LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat moet ik doen
-
Re: wat moet ik doen
nee, je hebt het over de dsb bank. Daar heb je geen keuze, daar moet je verzekeringen afnemen.
Lenen?
Is de schuld al gedaald en koopt hij niet teveel?
Ik zou liever geen gezamenlijke rekening hebben,
en als de schuld zou dalen want hoe lang denk je dit vol te houden?
Als jij geld van hem kreeg (50% van alle vaste kosten en jaarlijks aanpassen) dan weet hij wat hij heeft en je kunt eisen dat hij ervoor zorgde dat hij elke maand minder schulden heeft als vorige maand.
Ook zakgeld voor dagelijkse dingen en zijn pinpas bij jou houden.
Vermoedelijk koopt hij makkelijk en teveel.
Goed bedoeld maar niet iedereen kan met geld omgaan.
Als jij als goede huisvrouw al het geld gaat beheren en in plaats van merken merkloze producten op tafel gaat zetten want waarom duur merkbier als andere voordeliger zijn.
Pas als je alle schulden weg hebt kun je hem iets meer geven.
Dus dat hij zijn salaris moet inleveren want anders zie ik een grote kans dat jou leuke en goede relatie gaat mislukken.
Als je toch een lening neemt, nooit op jou naam en dat willen ze juist zo graag.
Succes.
Is de schuld al gedaald en koopt hij niet teveel?
Ik zou liever geen gezamenlijke rekening hebben,
en als de schuld zou dalen want hoe lang denk je dit vol te houden?
Als jij geld van hem kreeg (50% van alle vaste kosten en jaarlijks aanpassen) dan weet hij wat hij heeft en je kunt eisen dat hij ervoor zorgde dat hij elke maand minder schulden heeft als vorige maand.
Ook zakgeld voor dagelijkse dingen en zijn pinpas bij jou houden.
Vermoedelijk koopt hij makkelijk en teveel.
Goed bedoeld maar niet iedereen kan met geld omgaan.
Als jij als goede huisvrouw al het geld gaat beheren en in plaats van merken merkloze producten op tafel gaat zetten want waarom duur merkbier als andere voordeliger zijn.
Pas als je alle schulden weg hebt kun je hem iets meer geven.
Dus dat hij zijn salaris moet inleveren want anders zie ik een grote kans dat jou leuke en goede relatie gaat mislukken.
Als je toch een lening neemt, nooit op jou naam en dat willen ze juist zo graag.
Succes.
Dit is waar je vader bang voor was een foute man voor zijn lieve dochter