LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie kent de site descherpstedeal.nl?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
ozziexx

wie kent de site descherpstedeal.nl?

Ongelezen bericht door ozziexx »

Hoi wie kent de site descherpstedeal.nl en zit er een addertje onder de gras? En kan ook nergens lezen of het geld kost als ze gaan bemiddelen.

gr o.c

Pfffff

Re: wie kent de site descherpstedeal.nl?

Ongelezen bericht door Pfffff »

Nooit van gehoord, volgens mij was je de enige ;-)
Ui t de buurt van Groningen,Veendam, maart 2006 de site opgezet.
Gezien het aantal reacties en postings op de site kijkt alleen de familie Visser af en toe op de site.
Je moet je registreren, zou een alarmbelletje moeten afgaan.
En uiteraard kost bemiddeling geld, maar die tarieven zijn niet te vinden.

Beau , deal or no deal, NO DEAL !!

rayke

Ongelezen bericht door rayke »

werkt voor geen meter.

ozziexx

Ongelezen bericht door ozziexx »

Thanks Rayke en Pfffff. Heb me trouwens wel geregistreerd pfffff, had ik gedaan voordat ik het hier op de forum vroeg. Maar zal er niet op in gaan alz ik wat van ze hoor, ik volg je advies pfffff. Trouwens Pfffff ik ben nu de laatste 2 maanden de keuken forum elke dag aan het lezen en ben echt onder de indruk dat jij zoveel over keukens weet. Vindt jou ook echt de beste met alle kennis in huis. Komt omdat ik ook een keuken ga kopen in mn nieuwbouw huis maar ik wordt er echt para van al die keukenadviseurs ben bij 3 keukenzaken geweest en echt er was een mega verschil in prijzen...........maar goed ik zie wel waar ik beland en ga zo door met je reacties Pffffff

gr o.c.

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

Niet iedereen is er even blij mee :)
Kennis is bij anderen qua keukens veel groter, maar weet wel hoe de handel in elkaar steekt . En ook alle verkopers, adviseurs en dergelijke zijn tenslotte ook consument

Gesloten