LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KCC

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
speedykip
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2009 18:16

KCC

Ongelezen bericht door speedykip »

Beste mensen

Er is weer een nieuw krediets bedrijf en dat heet KCC
(krediet contact centre)
Als ze bellen niet reageren of ingaan op de vraag of een afspraak maken want dit is het zelfde als het vorige RKN.

Laat dit zo veel mogelijk mensen in ongeving weten zodat er niemand in de fout kan gaan.

MHP
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2009 11:26

Re: KCC

Ongelezen bericht door MHP »

Ik ben gisteren telefonisch benaderd door een heer? van KCC, met een vaag verhaal over een enquete die bij ons in de straat was gehouden over hypotheken. Toen ik vertelde dat ik hier geen behoefte aan had werd mij heel zachtjes door de telefoon gemeld of ik wel behoefte had om te kakken.
Moet ik zo'n bedrijf nou serieus nemen.
KCC ik wens U nog heel veel personeel!

jangofett
Berichten: 34
Lid geworden op: 11 nov 2007 12:06

Re: KCC

Ongelezen bericht door jangofett »

werd gister gebeld door een zeer slecht sprekende man van KCC.
Ik heb hem dus in plat gronings te woord gestaan. waarna de man na ongeveer 3 minuten boos werd omdat ik geen "nederlands" sprak.
Ik heb de beste man enkele dingen toegewenst en ben verder gegaan met mijn bami 8)

tevens wordt ik de laatste dagen ook gebeld door Holland Financials.. of iets dergelijks. Het lijkt alsof ze ineens een of andere truuk hebben ontdekt.

Sandra1608
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2009 21:57

Re: KCC

Ongelezen bericht door Sandra1608 »

In maart werd ik gebeld door Kcc, dat ze een veel lagere rente kunnen aanbieden dan de Bank die ik nu had. Toen ik vroeg wie ze waren zei hij wij zijn een dochter maatschappij van de Abn Amro! Ik heb daarna meteen Abn Amro gebeld en gevraagd of dat zo was? Maar dat is niet het geval. Ik heb toen zelf naar Kcc gebeld en gezegd dat ik van de afspraak af zie. Dat kon geen probleem. Dat ik zei dat ik niet meer gebeld wilde worden. Was ook geen probleem! Maar ik ben nu ongeveer 5-6 weken verder en wordt bijna om de 2 weken gebeld voor een afspraak te maken. Wordt er gek van! En schandalig dat dit kan!

jangofett
Berichten: 34
Lid geworden op: 11 nov 2007 12:06

Re: KCC

Ongelezen bericht door jangofett »

@sandra, mij bellen ze ook elke week, en ook een andere "kredietverstrekker" Ik ga met hun in discussie, mijn record met KCC staat nu op 15min slap LOL

maar tis triest dat ze steeds weer bellen...bom erop ..dat zeg ik..

Silitek
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2009 11:11

Re: KCC

Ongelezen bericht door Silitek »

Ook ik heb last van die boevenclub. Ze blijven maar bellen ongeacht dat ik duidelijk kenbaar maakt geen enkele vorm van contact te willen hebben.

Ze proberen je een afspraak door je strot te duwen..ik was er bijna ingetrapt binnen een uur een e-mail gestuurd heel beleeft dat ik ervan af zag. En dat de afspraak bij nader inzien niet door gaat maar ze blijven aan de gang met bellen.

Nog maar een boze email gestuurd dat ze moeten kappen met die **** anders doe ik aangifte. Wat een tuig want daar hebben ze maling aan en bellen leukvast gewoon weer..

Idd bom erop...

Rees
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2009 12:12

Re: KCC

Ongelezen bericht door Rees »

Vandaag werd ik ook gebeld door Paul de Groot van KCC. Een overkoepelende organisatie van nederlandse banken, vertelde hij mij. Er is gebleken dat wij in een verkeerd profiel zijn geplaatst en dat we te veel rente betalen. Dat is niet meer met terugwerkende kracht terug te krijgen. Echter is deze teveel betaalde rente terug te vloeien in de aflossing. bla, bla, bla
Ik had nog nooit van het KCC gehoord dus ben hier natuurlijk niet op ingegaan.
Maandag zal ik contact opnemen met mijn filiaal van de Rabo bank om te vragen wat het KCC precies is en of het überhaupt een overkoepelende organisatie van nederlandse banken is.

sjorsie1982
Berichten: 213
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:27

Re: KCC

Ongelezen bericht door sjorsie1982 »

Nee is het niet.
Dit is gewoon een verkooptruc die door meer bedrijven gebruikt wordt.

