LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat zijn de ervaringen met Selectiv / Ballerina / Contur ?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
JCRH

Wat zijn de ervaringen met Selectiv / Ballerina / Contur ?

Ongelezen bericht door JCRH »

We zijn op zoek naar een greeploos keuken met kookeiland en hebben nu 3 offertes gehad. Deze liggen alle 3 dicht bij elkaar (zit op dit moment een verschil tussen van zo'n 800 euro tussen de goedkoopste en duurste offerte).

Offerte 1: Een Ballerina keuken met Whirlpool apparatuur en een blad van composiet

Offerte 2: Een Contur keuken met Siemens apparatuur en een blad van graniet.

Offerte 3: Een Selective keuken met Siemens apparatuur en een blad van composiet of graniet.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen mbt de keukenmerken. Ik heb wat rondgezocht op internet, maar kan er niet heel veel over vinden.

Ik heb begrepen dat Contur (een huismerk) door Schüller gemaakt wordt (ook fabrikant van Next123). Bij Selectiv (huismerk) is me dat niet duidelijk, zowel Ballerina als Siematic wordt genoemt als mogelijke fabrikant.

Over Ballerina is wat meer info te vinden, maar de meningen zijn verdeeld (of verouderd).

Dus, wat zijn de ervaringen met Ballerina, Contur en Selectiv? Wat is wijsheid? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

JCRH

Re: Wat zijn de ervaringen met Selectiv / Ballerina / Contur ?

Ongelezen bericht door JCRH »

Ik ben inmiddels iets wijzer geworden. Selectiv schijnt door Ballerina geleverd te worden.

Verder kwam de volgende interessante site tegen:

http://www.kuechen-forum.de/qualitaetsm ... eller.html

Is er ook een dergelijke nederlandse site?

Nog steeds benieuwd naar ervaringen met Selectiv / Ballerina / Contur keukens trouwens!

Gesloten