LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Discussieer hier over kinderopvang.
fatimael

Re: terugvordering belastingdienst gastouderbureau Darkom

Ongelezen bericht door fatimael »

ja
Laatst gewijzigd door fatimael op 20 mei 2014 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.

georgy1

Ongelezen bericht door georgy1 »

Bd moest de kindertoeslag pas uitbetalen als ze het contract van ons hadden. Hoezo heeft de Bd meer rechten als wij? Nu zitten wij met de gebakken peren. Ik woon in brabant Fatimael...en ik hoop dat meer mensen zich aanmelden. AUB mensen kom op 1 advocaat met zoveel mensen....we moeten wat doen!!!
Ja die aziz zeg...maar dat de bd dit toe heeft gestaan!!!

georgy1

Ik snap die prive berichten niet...ppfff
Ik probeer te antwoorden...maar hij pakt niet

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

Waarom vordert de BD eigenlijk de toeslagen terug? Wat is er niet goed gegaan volgens de BD? Is er wel een eigen bijdrage betaald aan Darkom?

fatimael

ik zal het kort uitleggen, ik heb me aangesloten bij Darkom zij regelen de betalingen tussen de oppas en houden bureaukosten in, ze vragen dan op de naam van de vraagouder het toeslag bij de belasting aan, ze krijgen bedrag van 9000 euro verschil , ligt eraan hoeveel uren je aan oppas doorgeeft, nu heeft dit bureau zitten sjoemlen en er zijn geen contracten opgesteld en de betalingen zijn niet vericcht? dus de BD gaat nu verhaal halen bij de vraagouders? of zij contracten hebben en de BDS probeert nu geld bij de vraagouders te innen, zoals ik hierboven al heb gezegd 1 advocaat die ons bijkan staan in deze fraudezaak. want ikheb echt geen geld om 20.000 euro in eenkeeer te terug te betalen.

georgy1

Dat kan niemand...dus ja wie kan ons helpen?

georgy1

Hoe kan je fiod om info vragen?

fatimael

hoofdpijn en nog meer hoofdpijn.pfffffff

fatimael

volgens mij kan je gegevens opvragen bij de FIOD, BD vraagt nu gegevens op bij ons en wij sturen wat we hebben, en zij kijken dan wat zij in beslag hebben genomen of het overeenkomt? als er al iets is.
nu de vraag aan iedereen die met hetzelfde probleem loopt, ik zet zo snel mogelijk de naam en het tel. van de advocaat die ons gaat bijstaan in deze zaak. ik ga even zoeken en bellen. of als iemand anders al advocata heeft of kent? laat zijn naam en telnr. hierachter, het zoiu mooi zijn als we met z,n allen een advocaat hebben, dan is de zaak sterker.

georgy1

Als jij zegt dat de bd gegevens opvraagt bij het fiod, dan is het toch vanzelfsprekend als ze wat hebben gevonden zoals contracten dat onze namen op het contract staan. Ik denk dat het fiod niks heeft gevonden wat contracten betreft. Want wij hebben geen contract dus hoezo zal het fiod die dan wel hebben van ons?
Ik denk dat we geen poot hebben om op te staan.

fatimael

ik weet het ook niet meer! ik ga opsturen wat ik destijds van hun heb gehad.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

fatimael schreef:ik zal het kort uitleggen, ik heb me aangesloten bij Darkom zij regelen de betalingen tussen de oppas en houden bureaukosten in, ze vragen dan op de naam van de vraagouder het toeslag bij de belasting aan, ze krijgen bedrag van 9000 euro verschil , ligt eraan hoeveel uren je aan oppas doorgeeft, nu heeft dit bureau zitten sjoemlen en er zijn geen contracten opgesteld en de betalingen zijn niet vericcht? dus de BD gaat nu verhaal halen bij de vraagouders? of zij contracten hebben en de BDS probeert nu geld bij de vraagouders te innen, zoals ik hierboven al heb gezegd 1 advocaat die ons bijkan staan in deze fraudezaak. want ikheb echt geen geld om 20.000 euro in eenkeeer te terug te betalen.
en jullie hebben wel een eigen bijdrage betaald aan darkom?

fatimael

gastouderbureau groenland te zwijdrecht heeft tegen mij gezegd dat de FIOD de hele adminstratie van Darkom/Wijkids in beslag heeft genomen, dus het kan zijn dat er wel wat gegevens tussen zitten, ik zelf heb ooit wel een contrcat getekend maar nooit teruggekregen na meerdere pogingen te bellen en te vragen naar het contract? en zelfs per fax omdat iknooit contact kreeg met hun, ik heb wel alle faxbewijzen nog. en jaaropgaves die zij hebben opgemaakt. bureakosten, herinneringen dat ik moet betalen?

fatimael

ja ik heb wel eigen bijdrage betaald steeds en alles gelukkig via internetbankieren gedaan.

fatimael

De eigenaar van Doltje en Koah was A. Mekkaoui
Posted by doltjekoah
0
Dat de heer A. Mekkaoui er met 16 miljoen euro vandoor is. Het heeft in de krant gestaan, en is dus ergens terug te vinden maar waar?

Waar is Mekkaoui? Aziz MEKKAOUI

Wie weet er wat er met de vennootschappen is gebeurd?

fatimael

even gogglen op internet en ik kom erachter dat gastouderbureau Doltje en Dar Hanan ook van de heer Mekkaoui zijn, dus die man heeft veel ouders opgelicht door onze gegevens door te geven toeslagen op onze naam te ontvangen.

fatimael

Beste,

Koah, Doltje en Darkom zijn gesloten, de jaaropgaven die u niet gekregen heeft zult u naar alle waarschijnlijkheid ook nooit meer krijgen.
De administratie van dit bedrijf was niet op orde en er was nog meer mis.
alle 3 de bedrijven waren van 1 persoon vandaar dat bij alle 3 de bedrijven dezelfde problemen waren.

Als het goed is is de belastingdienst van de situatie op de hoogte en weet die wat er momenteel gaande is bij dit bedrijf.

arthur2000

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Blijkbaar moeten de verliezen op huur en zorgtoeslag voor Roem en Bulg gecompenseerd worden

georgy1

Ja idd het gaat nergens meer over....maar nu heb ik nog niet genoeg aanmeldingen voor de mensen die gedupeerd zijn.

Mina86

Ongelezen bericht door Mina86 »

Hallo ik ken nog wel een goeie advocaat, ik kom later nog even op het forum, ben aan het werk

Gesloten