Waarom mag jij niets zeggen ?witte angora schreef:Misschien weet ik wel wat je bedoelt, ik heb al langere tijd over een aantal zaken vraagtekens. Maar ik mag niks zeggen.Ik vind het steeds vreemder worden,maar dat zal wel aan mij liggen
Friestyler is zelf gebeld door de PR van Palsgroep of hij tevreden was etc en toen kwam de PR man met het verhaal van Jeanne aan zetten door telefoon.
Het dossier van Friestyler is nog open, die zaak is nog niet afgehandeld.
Belangenbehartiger van hem heeft hier gelezen en eist dat hij alles verwijderd en anders helpt hij hem niet verder.
En natuurlijk kan Friestyler overstappen naar een ander letselschadebureau maar het dossier ligt bij Palsgroep van hem, en kost hem tussen de 20 en 30 duizend euro die hij eerst mag afrekenen bij Pals Groep.
Omdat Pals groep met hem werkt op no cure no pay, wat niet mag, wat zodra aansprakelijkheid erkent is werken ze op urenbasis, die uren worden normaal gelijk gedeclareerd bij tegenpartij verzekering.
Overigens geeft Pals Groep dat zelf ook aan op hun website.
Palsgroep is dus heel goed om mensen met de rug tegen de muur aan te zetten, menen ze.
Je doet het zoals ik het wil, zo niet dan praat ik niet meer met je.......dat is de werkwijze van Pals Groep bij Friestyler.
En dat niet praten, reageren.....dat gebeurt ook bij Jeanne.
Eigenlijk allemaal zo duidelijk als een klontje.