Bocajunior schreef:Webber schreef:Als je zeker weet dat je €600 geleend hebt dan zou ik dat met de eventuele wettelijke rente..overmaken op het bankrekening nummer van Ferratum.
Ik zou die IDeal link niet gebruiken.
Wel duidelijk je betalingskenmerk er bij zetten...
Zodat je later altijd kan aantonen dat je betaald hebt.
Ja ben ook wel bereid dat te betalen evt. Maar ze gebruiken in elke mail andere kenmerk nummer. Ze zijn precies zelfde telkens op 1 cijfer na die wisselt steeds. Haha. Moet niet zo wezen dat ik dit betaal en dat ik daarna weer mails krijg met bedragen.. Ze gaan vreemd te werk daar maar goed
Kan je niet het kenmerk van hun eerste mail van hun gebruiken waar het leenbedrag in staat genoemd?
Als je eenmaal betaalt hebt...en ze blijven je lastig vallen...dan stuur je gewoon een betalingsafschrift naar ze toe.
Waarschijnlijk zullen ze nog wel intimiderende mailtjes naar je sturen dat je de externe garantsteller moet betalen....maar die moet je gewoon negeren.
Die stoppen vanzelf..
Had het zelfde met loanrider,ik was overigens gedagvaard,Palden (Loanrider) heeft mij toen een week voor de rechtzaak een schikkingsvoorstel gedaan via van Lith gerechtsdeurwaarders. Ben daar mee accoord gegaan en heb het bedrag wat zij in het schikkingsvoorstel deden betaalt.
En na een week kreeg ik opeens intimiderende mailtjes van hun garantsteller Fairsecure...
Of ik de externe garantstelling ook maar wilde betalen voor hun geleverde diensten...
Welke diensten...
Oja als ik binnen een week betaalde kreeg ik korting op de garantkosten.
De grapjurken.
Uiteraard niet betaald en niks meer van gehoord.