LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wikumat keukens uit Drente

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
popiejopie

Re: Wikumat keukens uit Drente

Ongelezen bericht door popiejopie »

Wie is het die steeds het geld ontvangt zijn monteur?? En wat is de naam van deze persoon?

Bent u ook opgelicht schrijf uw verhaal naar www.opgelicht.nl

dorre1

Ongelezen bericht door dorre1 »

Hallo, hier nog een gedupeerd stel, 18 maart hebben wij een keuken uitgezocht bij dhr Kuipers in twist. We hebben een aanbetaling gedaan van 300 euro, hij heeft ons 30 maart beloofd om ons een technische tekening te sturen. na twee weken probeerde ik maar eens te mailen, geen reactie, zo heb ik elke week geprobeerd te mailen en te bellen, de telefoon nummers die op de offerte stonden bestonden niet meer, het telefoon nummer wat op internet stond ging wel over...........maar niemand nam op!
Mail gestuurd dat wij de koopovereenkomst beeindigen en dat we justitie inlichten. We hebben ook een aangetekende brief gestuurd, ook contact gehad met verschillende gedupeerden!
Even later kreeg ik een mail terug, met sorry voor de late reactie, wat waren ookal weer de maten van de keuken? nou dat is toch absurd! Dus we hebben een mail gestuurd dat het te laat is, wij gaan niet in zee met een oplichter! We hebben hem verzocht de 300 euro aangetekend terug te sturen naar ons, en anders halen we het op, maar ja zoals ik hier op de forum lees is hij elke keer spoorloos!
:twisted:

dani83

Ongelezen bericht door dani83 »

Jammer dat die man nog steeds in de gelegenheid is om nieuwe slachtoffers te maken!!
Het blijft liegen en bedriegen bij die firma.

slachtoffer wikumat

Ongelezen bericht door slachtoffer wikumat »

Wij hebben op 4 Maart een mooie keuken gekocht bij dhr Kuipers. Alles was goed geregeld, dachten wij ook eerst. We kregen de sleutel van onze woning en hebben dhr Kuipers een mail gestuurd dat ze begin April de keuken konden brengen. Geen probleem er werd een afspraak gemaakt hij is ook netjes gekomen en heeft de keuken geplaatst.
De volgende dag zou hij terug komen om het apparatuur er in te bouwen. We zijn de hele dag thuis gebleven maar niemand kwam langs. We hebben een paar mails gestuurd en een paar keer langs geweest, maar meneer was niet aanwezig. Wij moesten een aanbetaling doen bij de koop van de keuken en toen het hout geplaatst was nog een deel nu moeten wij nog ongeveer een derde deel betalen voor het apparatuur. Wij zijn erg teleurgesteld en hoop uiteindelijk dat alles nog goed komt want we kunnen ook niet een twee drie nieuw apparatuur kopen voor de keuken. Dus ik hoop dat Dhr Kuipers dit leest en een reactie zou willen geven. :(

gerrit r

Ongelezen bericht door gerrit r »

Beste mensen, zijn er na de voorgaande verhalen nog mensen die nare ervaringen met wikumat hebben gehad?
Zelf ga ik hier niet mijn hele verhaal vertellen maar één ding is zeker, Koop GEEN keuken bij wikumat, of beter....helemaal niks!
Het is een grote oplichter met mooie verhalen en zielig doen maar zelf komt meneer geen enkele afspraak na maar neemt wel het geld van andere mensen aan en leverd daarvoor helemaal NIKS!
Ik heb 4maanden zonder ook maar iets in de keuken te hebben gehad moeten wonen, helemaal geen keuken dus!
Ik had dus geen keukenblok meer omdat de nieuwe zou komen direct na de verhuizing.
Ik heb mijn keuken maar ergens anders moeten halen want anders had ik nu 6 maanden later nog niks gehad!
Ik heb mijn huidige keuken bij keukenspectrum gehaald en ben daar zeer goed geholpen. Voorheen heb ik stad en land afgezocht naar een betaalbare keuken [ook in duitsland] maar bij keukenspectrum ben ik geslaagd! Duitsland bleek niks goedkoper te zijn want de keukens hier komen ook voor het overgrote deel ook uit duitsland, dus dat zegt op zich helemaal niks.
Maar zoals de anderen hier ook al schreven over meneer kuiper, meneer is er nooit, neemt nooit de telefoon op en reageerd nergens op, dus wees gewaarschuuwd en ga niet met meneer kuiper van wikumat in zee want hij laat je gewoon verdrinken!
Dat er hier toch nog mensen zijn die positief zijn over hem zal best want hij blijkt bij navraag al lang in het vak te zitten maar dat zegt dus nu niks meer zo blijkt.
Ik wens alle gedupeerden erg veel sterkte toe en hoop dat ze elders inmiddels wel goed zijn geholpen.

Riann

Ongelezen bericht door Riann »

Wij hebben een offerte laten maken bij Kroes en Wegkamp. Hij heeft een EP electronica zaak en daarnaast verkoopt hij keukens in Twist. O.a. Beckermann. We hebben een goede prijs gekregen en mijn broer heeft daar vorig jaar ook een keuken gekocht. Een mooie keuken. Ook veel kennisen van mijn broer hebben daar de keuken gekocht en allemaal tevreden.
Waarschijnlijk gaan wij daar de keuken ook kopen.
Als je je geld dus terug gaat halen bij wikumat, kun je daar misschien nog even langs gaan :wink:

Gesloten