LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MBO 2 helpende/verzorgende

Discussieer hier over kinderopvang.
nicootje
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 mar 2008 22:35

MBO 2 helpende/verzorgende

Ongelezen bericht door nicootje »

zijn er al mensen met het MBO2 voor gastouders?
Hoe was het examen?
Is het te doen?

hanoi
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:20

Re: MBO 2 helpende/verzorgende

Ongelezen bericht door hanoi »

Het examen was goed te doen. Ben je zelf ook al geslaagd?

nicootje
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 mar 2008 22:35

Re: MBO 2 helpende/verzorgende

Ongelezen bericht door nicootje »

Yes, en inderdaad heel makkelijk.
Als daar alle ophef over is...
Het kost veel tijd om de stof door te nemen.
Maar uiteindelijk maar twee vragen uit het boek.
Maar ja wel alles uit het hoofd geleerd. :lol:

angela mcbride
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jun 2010 17:41

Re: MBO 2 helpende/verzorgende

Ongelezen bericht door angela mcbride »

de theorie deed ik 7 juli en wachtr nog op de praktijk en maakt niet uit hoeveel ik bel en schrijf ik krijg geen antwoord op de vraag waar blijft mijn praktijk examen? wel krijg ik om de paar dagen aanmaningen van de gastouder bureau om mijn kwalificaties in order te zetten en op te sturen ..dit is alles wat nog ontbreekt..de praktijk..toch kan ik geen antwoord krijgen..zelfs nu 2 dagen voor de registratie deadline..de roc zegt de gastouderbureau gaat erover en de gastouder bureau zegt het tegengesteld. ze antwoorden OP MIJN MAILS B.V. sorry ik moite heb met de aanmaningen maar het is hun plicht mij te waarschuwen, OF KIEZEN EEN ANDERE DETAIL UIT MIJN MAIL OP IN TE GAAN MAAR DE VRAAG WAAROVER IK SCHRIJF LATEN ZE ERBUITEN...GISTERN HIELD IK HET ZPO SIMPLE...ALLEEN DIE VRAAG...NU SCHRIJVEN ZE DAAROP TERUG DAT ZE ME PERSOONLIJK WILLEN SPREKEN OP KANTOOR..IIK HEB NATUURLIJK GEWEIGERD EN DE VRAAG HERHAALD MAAR DIT WORD WEER IETS VAN HUN DAT JE NIET KAN VOORSTELLEN TENZIJ HET JE OVERKOMT...DE VRAAG IS..WAAROM. WACHTEN NOG MEER GASTOUDERS ZOLANG OP DE PRAKTIJK EXAMEN?

Gesloten