LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MisterClaim
-
MisterClaim
Heeft iemand ervaring met deze man?
Hij was heel happig mijn "schadezaak" op N.C.N.P basis te doen.
Maar je leest zoveel verschillende ervaringen daarmee..
Hoeveel procent vraagt hij bij winst?
Ook vind ik het raar dat ik nergens op het net ervaringen kan vinden met deze man.
Dus, wie heeft er hier ervaring met hem?
Groetjes
Andrea
Hij was heel happig mijn "schadezaak" op N.C.N.P basis te doen.
Maar je leest zoveel verschillende ervaringen daarmee..
Hoeveel procent vraagt hij bij winst?
Ook vind ik het raar dat ik nergens op het net ervaringen kan vinden met deze man.
Dus, wie heeft er hier ervaring met hem?
Groetjes
Andrea
Re: MisterClaim
Is de aansprakelijkheid al erkent ?
Zo ja nooit NCNP !
Zo ja nooit NCNP !
Precies, no cure no pay is in veel gevallen alleen interessant voor het buro. Dus laat je goed informeren of het wel noodzakelijk is. Als de schuld al erkend is zal de tegenparije jouw zaak kosten gewoon moeten vergoeden.
Sommige van dit soort bedrijven vangen op die manier dubbel geld. Ze krijgen geld van jouw via de claim en laten zich goed betalen door de verzekeraar van de tegenpartij. Dus kan me best voorstellen dat ze enthausiast waren om het no cure no pay te doen.
Sommige van dit soort bedrijven vangen op die manier dubbel geld. Ze krijgen geld van jouw via de claim en laten zich goed betalen door de verzekeraar van de tegenpartij. Dus kan me best voorstellen dat ze enthausiast waren om het no cure no pay te doen.
-
Hmmmm bedankt voor de reacties.
Ik heb eerdaags zelf een gesprek met de ziekenhuis.
Als ze in die gesprek dus "bekennen" het fout te hebben gedaan moet ik NIET met Misterclaim in zee gaan?!?!
Zodra ik zei PTSS te hebben en gedeeltelijk arbeids ongeschikt te zijn was het zogezegd een "done deal" volgens hem..
Ik had ook een advocaat gesproken en die had het over schadenclaim van ongeveer tussen de 3 en 10 duizend.....
Waar doe ik nou goed aan?
En waar kan ik mijzelf echt goed laten informeren dan?
Groetjes
Ik heb eerdaags zelf een gesprek met de ziekenhuis.
Als ze in die gesprek dus "bekennen" het fout te hebben gedaan moet ik NIET met Misterclaim in zee gaan?!?!
Zodra ik zei PTSS te hebben en gedeeltelijk arbeids ongeschikt te zijn was het zogezegd een "done deal" volgens hem..
Ik had ook een advocaat gesproken en die had het over schadenclaim van ongeveer tussen de 3 en 10 duizend.....
Waar doe ik nou goed aan?
En waar kan ik mijzelf echt goed laten informeren dan?
Groetjes
Dat is altijd een lastige vraag, ik zou in iedergeval door meerdere mensen laten informeren zo kan je de informatie vergelijken. Echte eerlijkheid is vaak schaars helaas.
Ik zou me in ieder geval door meerdere letselschade advokaten/adviseurs laten informeren.
Waar je goede dingen van hoort is Jeroen Terlingen van Victory Advies.
Waar je geen goede dingen over hoort is hier allemaal te lezen bij het topic letselschade.
Overigens vreemd dat nu al een advokaat een bedrag kan noemen....
Is nog geen schade erkend, is de schade in eindfase ?
Denk aan inkomensverlies, materiele schade, in-materiele schade en en en .
Als een letselschade advokaat al denkt dat de schade erkent gaat worden dan moet je nooit NCNP doen !
Kost jou alleen maar geld.
Je hoeft ook niet bang te zijn voor kosten want een letselschade advokaat/adviseur kan zijn/haar kosten innen bij tegenpartij (verzekering).
