Heb in mei 2002 bij een operatie aan mijn linkervoet een infectie opgelopen. Deze is naderhand door drie orthopedisch chirurgen behandeld die bovendien onderling geen goede verstandhouding hadden en niet goed met elkaar communiceerde.De bacterie die bij mij de infectie(fistel) veroorzaakte was afkomstig van menselijke ontlasting.
In deze periode hadden meer patienten bij de orthopedie een infectie opgelopen aan handen,voeten, e.d. Heb een klacht ingedient bij de klachtencommissie van het St.Jansgasthuis in Weert;ook vanwege het ontbreken van medische dossiers zoals een o.k.- verslag van een orthopeed die vlak daarna naar een ander ziekenhuis ging werken omdat hij niet met de andere artsen door een deur kon. Ook had hij ruzie met de o.k.- afdeling omdat hij daar ook niet goed kon samenwerken, heb op de poli orthopedie een ruzie meegemaakt tussen de betreffende chirurg en de o.k.- afdeling.Van de klachtencommissie heb te horen gekregen dat op het ontbreken van medische dossiers en de onderlinge ruzie tussen de betreffende chirurgen mijn klacht gegrond is verklaard.Over het ontstaan van de infectie durft men geen uitspraak te doen omdat dit moeilijk aantoonbaar is wie hiervoor verantwoordlijk is.De conclusie van mij is wel dat de klachtencommissie haar werk niet goed gedaan heeft, en dat het een zootje was hoe zij met mijn klacht omgingen, en op vragen van mij er niets meededen. Ook de inspectie voor volksgezondheid in s"hertogenbosch zegt dat de klachtencommissie haar werk niet goed deed, en heeft hierover een gesprek gehad met de interim directeur van het ziekenhuis.Ik heb door deze infectie letselschade opgelopen en ben onder behandeling bij de pijnpoli in het St.Annaziekenhuis in Geldrop.Ook heb ik via letselschade deskundigen het ziekenhuis aansprakelijk gesteld voor de onherstelbare lichamelijke en psychische schade.Ik heb dan ook besloten dat ik voor geen enkele behandeling meer naar dit ziekenhuis ga;het verbaast mij dan ook niets dat in februari 2005 op last van de inspectie de i.c. afdeling enkele weken gesloten is geweest.Het is daar een grote puinhoop dit heb ik ook al van meerdere patienten gehoord die ook al niet meer naar dit ziekenhuis gaan. Artsen hebben een machtspositie en mogen blijkbaar fouten maken die ze niet toe durven te geven, maar de patient is er voor zijn verdere leven wel de dupe van; maar artsen interesseert dit blijkbaar niet!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] letselschade door infectie
Re: letselschade door infectie
What is a proxy chain?
A Proxy chain is a connection of 2 or more proxy servers. ProxyWay allows to work with any Internet service through a proxy chain of SOCKS or HTTP proxies. Using the program you can create proxy services (cascades/chains) with any number of proxy servers (supports HTTP, HTTPS, SOCKS4 and SOCKS5) to provide IP address security and tunnel Internet activity through proxy servers.
http://www.checkproxy.net
A Proxy chain is a connection of 2 or more proxy servers. ProxyWay allows to work with any Internet service through a proxy chain of SOCKS or HTTP proxies. Using the program you can create proxy services (cascades/chains) with any number of proxy servers (supports HTTP, HTTPS, SOCKS4 and SOCKS5) to provide IP address security and tunnel Internet activity through proxy servers.
http://www.checkproxy.net