LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welk merk keuken is dit en is de prijs goed?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Appelkiwi

Welk merk keuken is dit en is de prijs goed?

Ongelezen bericht door Appelkiwi »

Hallo,

Wij hebben een offerte gehad voor een keuken, maar kunnen niks over het merk vinden.

In de offerte staan de volgende codes?

GOBWHG60
GAG80
GAIG80

Er staat ook nog in LUC HL 1200 voor de fronts.

Iemand enig idee? Volgens de keuken man is het het merk Salvani, alleen kan ik hier echt helemaal niks over vinden. Vandaar dat ik denk dat het om een ander merk gaat.

Het gaat om een greeploze (in hoogglans lak) keuken met een rij met twee hoge kasten, 1 voor een koelkast (174 liter) de andere voor een magnetron en oven. Daarnaast 3 lage kasten waarvan 1 met een vaatwasser en 1 met een onderbouw vriezer van 3 lades (105 liter). Voor dit geheel een kookeiland van 1.60 breed. Hierop een 5 pits gas kookplaat. Om de hoge kasten zit een ombouw van 5cm. Overal hebben we lades, behalve aan de voorkant van het eiland, hierin hebben we 4 deuren. Op het eiland en de keuken ligt een composiet blad van ArteStone kleur Negro Tebas. Totaal blad is, eiland: 100cm x 160cm en 190cm x 60cm. De voorzijde van het blad is 6cm dik.
Spoelbak is RVS 1,5 met het restenbakje rechts.

Oven, magnetron, kookplaat en afzuigkap van Pelgrim. Koelkast, onderbouw vriezer en vaatwasser van M-System. Van deze merken weten we da het niet de top is, maar volgens mij is de prijs/kwaliteit verhouden wel erg goed. Totaal voor de apparatuur is 3581,69 euro. Keuken is 8529,31.

Totaal prijs kwam op 12.111 euro en inbouw apart nog eens 1155 euro.

Redelijke prijs of kan daar nog veel vanaf?

Alvast bedankt!

Appelkiwi

Re: Welk merk keuken is dit en is de prijs goed?

Ongelezen bericht door Appelkiwi »

Oke, krijg net van een collega te horen dat dit merk uit de fabriek van Rotpunkt komt. Kan iemand dat bevestigen? En wat is de kwaliteit van Rotpunkt?

keukenklepper

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Er is hier op het forum ZAT geschreven de laatste paar maanden..
Ik zal het even kort samenvatten zodat u snel weer verder kunt.

**ZONDE VAN JE GELD, OOK AL IS DE EINDPRIJS NOG ZO LAAG.

**LEUKE KEUKEN VOOR 2 JAAR, DAARNA IS 'TIE OP

**EEN IKEA'TJE IS BETER.. (Ook al is de binnenkant dan niet in kleur..)

Als u echt geintereseerd bent wil ik het ook nog onderbouwen, maar dat is eingelijk al zonde van uw en mijn tijd.

Succes,

Klepper

hyama

Ongelezen bericht door hyama »

laat je niet gek maken hoor,rotpunkt is een gewone goede keuken voor een mooie prijs

Gesloten