Dag allemaal!
ik ben zoals ongeveer de helft van de mensen hier op zoek naar een nieuwe keuken en ben behoorlijk gecharmeerd van top keukens uit den haag (zitten in de megastore). mooie spullen, scherpe prijs, ogenschijnlijk kundige en open verkoper. uiteraard ben ik een leek op keuken gebied en pas 'begonnen'. wie vertelt me iets over top keukens ??
thnx
p.s. sommige ervaringen die ik lees over de keuken concurrent kan ik beamen alleen was ik op tijd om niet te tekenen... poeh.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er ervaring met TOP KEUKENS uit den haag ?
-
keuken nerd
Re: Wie heeft er ervaring met TOP KEUKENS uit den haag ?
Goed gedaan blijf wakker.....
-
Chanmaster
Het gaat niet om de naam maar om het vakmanschap waarmee de keuken gemaakt is.
Een keukenblok met kastjes moet van degelijke kwaliteit zijn.
Het is daarom goed om Uw vraag hier te stellen maar er zijn teveel keukenleveranciers en producenten om een sluitend antwoord op Uw vraag te kunnen geven.
Wat U zou kunnen doen is het opvragen van een uittreksel der kamer van koophandel om zo de geschiedenig van de leverancier en/of installateur te achterhalen.
Verder is het geschikt om een zoekactie op het internet te proberen.
Dit wil nog wel eens tot goede resultaten leiden.
De naam zegt helemaal niets, vakmanschap wel.
Chanmaster
Een keukenblok met kastjes moet van degelijke kwaliteit zijn.
Het is daarom goed om Uw vraag hier te stellen maar er zijn teveel keukenleveranciers en producenten om een sluitend antwoord op Uw vraag te kunnen geven.
Wat U zou kunnen doen is het opvragen van een uittreksel der kamer van koophandel om zo de geschiedenig van de leverancier en/of installateur te achterhalen.
Verder is het geschikt om een zoekactie op het internet te proberen.
Dit wil nog wel eens tot goede resultaten leiden.
De naam zegt helemaal niets, vakmanschap wel.
Chanmaster
-
keuken nerd
thnx chanmaster, maar internet heb ik al op gekeken en daar vind ik niks over top keukens, behalve de eigen website. de beste manier om achter de kwaliteit van hun keukens te komen is door het de mensen te vragen die er een keuken hebben afgenomen. de vraag die ik stel is toch niet zo moeilijk te beantwoorden voor diegene die met top keukens te maken heeft gehad ? ik vraag domweg naar hun ervaring...... toch
?? bedankt voor je reactie in elk geval.
Keuken nerd, ik kan me prima voorstellen dat je even naar ervaringen vraagt hier op het forum.
dat het gaat om vakmanschap chanmaster is iedereen wel bekend. maar als je vakmanschapgoed is dan zorgt dat ook voor een goede naam. en als je loopt te klooien op wat voor gebied dan in de keukenmarkt dan zal je naam daar ook mee ten prooi vallen.
een uitreksel uit het kvk register is wel leuk, maar zegt toch niet zo veel?
de dmg groep bijvoorbeeld zal ook al enige tijd daarin staan vermeld, maar moet je eens vragen links en rechts hoe die mensen zitten te klooien in de markt...
dat het gaat om vakmanschap chanmaster is iedereen wel bekend. maar als je vakmanschapgoed is dan zorgt dat ook voor een goede naam. en als je loopt te klooien op wat voor gebied dan in de keukenmarkt dan zal je naam daar ook mee ten prooi vallen.
een uitreksel uit het kvk register is wel leuk, maar zegt toch niet zo veel?
de dmg groep bijvoorbeeld zal ook al enige tijd daarin staan vermeld, maar moet je eens vragen links en rechts hoe die mensen zitten te klooien in de markt...
-
Chanmaster
Ik heb eerder de indruk dat met het TOPKEUKENS" noemd.
De naam van de winkel zou meer zeggen of anders de naam der exploitant of eigenaar.
Chanmaster
De naam van de winkel zou meer zeggen of anders de naam der exploitant of eigenaar.
Chanmaster