LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] al 2 en half jaar

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
frank schellekens

al 2 en half jaar

Ongelezen bericht door frank schellekens »

hoi

zal me even voorstellen

ik heb in ocktober 2005 een ongeluk met mijn fiets gehad waar ik nu 9 operatie verder nog steeds niks met me arm kan en zelf denk ik dat ik dat ook nooit meer kan,
nu is mijn vraag hier of er meer menssen zoveel moeite hebben met de tegenpartij die gewoon geen voorschoten uitbetaald sterker nog die gewoon niks van me avocaat aantrekt ze hebben de zaak wel erkend
zelf overweeg ik nu om de verzekeringsagent aan teklagen of het buro waar hij werkt

groetjes

caruso

Re: al 2 en half jaar

Ongelezen bericht door caruso »

Ik wil je graag één advies/tip geven:
Er zijn op dit forum, en dan met name het "letselschade-topic" meerdere lieden actief die denken veel verstand van dit onderwerp te hebben. Onder andere "P. van Aarle" en "Pieter Romein" zijn er twee. Het enige dat deze beide heren doen is verwijzen naar allerlei schimmige sites/publicaties en dergelijke.
Ik heb ze nog niet kunnen betrappen op het geven van een goed advies. U bent derhalve gewaarschuwd, ga niet in zee met deze heren.
Zelf heb ik er ook geen verstand van, dat erken ik bij deze, maar beter géén advies dan een slecht advies....
Laatst gewijzigd door caruso op 21 feb 2008 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

hanz

Re: al 2 en half jaar

Ongelezen bericht door hanz »

Frank,

Bekend verhaal. Waarbij ik aanneem dat de aansprakelijkheid is erkent, de zaak medisch goed gedocumenteerd op papier staat en er, gezien je spreekt over voorschotten, nog geen sprake is van een medische eindtoestand.
Stap voor een second opinion met je verhaal naar een goede letselschadeadvocaat waarvan TP zich wel wat aantrekt dan wel pik je huidige advo eens stevig in de kuif.

Succes en vooral beterschap toegewenst.

Mvgr,

H

Gesloten