LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Letselschade vertegenwoordiger VPS

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
rsajanssens
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 dec 2006 16:04

Letselschade vertegenwoordiger VPS

Ongelezen bericht door rsajanssens »

Hallo,

ik heb in april 2006 een ongeval met de motor gehad.
nu worden mijn belangen via mijn rechtsbijstandverzekering (nsr) geregeld. deze hebben vps te dordrecht aan mij toegewezen. ik ben hier niet geheel tevreden over

ik zoek mensen met ervaringen met het bedrijf vps

bij voorbaat dank

Ron

Hans V
Berichten: 236
Lid geworden op: 08 jun 2005 07:32

Re: Letselschade vertegenwoordiger VPS

Ongelezen bericht door Hans V »

VPS is onderdeel van NRS.
Als je niet tevreden bent kun je het beste dat tegen NRS doen en eventueel een beroep doen op de geschillenregeling om dat te laten toetsen door (bijvoorbeeld) een advocaat. Kijk in de polisvoore=waarden, eventueel samen met je tsp. Vraag eventueel gewoon om polisvoorwaarden en/of geschillenregeling.

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: Letselschade vertegenwoordiger VPS

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Trap niet in die geschillenregeling. die geschillenadvocaat wordt zo door NRS of VPS gemanipuleerd door bijvoorbeeld cruciale informatie achter te houden, dat er voor jouw slechts "een houtje om op te bijten" overblijft in plaats van een schadecompensatie. De geschillenadvocaat zal dan in zijn advies vastleggen dat dat ""houtje"" een adequate schaderegeling is en ze stoppen met je zaak en je bent de rechten op je polis dan kwijt.
Vanzelfsprekend moet je dat "houtje" niet accepteren, daar dat advies vanwege de gebreken tekortkomingen een vanzelfsprekende andere betekenis heeft, namelijk dat je recht hebt op meer
Lees de stukken van P. van Aarle op dit forum, want die heeft dat ervaren en daar vind je hoe hij er door is gekomen. NRS VPS moeten gemaand worden hun fouten / tekortkomingen te herstellen en anders moeten ze gedagvaard worden.

Gesloten