LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] welk merk keuken en inbouwapparatuur voor €6000
welk merk keuken en inbouwapparatuur voor €6000
Wij kunnen niet meer als € 6000, uitgeven aan een keuken.
Onze keuken is een L vorm van 261x277 cm
Aan inbouwapparatuur willen wij een vaatwasser, inductiekookplaat, koelkast en een vriezer van minimaal 120 liter.
Een combimagnetron hebben we al
Nu dachten wij zelf aan twee halfhoge kasten op beide hoeken en een
ladekast onder de kookplaat.
De rest van de kastjes maakt niet uit.
Ik begrijp best dat ik voor €6000 geen luxe designkeuken kan verwachten, en ook geen Miele of Siemens apparaten maar heeft iemand een idee naar welk merk keuken wij moeten zoeken en wat goede goedkopere inbouwapparatuur is?
Onze keuken is een L vorm van 261x277 cm
Aan inbouwapparatuur willen wij een vaatwasser, inductiekookplaat, koelkast en een vriezer van minimaal 120 liter.
Een combimagnetron hebben we al
Nu dachten wij zelf aan twee halfhoge kasten op beide hoeken en een
ladekast onder de kookplaat.
De rest van de kastjes maakt niet uit.
Ik begrijp best dat ik voor €6000 geen luxe designkeuken kan verwachten, en ook geen Miele of Siemens apparaten maar heeft iemand een idee naar welk merk keuken wij moeten zoeken en wat goede goedkopere inbouwapparatuur is?
-
Re: welk merk keuken en inbouwapparatuur voor €6000
Er zijn genoeg andere merken, de pro's na mij zullen ze wel kunnen opnoemen maar bij IKEA krijg je momenteel tot 500,- terug op een keuken plus dat ergens in de maand mei een bepaalde vaatwasser voor een schijntje weggaat (landelijk). Zo kom je ook een aardig eind de goede kant op?
Ik zat ook gelijk aan Ikea te denken
Het is wel de bedoeling dat je die max. 500,- besteed in de winkel aan andere spullen
En je zou eens bij Superkeukens langs kunnen gaan.
DMG zou ik zoveel mogelijk links laten liggen...
Het is wel de bedoeling dat je die max. 500,- besteed in de winkel aan andere spullen
En je zou eens bij Superkeukens langs kunnen gaan.
DMG zou ik zoveel mogelijk links laten liggen...
Dan zal ik eens langs Ikea gaan.
Zij hebben toch Wirlphool als inbouwapparaten?
Zijn die goed of is b.v Etna (ook niet duur) beter?
Zij hebben toch Wirlphool als inbouwapparaten?
Zijn die goed of is b.v Etna (ook niet duur) beter?
Opgelet ,
Wij hebben keuken van IKEA van ongeveer 7 jaar oud met hun apparatuur,Vaatwasser 2 jaar geleden moeten vervangen ivm afgebroken deur,Koelkast is achterwand van gescheurt , baken in de vriezer gescheurt.Wij hebben een de gespoten MDF naast de vaatwasser
is deze helemaal opgezet dus ziet er niet meer uit.Als er iets
op de deuren lekt koffie/wijn en je haald het niet gelijk weg dan zie je de vlekken,als je langs de kast kijkt zie je allemaal krassen !!
Dus als het even kan geen lak keuken van ikea en de apparatuur is ook geen topertje kwa levensduur , de oven is nog goed die gebruiken we ook het minst.In ons vorige huis hadden we een keuken van de karwei die zag er een stuk beter uit..en is ook zelf bouw , apparatuur via internet en voor 6000 euro kom je een heel end....
kijk hier maar ..
http://www.karwei.nl/index.jsp?page=art ... Id=keukens
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=40013
Wij hebben keuken van IKEA van ongeveer 7 jaar oud met hun apparatuur,Vaatwasser 2 jaar geleden moeten vervangen ivm afgebroken deur,Koelkast is achterwand van gescheurt , baken in de vriezer gescheurt.Wij hebben een de gespoten MDF naast de vaatwasser
is deze helemaal opgezet dus ziet er niet meer uit.Als er iets
op de deuren lekt koffie/wijn en je haald het niet gelijk weg dan zie je de vlekken,als je langs de kast kijkt zie je allemaal krassen !!
