LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bijlmervliegramp 4 oktober 1992

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Dutch Baroque

Bijlmervliegramp 4 oktober 1992

Ongelezen bericht door Dutch Baroque »

:roll:

Nu na bijna 15 jaar procederen kan ik niet mijn gehele arbeidsvermogen schade op Boeing c.q. El Al verhalen daar je in Nederland absoluut 100 % gezond dient te zijn bij geleden schade.

Als bewoner van de flat klein"" Kruitberg op nr. 464 heb ik op de 10e etage de Boeing op mij zien afkomen daar 3 minuten voor de impact mijn katten in doodsnood vanaf het balkon naar binnen kwamen en ik wel eens eens een junk op mijn balkon had gehad en zodoende ging kijken wat er aan de hand was.

Door de crash een permanente gehoorschade opgelopen (was 32 jaar amateur zanger) niet bewijsbaar dat dit door de crash komt.
P.T.S.S. opgelopen ook niet bewijsbaar en toe te schrijven aan de ramp.

Ondanks goede hulp en advies van de Stichting de Ombudsman te Hilversum in de persoon van de nu gepensioneerde medewerker Jan Blom en alle publiciteit door middel van tv o.a. 2 Vandaag SBS6 Hart van Nederland en publicaties in diverse kranten o.a. Trouw , Telegraaf e.d.
Overheid blijft stoïcijns voor het compenseren voor schade na grote calamiteiten zoals de Bijlmerramp , Enschede en Volendam

Pieter Romein

Re: Bijlmervliegramp 4 oktober 1992

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Overheid blijft stoïcijns voor het compenseren voor schade na grote calamiteiten zoals de Bijlmerramp , Enschede en Volendam
Niet alleen voor grote calamiteiten, maar voor slachtoffers met letselschade in het algemeen als het om grotere bedragen gaat.

Maarten1234

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Vuurwerkramp in Enschede is ook niet afgehandeld.

Veel woorden maar geen daden. Wim Kok zei destijds dat er geld kwam, maar dit werd weer tegengehouden door Europa. Er mocht maximaal maar een X bedrag worden uitgekeerd. Dit bedrag is aan hele andere dingen opgegaan, zoals de bedrijven er omheen liggend en voor de nieuwbouw van de wijk.

De bewoners hebben niets gezien en hulp bleef achterwege.

Pieter Romein

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

De "politcikippen kakelen en leggen geen eiren, maar hooguit windeieren om de schijn op te houden als het om letselschade gaat.
Ze moeten niet kakelen, maar eiereren leggen."

Gesloten