maandag 26-05-08 hebben wij een opdringerig vrouwtje aan de telefoon gehad en ze vroeg meteen of ik een loon had boven de 1100 euro per maand en of ik ook een schuld had bij de bank van boven de 7000 euro. Dit vind ik echt vreemd. ze vertelde me eerst niet waar het allemaal om ging en toen ik er op aandrong vertelde ze me dat het om een onderzoek ging om het rente percentage te bekijken in de gemeente waar ik woon. Toen ik verder wou vragen kreeg ik " daag, over 2 dagen bellen wij u terug." en meteen werd de verbinding verbroken.
Dinsdag 27-05-08 werd mijn vrouw meerdere malen terug gebeld door wederom een anoniem nummer. Meteen werd gevraagd of ze onze financiele gegevens bij de hand had. hierop antwoorde dat ze hier nu geen zin in had. Een medewerker van RKC zei toen "zo mevrouw dus u hebt dus geen zin om de gegevens op te zoeken" Dit soort reacties vind ik dus erg vreemd. Nu zit ik nog te wachten op een medewerker die ons weer terug zou bellen. Ik hoop dat ik deze medewerker eerst een wat vragen kan stellen voordat deze mij bestookt met vragen.
Ook als je kijkt op de website van RKC dan staat daar dit beschreven
echter om een medewerker hierop aan te spreken krijg je gewoon geen tijd voor.Onze medewerkers dienen zich correct en beleefd op te stellen. Indien u van mening bent dat deze benadering niet correct is dan verzoeken wij u met klem dit te melden zodat wij de medewerker in kwestie hierop kunnen aanspreken.
Ook vind ik het erg vreemd dat ze vermelden dat ze lid zijn van de site www.infofilter.nl hier ben ik al bijna een jaar lid van alleen ze bellen me wel.
- Zijn hier meer mensen die hier lid van zijn en alsnog worden gebeld door RKC?
- wie is er recentelijk nog gebeld door dit vreemde bedrijf? en zijn er ook megelijkheden om dit ergens te melden?
word vervolgd.......