LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welk merk is dit?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Alexander12

Welk merk is dit?

Ongelezen bericht door Alexander12 »

Hallo allemaal,

Ik zal de vraag anders stellen volgens mij wordt iedereen gek van de "goede prijs vraag".

Weet iemand welk merk keuken dit is en of dit een goed merk is?
Frontuitvoering no: FARO GL G325

alvast bedankt voor jullie reacties

Hobbyistje

Re: Welk merk is dit?

Ongelezen bericht door Hobbyistje »

Waarschijnlijk Hacker

Heb bij Keukenmaxx Italiaans design type Faro gezien en volgens verkoper zou het hier om een hacker gaan.

CocaCola81

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Ik sluit me aan bij bovenstaande, het is in ieder geval een Duits merk zo te zien aan de afkorting/kastcodes, UnterSchrank etc. Verder lijkt het 99,9% op Hacker, 72cm korpus etc.

Goed merk, bovengemiddelde kwaliteit mag ik toch wel zeggen, mooi in combinatie met Siemens (even gespiekt naar je vorige topic).

Relevant voor een andere user hier, die informeerde wat 325 voor soort front zou zijn? Lak of toch kunsstof?

ikkedus2

Ongelezen bericht door ikkedus2 »

Faro GL G325 is inderdaad Hacker, Faro GL kleur G325 Magnolia hoogglans gelakt. Classic Art greeploos

Alexander12

Is inderdaad een gelakt front.

Bedankt ik dacht zelf dat het systemat was(dit stond op de achterkant van de staaltjes). Ik heb alleen nog 1 probleem we hebben een 90cm inductie plaat en een 90cm afzuigkap werkt dit goed of kunnen we beter naar 1 meter of erger nog 1,20 meter gaan? Die van 1 meter heeft siemens namelijk jammer genoeg niet en ik vind het toch wel fijn om alles van 1 fabrikant te hebben.

Hobbyistje

Ongelezen bericht door Hobbyistje »

Wij hebben zelf ook een 90cm inductie v siemens besteld, maar gecombineerd met een inbouw afzuiger van Itho type D840.

Dit omdat wij beide vrij groot (1.8 en 2mtr zijn), en geen zin hebben om constant tegen de afzuiger te kijken als je aan het koken bent.

Alexander12

Ik zag net dat wij een 80cm plaat hebben dus dan kan het wel.

Gesloten