Dus als het even kan geen lak keuken van ikea en de apparatuur is ook geen topertje kwa levensduur , de oven is nog goed die gebruiken we ook het minst.In ons vorige huis hadden we een keuken van de karwei die zag er een stuk beter uit..en is ook zelf bouw , apparatuur via internet en voor 6000 euro kom je een heel end....
kijk hier maar ..
http://www.karwei.nl/index.jsp?page=art ... Id=keukens
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=40013
-
Komkom..... een keuken van bijna 6 meter voor € 6000,--, zal moeite kosten....maar ben ik dan echt de enige die dit zou kunnen leveren? Ik weet dat het niet zo is, vind mezelf ook niet in de prijsvechterscategorie zitten. Ben enkel wel gezegend met goede inkoop en weinig overheadkosten (lees géén personeel), of zijn collega's bang voor de standaard betweterige reacties van forumgenoten (met een 190cm hoog en breed bord voor hun kop) ?. weet ook zeker DAT ze reageren De meest irritante hebben er een handje van om direct off-topic te gaan.
Hier een voorbeeldje:
Deze keuken MET apparatuur (vaatwasser /inductie / eilandkap/granieten blad / koelvriescombi / kraan en spoelbak) komt net ONDER de 6000 euro!
Hier een voorbeeldje:
Deze keuken MET apparatuur (vaatwasser /inductie / eilandkap/granieten blad / koelvriescombi / kraan en spoelbak) komt net ONDER de 6000 euro!
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 01 mei 2008 00:17, 4 keer totaal gewijzigd.
Het is ook een feest dag waar bij de meest verkopers dronkenzijn !!
Beste Richelle,
Kijk ook eens op www.devoordeligstekeuken.nl
Dat zijn Wellmann keukens die bijna op iedere hoek van de straat worden verkocht. De winkel van GWTE's vader is ook een verkooppunt
dus voor informatie zal Gerrie v W. graag een folder citeren.
MVG
Kijk ook eens op www.devoordeligstekeuken.nl
Dat zijn Wellmann keukens die bijna op iedere hoek van de straat worden verkocht. De winkel van GWTE's vader is ook een verkooppunt
dus voor informatie zal Gerrie v W. graag een folder citeren.
MVG
Maar Zelfstandigste, waarschijnlijk ben je vergeten je marge erbij op te tellen... of je service kosten, bezorg kosten, garantie kosten, bedrijfskosten.....BTW?Ben enkel wel gezegend met goede inkoop
Klopt, want daar hebben ze nog marge.....jij niet! Blijven vechten jongen!vind mezelf ook niet in de prijsvechterscategorie zitten
GWTE
Beste Gerrie,
Wat maakt Zelfstandigste een prijsvechter en jijzelf anders? De man staat in zijn eigen winkel en loopt zelf het risico van het ondernemen terwijl jij gewoon kan weglopen als je vader de zaak sluit.
Til die 190cm brede reet uit dat veilige kantoor, loop de wijde wereld in en bewijs dat jijzelf ook kan wat bijv. Zelfstandigste en Loesjes wel durven. Verlaat het veilige nest, lever die gouden lepel in en wordt eens een echte ondernemer. Verdere groei zit er niet in op dit moment, das het lastige van een familiebedrijf als je 2e in lijn bent.
Ow enne,
Je ziet het, het is niet zo moeilijk dus naar die Kamer van Koophandel en we spreken je wel na je eerste jaar met positieve cijfers. Tot die tijd graag een beetje respect voor de mensen die wel risico durven lopen in het leven en niet hun handje op hoeven te houden.
Ik zal het berichtje later wel verwijderen omdat ik respect heb voor alles wat leeft op deze aardkloot.
MVG
Wat maakt Zelfstandigste een prijsvechter en jijzelf anders? De man staat in zijn eigen winkel en loopt zelf het risico van het ondernemen terwijl jij gewoon kan weglopen als je vader de zaak sluit.
Til die 190cm brede reet uit dat veilige kantoor, loop de wijde wereld in en bewijs dat jijzelf ook kan wat bijv. Zelfstandigste en Loesjes wel durven. Verlaat het veilige nest, lever die gouden lepel in en wordt eens een echte ondernemer. Verdere groei zit er niet in op dit moment, das het lastige van een familiebedrijf als je 2e in lijn bent.
Ow enne,
Goede keukens, weinig service. Meer aandacht aan het voortraject betekent minder service.service kosten,
Huh? Die poestbeurten van die werkbladen zijn misschien niet nodig als je goed spul zou leveren.garantie kosten,
Tja, met in eigenaar en 1 opvolger en 1 GWTE in de zaak heeft je vader veel kosten, dat maakt het verschil.bedrijfskosten
Je ziet het, het is niet zo moeilijk dus naar die Kamer van Koophandel en we spreken je wel na je eerste jaar met positieve cijfers. Tot die tijd graag een beetje respect voor de mensen die wel risico durven lopen in het leven en niet hun handje op hoeven te houden.
