LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] diplomawaarding implementatie kinderopvang

Discussieer hier over kinderopvang.
anneke58
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2010 12:00

diplomawaarding implementatie kinderopvang

Ongelezen bericht door anneke58 »

Mijn diploma als verpleegkundige A staat niet op de officiële lijst van het implementatiebureau. Het is een voorloper van de dilpoma's die er wel op staan. Daarom wordt deze niet goedgekeurd. Dat ik daarnaast een herintredingscursus gedaan heb en een BIG registratie als Verpleegkundige heb wordt als niet relevant beoordeeld. Ook niet dat ik gewerkt heb als peuterleidster, een diploma docent Engels heb en al jaren in het onderwijs werk. En al evenmin dat ik mijn eigen kinderen heb opgevoed die nu resp. werkzaam zijn in de jeugdhulpverlening en het onderwijs.
Wat er nu moet gebeuren om mij als gastouder te kunnen laten registreren is dat er een deskundige een uur lang mij moet gaan observeren als ik aan het oppassen ben bij mijn kleinkindje(s) thuis.
Wat is dit? Ontmoedigingsbeleid? Verspilling van subsidiegeld voor kinderopvang of zie ik dit te gekleurd!?

seuren
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 jul 2010 14:35

Re: diplomawaarding implementatie kinderopvang

Ongelezen bericht door seuren »

U heeft een prima opleiding alleen jammer dat de politiek in dit land is doorgeschoten.

leftfoot
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2010 16:45

Re: diplomawaarding implementatie kinderopvang

Ongelezen bericht door leftfoot »

We leven sinds enige tijd in een weg-werp-maatschappij.
Derhalve hanteert de regelgever de "gouden tip":
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
en dus is "oude" kennis -helaas - vuilnisbakrijp.
PS. Het is ook een economisch voordeel: iedereen moet weer een cursus betalen.

Gesloten