LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Delta lloyd

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
victim
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2007 01:55

Delta lloyd

Ongelezen bericht door victim »

IK ben slachtoffer geworden van een verkeersongeluk in 2001 en heb daardoor letsel opgelopen, de aansprakelijke is delta LLoyd die de aansprakelijkheid heeft erkend.
Ik ben door een hele medische circus gegaan en instanties, ben gek geworden. Zat in de wao en nu in de ziektewet uwv.
Bij de expertise is 10% invaliditeit uitgekomen en heb nog steeds een paar ernstige complicities waardoor ik niet kan werken en ben nog steeds bezig met revalidatie.
knie, nek, rug en schouderletsel
Het probleem is dat Delta LLoyd de schade niet wil uitkeren en ze liegen, bedriegen, belazeren, met schaderegelaars en medische adviseurs en hun fraude artsen.
Ze proberen je helemaal gek te maken totdat je helemaal para wordt.
ik heb nu al een derde advocaat die geen ene ***** uitvoert en alleen maar de woorden van delta na praat net als een papegaai.
Het is nu 5.5 jaar geleden en ben helemaal para aan het worden van het uwv en deze hele kat en muis spel, delta wil me nu naar een arts sturen van hun die je gaat testen op funtionele mogelijkheden, zodat ze dan manipulatie rapporten over je schrijven om zo alles te laten lijken alsof er niks aan de hand is.
Hoe kan ik dat nou doen terwijl ik nog moet revalideren.
Ik wil niet meewerken maar die advocaat van mij zegt dat het wel moet sinds wanneer moet dat. elke keer dat delta met iets komt zegt die advocaat van mij, ja je moet/of kan beter meewerken.
Nu ik al mijn dossiers heb bestudeert lopen ze gewoon te manipuleren en bewijzen expres weglaten dingen licht beschrijven en het laten lijken dat ik gek ben.
Ook dat ik posttraumatische stressyndroom aan het ontwikkelen ben.
en dit allemaal met medeweten van mijn advocaat, het is gewoon te gek voor woorden dat dit zo allemaal maar kan achter mijn rug om.
moet ik nu een vierde advocaat gaan zoeken ?
wie heeft ervaring met een zelfde geval ? please reageer.
Ik weet alleen een ding ik zal niet opgeven tot aan me laatste adem.
Niemand is meer te vertrouwen en moet het tegen iedereen opnemen zelfs tegen je eigen advocaat die je aan het lijntje houdt om zijn eigen zakken te vullen.

Ik wens een ieder die iets heeft meegemaakt veel geduld en succes in het bereiken van zijn recht of genoegdoening.

een kreet uit jullie midden.

victim.

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: Delta lloyd

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Victim, of zullen we je straks gewoon Tim noemen, want dat Vic moet er liefst maar af ....toch?
wie heeft ervaring met een zelfde geval ? please reageer.
Lees de stukken op dit forum en je ziet dat je niet de enige bent. zie ook 60.000bellers!!
Ik weet alleen een ding ik zal niet opgeven tot aan me laatste adem.
Dat is het beste: Houd vol tot je je recht hebt gekregen.

Niemand is meer te vertrouwen en moet het tegen iedereen opnemen zelfs tegen je eigen advocaat die je aan het lijntje houdt om zijn eigen zakken te vullen.

Er staan genoeg stukken op dit forum om je positief de zaak aan te leren pakken. met name van Hanz en p.van aarle. Leer ook de streken van verzekeraars doozien met de reacties van Hans V, die hun belangen op dit forum behartigt.

1ste Advies gezien je stress: begin eerst maar eens met de antis-stresscursus.

I.p.v. sterkte vooral sukses toegewenst.

Pieter

erix33
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 nov 2006 15:17

Re: Delta lloyd

Ongelezen bericht door erix33 »

Neem een second opinion van Letselschade Kloppenburg .
Ze zijn eerlijk,recht door zee en een no nonsense aanpak.
Dit is geen reclame maar een wijze raad uit eigen ervaring!!!!

Sterkte en succes.

Eric

rempt
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jun 2007 22:28

Re: Delta lloyd

Ongelezen bericht door rempt »

Of vraag eens bij Palsgroep. Je kunt gratis een mailtje sturen en geven dan advies wat te doen.

http://www.hondentoegestaan.nl/url?i=JDNMB

Gesloten