snepke schreef:Als een stel minderwaardigen die je lekker moet laten barsten.witte angora schreef:Juist wel, want nu kon ik aantonen hoe Pals in feite over zijn clienten denkt.
Geen antwoord op hun vragen geven,voorschot zolang mogelijk proberen te rekken,zo min mogelijk uitkeren.
Dan lost het probleem zich vanzelf op(de mensen gaan er onder door)en hebben wij het geld,daar is het per slot van rekening om te doen.
De clienten zijn maar bijzaak,ze zijn alleen nutttig om geld binnen te brengen.
Ik denk ook dat men hoopt dat de mensen eraan onderdoor gaan en vaak is dat ook het geval en is men moegestreden. Ik zie het gewoon bij mijn vriend en er is al maanden niets gebeurd in zijn zaak. Reden genoeg om op zoek te gaan naar
een bureau dat wel initiatief zal nemen. We hebben kunnen lezen hoe er met Friestyler wordt omgesprongen door Pals, dan weet je ook genoeg over hun manier van werken, hoe ze over hun cliënt denken en dat ze niet van plan zijn nog 1 vinger uit te steken voor hem, als hij niet alles zal verwijderen hier op het forum. Ik denk trouwens dat zoiets chantage heet, als ik het tenminste allemaal
correct heb verwoord.