Het is een email attachment dus die kunnen we niet zien of je moet de inlog van je gegeven geven van je google mail. Denk niet dat , dat de bedoeling is toch?
De bladen zijn gewoon leverbaar al weet ik niet of dit via erbi te doen is..... (ik haal de caesarstone bladen in ieder geval niet daar vandaan).
En...het IS composiet enkel met (volgens mij gesintert glas) een lichtdoorlatend component, derhalve nog wel de eigenschappen van de andere caesarstone composiet.
• Concetto - The Semi-Precious Stones Collection
Comprised of individually cut and bound semi-precious stones, and available in 20 exquisite colours, this inspiring handcrafted collection gives your interiors the wow factor you’re after. For even greater impact, some of the designs have a natural translucency which can be backlit to create a truly inspirational atmosphere.
Kleurenstalen zullen misschien niet eenvoudig te verkrijgen zijn, wel heeft de fabrikant een app voor de collectie.........kan u de link wel sturen via een pb als u dat wenst......
Het materiaal in Vianen is inderdaad de White Quartz van Concetto. De prijs van dit materiaal is aan de hoge kant, met name omdat er heel erg weinig bedrijven zijn die de 'platen' kunnen verzagen naar een keukenblad. Dit is namelijk door de samenstelling van de stukken kwarts en de hars erg moeilijk.
Momenteel ben ik bezig met een grote verlichte bar bestaande uit dit materiaal. Hierdoor ben ik een stuk bekender met de eigenschappen en weet ik meer van het toepassen ervan.
Mocht er nog iemand meer informatie willen hebben over dit product, mail dan naar [email protected] of reageer op dit forum!