LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Algemene informatie kinderopvang

Discussieer hier over kinderopvang.
Pruim

Ongelezen bericht door Pruim »

Lekker aan het reclame maken, jochie?

Ik ga niet op je lullige siteje kijken.

Stephanie185

Re: Algemene informatie kinderopvang

Ongelezen bericht door Stephanie185 »

@Infozoeker
.tk is een gratis website, dus geen profesionele site, niet echt goede reclame vind je wel?
Als je dit doet doe het dan wel goed.

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Kinderopvang

Wat is er mis met deze informatie?
Misschien niet volledig maar in ieder geval een uitstekende poging tot verduidelijking.

Wat is hier dan fout aan?

Grootvader

Stephanie185

Wie zegt dat dit soort site's betrouwbaar zijn? Poging tot verduidelijken kan ook misleidend zijn, en in het geval kinderopvang vind ik niet dat je dit kan maken.

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Kinderopvang.

Stefanie,

Die site verduidelijkt veel maar dat wil nog niet zeggen dat ik het met die voor-en naschoolse opvang eens ben?
Weet dan dat ook mijn hart omdraait als een kind in een buurthuis 's avonds in het donker alleen en door een eng park naar huis moet als sleutelkind terwijl beide ouders in de horeca pas om een uur of half twee 's nachts thuiskomen!!

Ondanks de armoe was mijn keuze het full-time vaderschap!!

Grootvader.

Stephanie185

Helaas heeft niet iedereen deze keuze, en daarom moet de info zo duidelijk en uitgebreid mogelijk zijn, mensen moeten goed voorgelicht worden, en niet door een of andere gratis gemaakte site omdat iemand er het geld niet voor heeft/wil hebben, om het zo goed mogelijk op internet te presenteren.
Ouders moeten goede voorlichting krijgen ook over wat ze moeten vragen en doen bij een intake gesprek met de oppas/gastouder/opvang.

heho

Ongelezen bericht door heho »

Anoukie82

Ongelezen bericht door Anoukie82 »

Hallo,
Ik ben hier nieuw, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die de kinderopvang colleges volgen? Ik ben er net mee begonnen en vind het erg leuk een leerzaam, maar ben benieuwd naar jullie mening. Je kunt ook twee colleges gratis bekijken op www.kinderopvangacademie.nl Zij hebben net ook een nieuwe site gemaakt waarop je kunt kijken als je vindt dat een kind erg verlegen of angstig of wat dan ook is: www.kindinhetvizier.nl. Ik heb al best wel wat geleerd op die site, ik weet nu bijvoorbeeld eindelijk precies wat een logopedist doet! :-).
Groetjes

Gesloten