LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klachten over isalaklieniek-sophia-zwolle afd chirurgie

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
salomira

klachten over isalaklieniek-sophia-zwolle afd chirurgie

Ongelezen bericht door salomira »

mijn man is overleden, ten gevolge van de nalatigheid van ziekenhuis zwolle
daar werd 2 jaar geleden een melanoom weggehaald
eerst kon hij meedoen aan een nieuw concept die werd gestuurd door Med centrum Groningen, maar bij de eerste operatie het weghalen van de schilwachtklieren was al een fout gemaakt om niet de andere kant van zijn lichaam de AFGETEKENDE schildwachtklieren weg te halen , dat vond de chirug te ver weg dus die laat ik zitten waren de woorden bij aanvang operatie aan mijn man
Jammer werd er gezegd bij controle , 2 twee schildwacht klieren zijn besmet dus halen wij alles wel weg uit uw arm, en dat werd gedaan, 20 stuks allemaal schoon
dus hoera stemming,
na een half jaar toch weer een bobbel onder de arm, dat was een overgeleven klier , mijn vraag hoe dat kon wisten ze niet
dus weer operatie, maar voor de operatie maar wel een PET scan
na de operatie hoera stemming u bent verder helemaal schoon
toen kwam en weer een bobbel onder zijn arm, eerst wilde ze bestralen maar bij navraag onze kant, of niet eerst toch weer die tumor weg moest, werd er gezegd Dat is wel een goed idee, dus weer operatie
In febr van dit jaar waren wij weer met klachten in het ziekenhuis afd chirugie bij dr de Vries, die verteld mijn man na een nierecho en longfoto, meneer niet aan de hand, u heeft niets ik kan het begrijpen dat u bezorgd ben en u mag wel best een keertje voor niets komen. wij werden de deur uitgezet en zijn nog geen 2 min binnengeweest,
Nu mijn man heeft toch eindelijk weer een PET scan gehad eind maart en na 14 dagen de uitslag bij dr de Vries, Jammer wij kunnen niets meer doen voor u , de lever zit voel en de ribbenkast en in het ruggemerg zit het,
Nu komt het
In september bij de PET scan staat in zijn opgevraagde dossier dat er toen al een HOTSPOT was in de ribben kast, daar is onze huisarts, en wij niet over ingelicht, ook geen chemo niets ze hebben hem gewoon laten lopen
En toen het erger werk in febr 2011 heeft zelfs die drde Vries niet gedacht laat ik toch maar nog een PET scan maken , nee hoor dit is spierpijn werd ons verteld,
Als wij in september hadden gehoord van die uitzaaiing hadden wij naar Groningen of naar Amsterdam gegaan, Nu waren wij te laat wij zijn op 15 april naar amsterdam gegaan voor een tweede mening en mijn man kon mee doen aan een behandeling als hij het eiwit had, JA hij had het eiwit, maar het was telaat
hij is na 14 dagen gestroven,eind april
Ik heb zijn medisch dossier opgevraagd omdat ik weet dat er tal van fouten zijn gemaakt, en ik heb dit gehad, bij navraag hebben zij ook in de stukken gemeld naar Dr de Vries dat Mijn man was gestorven, en weet je ze zijn hartstikke gek in dat ziekenhuis, Ik krijg een brief met wat naar voor u en wat jammer voor uw man
en een maand later krijg ik een nota voor het opgevraagde dossier van € 4,95 gericht aan mijn MAN die DOOD is,
Nu de tweede herhaling ook op zijn naam, wat zijn dat voor mensen daar
Ik raad iedereen aan met een melanoom uitzaaiing ja aub niet naar Zwolle, of ga daar weg, Ga naar het AVL in amsterdam, laat je niet dood maken zoals ze met mijn man hebben gedaan
ik wacht op reacties van iedereen om een zaak op te starten tegen Dr de Vries en zijn team

Leo The Emperor

Re: klachten over isalaklieniek-sophia-zwolle afd chirurgie

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

ik wacht op reacties van iedereen om een zaak op te starten tegen Dr de Vries en zijn team
Als je een zaak tegen de Isalakliniek wilt opbouwen zul je dat moeten doen op basis van de gegevens in je eigen zaak. Reacties van anderen over Isala die niet bij jou zaak betrokken zijn, voegen geen waarde toe.

Het lijkt me het beste dat je het hele dossier, wat je inmiddels in huis hebt, eens door een onafhankelijke medicus laat beoordelen op de kans om hier met succes een zaak tegen de Isala te beginnen.

Chocomelk

Re: klachten over isalaklieniek-sophia-zwolle afd chirurgie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Mischien dat je eens met hun http://www.ak-advocaten.eu/
contakt op kan nemen, hun weten vaak wel raad en mischien kunnen ze je hier ook bij in bijstaan.
1ste gesprek is vrijblijvend/gratis.

Gesloten