Een schadeclaim van tussen de 3-10 duizend euro lijkt veel maar kijk alleen eens naar je inkomenverlies wat je nu maandelijks hebt.
Waar je goede dingen van hoort is Jeroen Terlingen van Victory Advies.
Waar je geen goede dingen over hoort is hier allemaal te lezen bij het topic letselschade.
Overigens vreemd dat nu al een advokaat een bedrag kan noemen....
Is nog geen schade erkend, is de schade in eindfase ?
Denk aan inkomensverlies, materiele schade, in-materiele schade en en en .
Als een letselschade advokaat al denkt dat de schade erkent gaat worden dan moet je nooit NCNP doen !
Kost jou alleen maar geld.
Je hoeft ook niet bang te zijn voor kosten want een letselschade advokaat/adviseur kan zijn/haar kosten innen bij tegenpartij (verzekering).
Een schadeclaim van tussen de 3-10 duizend euro lijkt veel maar kijk alleen eens naar je inkomenverlies wat je nu maandelijks hebt.
@
Alleen bij de naam al, gaan mijn stekels overeind staan. Goede wijn, behoeft geen krans!
Maxiem.
Alleen bij de naam al, gaan mijn stekels overeind staan. Goede wijn, behoeft geen krans!
Maxiem.
vraag om een concept van zijn overeenkomst, dan weet je genoeg...
http://www.personenschade.info/uitsprak ... roporties/
http://www.personenschade.info/uitsprak ... roporties/
-
Goedemorgen.
Nogmaals bedankt allemaal voor het meedenken..
Ik heb gisteren een letsel-schade-raad-advies-persoon gesproken.
http://www.deletselschaderaad.nl En heb bijna een uur met die vrouw aan de telefoon gezeten.
Het voordeel is dat zij alleen maar raad geven en je verder kunnen helpen met hoe-of-wat nu te doen.
Zij heeft mij dus verteld (net als jullie hier) dat ik eerst mijn gesprek met de ziekenhuis met hebben.
Als zij daar schuld bekennen, is het beter een advocaat te nemen.
Bekkennen zij echter geen schuld, maar vind ik ze wel nog schuldig, dan is het altijd "veiliger" een N.C.N.P adviseur te gebruiken.
Zij heeft mij echt heel goed geholpen, en als ik vragen had mocht ik (natuurlijk) altijd terug bellen!
Als jullie het "leuk" vinden kan ik jullie op de hoogte houden hoe het gaat.
Ik weet wel, bekkennen zij niet, ga ik er niet mee verder.
Ik heb het op dit moment zwaar genoeg met mijn PTSS en depressie.
Nogmaals bedankt!
Groetjes
Andrea
Nogmaals bedankt allemaal voor het meedenken..
Ik heb gisteren een letsel-schade-raad-advies-persoon gesproken.
http://www.deletselschaderaad.nl En heb bijna een uur met die vrouw aan de telefoon gezeten.
Het voordeel is dat zij alleen maar raad geven en je verder kunnen helpen met hoe-of-wat nu te doen.
Zij heeft mij dus verteld (net als jullie hier) dat ik eerst mijn gesprek met de ziekenhuis met hebben.
Als zij daar schuld bekennen, is het beter een advocaat te nemen.
Bekkennen zij echter geen schuld, maar vind ik ze wel nog schuldig, dan is het altijd "veiliger" een N.C.N.P adviseur te gebruiken.
Zij heeft mij echt heel goed geholpen, en als ik vragen had mocht ik (natuurlijk) altijd terug bellen!
Als jullie het "leuk" vinden kan ik jullie op de hoogte houden hoe het gaat.
Ik weet wel, bekkennen zij niet, ga ik er niet mee verder.
Ik heb het op dit moment zwaar genoeg met mijn PTSS en depressie.
Nogmaals bedankt!
Groetjes
Andrea