Nemo_Tigru
Berichten: 35
Lid geworden op: 26 mei 2008 14:13

Re: KCC

Ongelezen bericht door Nemo_Tigru »

Wij zijn inderdaad ook al weer gebeld door deze figuren. Partner kreeg ze aan de lijn en heeft ze afgewimpeld. Nog niks meer gehoord, maar wij gaan nergens meer op in. Zijn al bedonderd door RKN...

mjk02
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2009 10:38

Re: KCC

Ongelezen bericht door mjk02 »

weet iemand het www adres van deze gasten.
even een mail zenden
Dank

noshitsherlock
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jul 2009 00:06

Re: KCC

Ongelezen bericht door noshitsherlock »

KCC is gewoon O&B Finance uit Rotterdam, dit is weer een dochter van AFAB Financiele Diensten Holding N.V. (Moedermaatschappij van HDV Bank, AFAB, etc etc etc zie onderstaande link.)

Toevallig heb ik voor AFAB Financiele Diensten Holding N.V. gewerkt
http://www.afab.nl/over-afab/bedrijfsin ... organigram

O&B Finance is bekend een meerdere namen, ze hebben bijna maandelijks een poll onder het personeel, dit is om een nieuwe naam te bedenken om te voeren aan de telefoon.

De namen welke ik zo nog weet zijn:

O&B Finance
Leenplatform
RKK nederland
KCC
Er zijn er zeker weten meer.

Nog even over het Callcenter van O&B Finance, hier zit echt uitschot dat op provisie basis werkt. Ze liegen en verdraaien echt alles om maar een krediet te verstrekken. Er zijn ooit telefoon gesprekken opgenomen waar ouderen zwaar onder druk werden gezet door de callcenter medewerker, of mensen gewoon compleet verrot werden gescholden. Het gros van de medewerkers werkt er niet langer dan 2 weken.

Als u een medewerker aan de lijn krijgt, hoort u vaak een verhaal over een enquete, of dat is gebleken dat er iets niet klopt met uw krediet.
(Ook al heeft u een krediet, het is verstandig om dit NIET te vertellen, omdat bijna iedereen wel een credit card of een lening heeft proberen ze u te overdonderen, en dus te zegggen: "het is gebleken dat er iets niet klopt met uw krediet" of iets dergelijks.) Dit is allemaal onzin!

Misschien dat Radar hier iets aan kan doen? Ik vind het geen probleem om meerdere informatie te verstrekken aan een medewerker/moderator over dit onderwerp.

Borgdrone
Berichten: 56
Lid geworden op: 15 sep 2009 02:05

Re: KCC

Ongelezen bericht door Borgdrone »

Er zijn al verschillende organisaties bezig de strijd aan te binden met deze kredietverstrekker, die absoluut niet onderdoet aan de DSB. Ikzelf ben er destijd mee in zee gegaan( via Rente kortings centrale) en de ervaring is niet prettig geweest. Het heeft erg veel geld en stres gekost. ZIj adviseerden ons bij een schuldsanering helaas bleken wij achteraf nog slechter af te zijn. Al let je nog zo goed op, de constructie is zelfs door deskundige niet meteen te doorzien.Bij klachten of brieven aan HDV wordt je altijd doorverwezen naar die rentekortingscentrale. Gelukkig is het ingelost. een klacht ligt er nu bij AFM, heb de adviseur aansprakelijk gesteld voor zijn ondeskundig advies en ben druk in de weer met de media die ook voor deze een uitermate grote interesse heeft. Het bewijs dat zulke ondernemingen op een gegeven moment zichzelf tegen komen is de afgelopen tijd goed tezien geweest.
Laten we vooral gaan voor het waarsschuwen, en behoeden van het aangaan van contracten voor nieuwe klanten. Dan hebben we al veel gewonnen.
Er worden nog meer gedupeerden gezocht die hun verhaal willen doen, ook wij kunnen de strijd aan gaan.

Ergens in een forum van Radar kwam ik de oproep tegen om je verhaal te doen aangaande afab, hdv en meerdere onder dit rijtje. Zij nemen de gegevens mee in het onderzoek.
Onderstaand het emailadres.

[email protected]

Gesloten