LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] woonwehlt Pallen
woonwehlt Pallen
Is er iemand die een keuken besteld heeft bij Woonwehlt Pallen (duitsland) en daar goede of slechte ervaringen mee heeft?
Re: woonwehlt Pallen
Het bedrijf heet Wohnwelt Pallen en is zo'n typische Duitse prijsstunter. Redelijk goedkoop, maar daarom ook massaproductie. Het resultaat blijft afwachten, een exclusief product hoef je echter niet te verwachten. Maar dat is bij massaproductie ook niet mogelijk.
Afgelopen woensdag is mijn keuken door Pallen geplaats.
Ik moet zeggen naar volledige tevredenheid en keurig in de afgesproken week.
Massaproductie wil ik niet zeggen, ze verkopen keukens van de grote merken.
Ik heb bijvoorbeeld een keuken uitgezocht van Nolte. En moet zeggen de prijs was erg scherp. Ben in Nederland bij diverse bedrijven geweest, maar die konden niet binnen mijn budget blijven. Heb nu een keuken binnen budget met zelfs nog de nodige (in eerst instantie niet ingecalculeerde) extra's.
Ik moet zeggen naar volledige tevredenheid en keurig in de afgesproken week.
Massaproductie wil ik niet zeggen, ze verkopen keukens van de grote merken.
Ik heb bijvoorbeeld een keuken uitgezocht van Nolte. En moet zeggen de prijs was erg scherp. Ben in Nederland bij diverse bedrijven geweest, maar die konden niet binnen mijn budget blijven. Heb nu een keuken binnen budget met zelfs nog de nodige (in eerst instantie niet ingecalculeerde) extra's.
Beste Berendjan,
Omdat je niet van massaprodukten houdt maar vab exclusiviteit adviseer ik je:
www.vandervoortasten.nl
deze leveren namelijk wel exclusiviteit.
Groet,
Karl-Otto
Omdat je niet van massaprodukten houdt maar vab exclusiviteit adviseer ik je:
www.vandervoortasten.nl
deze leveren namelijk wel exclusiviteit.
Groet,
Karl-Otto
Ik heb geen ervaring met keukens van Pallen. Wel heb ik daar ooit een wandkast besteld. De levering zou plaatsvinden in december 2003. De kast stond uiteindelijk redelijk compleet in oktober of november 2004! En dat heeft héél wat mailtjes, brieven, telefoontjes gekost. Aanvankelijk was de kast verkeerd in elkaar gezet, dan weer had men de verkeerde onderdelen, dan weer niet alles compleet, etc., etc.. Stand van zaken: nog steeds mis ik één onderdeel. Ik heb er echter geen zin meer in. Nóóit meer Wohnwelt Pallen !!!!!