekelement (60). Verder 3*60cm bovenkasten.
de 180 bestaat uit 3*60cm onderkasten met daaraan een bar van 150cm.

-Verder zullen erin de keuken (los van de hoekopstelling) 3 hoge kasten worden geplaatst van 60cm.

- grepen:ingefreesde RVS grepen

- gootsteen: 1.5 uitvoering merk ???

-Keukenblad: 4cm dik van kunstof met RVS afwerkrand

-Apparatuur: merk bauknecht: vaatwasser, diepvries, 310L koelkast (deze is van Bosch), combimagnetron en oven. Verder Atag kookplaat (5 pits) en een 120cm afzuigkap.

Zoals gezegd is het merk Keller.

Opzich heb ik wel vertrouwen in de verkoper echter zou ik toch graag horen van de experts hier wat zoiets nou ongeveer zou moeten kosten, vooral omdat ik een beetje bang ben dat de projectleverancier makkelijk wat extra gaat rekenen omdat veel mensen het toch wel makkelijk vinden dat de keuken bij oplevering van het huis er al in zit.

kweetutnie

Re: wat is eerlijke prijs voor deze keller keuken?

Ongelezen bericht door kweetutnie »

koop bij de projectleverancier en betaal teveel....
De keukenleverancier moet eraan verdienen, de aannemer moet eraan verdienen en u betaalt bruto prijzen.

drugarth

Re: wat is eerlijke prijs voor deze keller keuken?

Ongelezen bericht door drugarth »

daar ben ik dus ook bang voor...vandaar dat ik hoop dat wat mensen hier en inschatting kunnen geven wat wel een eerlijke prijs is

Gesloten