LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wokbrander
Re: Wokbrander
Dus hebben we Lonny helemaal niet nodig???
Jammer hoor.....
Jammer hoor.....
-
Keukenklepper heeft de spijker op z'n kop vrees ik.Laat nou in mijn ogen het juiste antwoord al geplaatst zijn door keukenklepper in z`n eerste reactie.
Groet T

Hoewel ik nu dus compleet "into Siemens" ben (ik ben en blijf een kneuzige consument after all) en het dus ook eigenlijk een Siemens (RVS)plaat moet worden..
Ik had juist Atag laten varen omdat de Compactlijn ovens toch wel érg compact waren aan de binnenkant, de knopjes wat iel overkwamen en mijn vermoeden dat er over niet al te lange tijd een nieuwe Compactlijn komt (huidge lijn is van 2003 alweer), plus dat de keukenboer op Siemens een betere marge heeft, wat ook geen verkeerde apparatuur heeft.
De mindere krachtige wokbrander is dan helaas een concessie, het feit dat de Siemens dubbele wokbranders heeft is verder onzin inderdaad.. maar anders wordt het een Siemens met centrale wokbrander en dan komt dat pannetje rijst weer om de hoek kijken. Dus ik ben er uit, thanks all.

Dus hoeven we Lonny helemaal niet lastig te vallen????
Kan ie lekker doorwokken !!!!
Kan ie lekker doorwokken !!!!
-
Ik denk dat Lonny's homofiele gevoelens in hem naar boven komen als je vraagt hoe sterk zijn wokbrander is..Dus hebben we Lonny helemaal niet nodig???
Jammer hoor.....

Ga weeg Coca Cola81....Is Lonny uit de kast ( Balinees mandje ) gekomen ????
-
Volgens mij heb ik 'm nog nooit met een vrouw gezien. 

Hij "deed het toch" met dat kroepoekje van Frank Masmeyer; die Sandra.....

Sandra Masmeyer-Birsak is al vanaf de start van de culinaire televisieserie "De Reistafel" de vaste assistente van chefkok Lonny Gerungan.

-
-
Uiteindelijk is het voorlopig de Siemens ER19350NL geworden, een 5-pits met centrale wokbrander. Het broertje van diegene met de 2 kleine wokbranders. Eventjes voor het gemak een 4inbouw.nl linkje:
http://www.4inbouw.nl/images/er19250NL.jpg
Waarom: midden op de plaat, betere afzuiging en het verlies aan ruimte voor andere pannetjes valt mee, weinig kans dat er ooit op 2 (zwakkere) pitten tegelijk wordt gewokt en natuurlijk de 4.5kW brander. Plus dat de sterkste normale pit net zo krachtig is (iets van 3kW) als de wokbranders van z'n broertje (de ER19850NL).
Allen bedankt
http://www.4inbouw.nl/images/er19250NL.jpg
Waarom: midden op de plaat, betere afzuiging en het verlies aan ruimte voor andere pannetjes valt mee, weinig kans dat er ooit op 2 (zwakkere) pitten tegelijk wordt gewokt en natuurlijk de 4.5kW brander. Plus dat de sterkste normale pit net zo krachtig is (iets van 3kW) als de wokbranders van z'n broertje (de ER19850NL).
Allen bedankt

Let wel op de Siemens kookplaat is echt echt een drama om schoon te maken,ivm aansluiting van brander op glasplaat , en de pannen dragers geven binnen 1 maand vet vlekken die je er bijna niet uit krijgt.
Geef mij maar RVS.

Geef mij maar RVS.

-
Dit is ook RVS, waar zie jij glas?