Ik zal het berichtje later wel verwijderen omdat ik respect heb voor alles wat leeft op deze aardkloot.
MVG
-
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Richelle vraagt of keuken voor € 6000,-- moet kunnen.
Ik antwoord richelle dat dat mogelijk is wetende dat veel collega's dit kunnen beamen maar niet durven op dit forum.....that's all.
@ Richelle, merken waarmee je de keuken zal kunnen samenstellen:
Horst / Bribus / Rotpunkt / wellman.
Whirlpool / M-system / Etna / Baumatic / Zanussi.
Zullen er wel meer zijn, misschien dat er nog behulpzame verkopers rondhangen die dit aan kunnen vullen.
@ Maxx, bedankt voor de verdediging, maar zoals je weet vechten doe ik alleen in de ring en met gelijkwaardige tegenstanders. Haantjes- of macho-gedrag reageer ik niet op. En wedijveren wie de beste is......die tijd hebben we al gehad toch? gewoon, eerlijk, je boterham verdienen en genieten van het gezinnetje, daar doen we het voor
Ik antwoord richelle dat dat mogelijk is wetende dat veel collega's dit kunnen beamen maar niet durven op dit forum.....that's all.
@ Richelle, merken waarmee je de keuken zal kunnen samenstellen:
Horst / Bribus / Rotpunkt / wellman.
Whirlpool / M-system / Etna / Baumatic / Zanussi.
Zullen er wel meer zijn, misschien dat er nog behulpzame verkopers rondhangen die dit aan kunnen vullen.
@ Maxx, bedankt voor de verdediging, maar zoals je weet vechten doe ik alleen in de ring en met gelijkwaardige tegenstanders. Haantjes- of macho-gedrag reageer ik niet op. En wedijveren wie de beste is......die tijd hebben we al gehad toch? gewoon, eerlijk, je boterham verdienen en genieten van het gezinnetje, daar doen we het voor
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 01 mei 2008 09:49, 3 keer totaal gewijzigd.
Misschien mag je het niet noemen op dit forum maar waar zit jij dan met jouw zaak?
Wij willen graag een keer komen kijken
Wij willen graag een keer komen kijken
-
Beste Richelle,
Geef maar door in welke regio u zit, dan geef ik per e-mail wel wat adressen door.
Dit forum, probeer ik, louter informatief te gebruiken, pertinent niet als reclame.
Geef maar door in welke regio u zit, dan geef ik per e-mail wel wat adressen door.
Dit forum, probeer ik, louter informatief te gebruiken, pertinent niet als reclame.
Wij wonen in het westen tussen Den haag en Delft.
Laatst gewijzigd door Richelle op 02 mei 2008 07:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Richelle, familie van mij hebben goede ervaring met Verhaar bouwmaterialen. Die verkopen een aantal keukenmerken.
Zij zitten in Rijswijk tegen Delft aan.
Kijken kan nooit kwaad
Zij zitten in Rijswijk tegen Delft aan.
Kijken kan nooit kwaad
Tip: Neem de vaatwasser van M-Systems, 869 euro bruto (enige die ze hebben) en is voorzien van een AEG binnenwerk (korven, sproeiarm). Alles klasse A, alleen geen verstelbare bovenkorf etc. Kortom, goed apparaat! Ga NOOIT voor de Etna vaatwassers... koop dan liever een afwasborstel
Hoi,
Wij hebben uiteindelijk gekoen voor een keukzenzaak in de buurt. Het contact met 'zelfstandigste' was ook erg goed. Dus ik zou zeggen probeer die eens.
GWTE moet je gewoon negeren, weet niet wat er mis is met die persoon
Wij hebben uiteindelijk gekoen voor een keukzenzaak in de buurt. Het contact met 'zelfstandigste' was ook erg goed. Dus ik zou zeggen probeer die eens.
GWTE moet je gewoon negeren, weet niet wat er mis is met die persoon
-
Dank u wel meerst en ik heb u helemaal niets verkocht ?
@ ice1982, is een goeie tip, let wel € 860,-- bruto en noemenswaardig zijn ook : automatisch programma, delay-timer, 1/2 beladingstoets e.d.
@ ice1982, is een goeie tip, let wel € 860,-- bruto en noemenswaardig zijn ook : automatisch programma, delay-timer, 1/2 beladingstoets e.d.
Nee, maar je advies etc was goed. Ben echter toch voor een zaak 'om de hoek' gegaan.