Enige jaren geleden heb ik bij greencard een visa creditkaart aangevraagd. Door eenmalig € 75 te betalen zou ik levenslang geen kosten hoeven te betalen.
Nu is er geen samenwerkingen meer met lasercard en gaan ze met een ander samenwerken, hierdoor moet er opnieuw een aanvraag gedaan worden. Hellaas kan de kosten-vrij clausule niet blijven bestaan. Zoals ze zelf aangeven is de nieuwe greencard een veel beter kaart dan de ouden en als blijk van tegemoet koming is de komende 2 jaar de kaart gratis, dan € 15 per jaar.
Kan dit zomaar, ik heb bij greencard een kaart genomen en nu veranderen zij de voorwaarde on excuus van dat het bedrijf waar zij samen mee werken het niet meer doet. Volgens mij is dat niet van belang want ik heb met hun afspraken gemaakt.
Graag een reactie/advies
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VISA Greencard
Re: VISA Greencard
Wij hebben 3 maanden geleden diezelfde Greenkaart aangeschaft, willen er nu door de veranderingen vanaf, maar krijgen de kaartbijdrage niet terug. Zowel met Laser als Repay gebeld en email uitgewisseld, van kastje naar muur, vandaar nu lid van dit forum geworden. Probeer Visa Nederland te bereiken, via Googlen is een tel nummer of mailadres niet te vinden? Onacceptabel, wie heeft de oplossing?
Ik heb de kaart ook ongeveer een half jaar geleden aangeschaft en een eenmalige bijdrage gedaan in de veronderstelling dat ik de kaart daarna gratis zou kunnen gebruiken zolang ik me aan hun voorwaarden hield. Ik heb ook een e-mail gestuurd naar Visagreencard dat ik mijn eenmalige bijdrage terug wil of een beter voorstel en kreeg een mail terug van Repay-international met het antwoord dat Lasercards gerechtigd is de overeenkomst te beeindigen volgens de algemene voorwaarden en dat Repay International ervan overtuigd is een passend voorstel te hebben gedaan en een goed alternatief voor de oude kaart heeft geboden. Ik krijg dus ook niks terug en kan bijna niet anders dan gebruik te maken van het voorstel de eerste 2 jaar 'gratis' de nieuwe kaart te gebruiken om de eenmalige bijdrage er nog enigszins uit te halen. De eenmalige bijdrage is dus eigenlijk een bijdrage voor 2 en een half jaar. Ik vraag me ook af of dit zomaar kan. En ik vind hun gedane voorstel op z'n minst zwak en klantonvriendelijk.
-
We hebben al een topic van 3 pagina's lopen over de Greencard.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 30&t=74736
Kijk daar voor meer info
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 30&t=74736
Kijk daar voor meer info