LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lening oversluiten

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
motormuts

lening oversluiten

Ongelezen bericht door motormuts »

Hallo,

Ik heb op dit moment een lening lopen bij de Abn Amro. Nu weet ik dat de Abn vrij duur is en ik wil dan ook mijn lening over laten sluiten naar een goedkopere kredietverstrekker. Nu is mijn vraag. Welke kredietverstrekker is goedkoop en betrouwbaar?? Want van heel veel vraag ik me af hoe betrouwbaar ze zijn.

groetjes

stofzuigertje

Re: lening oversluiten

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Wegens DSB die de grootste was in voordelig lenen, indien je geen verzekering erbij nam zou ik nu even met dit soort dingen wachten.....

Neem wel een rentevast periode over gehele looptijd want ze mogen tussentijds verhogen en dat kan erg duur worden dus wees voorzichtig met nu goedkope aanbieding als de rente niet vast staat!

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Hoeveel rente betaal je bij Abn amro? Zij hoeven nl. niet extreem duur te zijn. Als je het vergelijkt met de rentepercentages die je op de reclames ziet, dan lijkt het vaak wel duur, maar daar komen dan vaak nog allerlei extra kosten bij.

motormuts

Ongelezen bericht door motormuts »

Hoi kweenie,

ik betaal bij de abn amro nu bijna 12% rente. Athans, dat is wat in onze overeenkomst staat. Ik weet niet precies op hoeveel rente hij nu staat, maar ik weet wel dat het goedkoper kan. Ik ben toen al een keer benaderd en daar zou ik 40 euro minder in de maand gaan betalen. En dat was aflossing inclusief rente. Nou ja, zegt al genoeg toch als het je 40 euro in de maand aan vaste lasten kan schelen lijkt mij. Nu weet ik wel dat de hoogte van de aflossing dan waarschijnlijk daar lager lag, maar ja tel er 40 euro bij op en dan ben ik in ieder geval aan rente daar minder kwijt dan waar ik nu zit. Alleen het probleem is dus dat ik niet meer weet bij welke verstrekker het was..... Maar goed, kan ik nog wel uitzoeken weer via internet.

Maar iemand suggesties waar het goedkoper kan en waar het betrouwbaar is? Want idd, nu DSB over de kop is.....

Gesloten