LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verbrand door te hete hars

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
malony
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 sep 2008 12:45

verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door malony »

Mijn nichtje is bij een kapsalon bij ons in Veendam verbrand door te hete hars. Ze kwam drie dagen later langs om te laten zien wat er gebeurd was. Daarvoor was niet direct een plek zichtbaar. Mijn nichtje wilde haar geld terug maar de eigenaresse wilde hier niks van weten. Ze werd uiteindelijk afgescheept met 5 euro! Politie was erbij maar heeft ook weinig uitgehaald. Ze is daar gewoon niet correct behandeld. Het gaat haar niet eens om het geld en het wondje bij haar oog ziet er momenteel wel goed uit. Dit is gedaan door een stagiaire die van te voren al meldde dat het een beetje warm was maar het kon wel want ze had het op haar "hand" uitgeprobeerd. De huid op je hand is veel dikker dan dat boven je oog. We zijn erg boos over het feit dat zij het met 5 euro als een afgesloten zaak ziet. Er is haar nog niet eens een excuus aangeboden en er werd zelfs getwijfeld of het wel van het harsen kwam! Ik zou willen dat hier werk van gemaakt werd. Mensen ga nooit naar Sandra's Hairstyling in Veendam, tenzij u van SM houdt!!

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door antonh »

@malony,
ik vindt € 5,00 genoeg voor zo een letsel hoor.
Het is een marteling die je je zelf aandoet.

En dan nog een vraag.
Waarom moet jij voor je nichtje schrijven.
Kan ze dat zelf niet of is het jou zelf gebeurt.
En dan maar met een kwade kop de kapsolaon hier afzeiken?

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door antonh »

Nog even een reactie op Malony,
in Veendam is geen Sandra's Hairstyling te vinden via Google en via het telefoonboek.
Dus wat voor spelletje speelt malony?

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door gravedigger »

Sandra's Hairstudio
Kerkstraat 7 9641AL Veendam

Niet goed genoeg gezocht antonh 8)

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door antonh »

@gravedigger,
Hairstudio of hairstyling is verschil he.
In Hoogeveen was een Hairstyling.

malony
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 sep 2008 12:45

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door malony »

nee het is niet mijzelf overkomen maar alsje had meegemaakt hoe de eigenaresse van de salon (Sandra dus...) nou dan praatteje wel anders hoor. Wat een rotwijf is dat zeg! Maar goed ieder mag zijn zegje hier doen, dus jij ook antonh. En ik ben hier nog steeds heel kwaad over maar mijn nichtje heeft geen zin om er nog tijd aan te verspillen en daarom doe ik het maar he?

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door antonh »

@malony,

mijn nichtje heeft geen zin om er nog tijd aan te verspillen en daarom doe ik het maar he?


Heb jij zo veel vrije tijd dat je je voor je nichtje kwaad gaat maken?
Of is het voor je zelf?

Omdat je schrijft,

maar alsje had meegemaakt


dus was je waarschijnlijk het zelf en niet je nichtje.

Hoe groot is trouwens het letsel?
Ben je bij de dokter geweest?
En heb je al een letselschade advocaat ingeschakeld?

malony
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 sep 2008 12:45

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door malony »

Even voor de duidelijkheid: Ik was erbij toen ze terug ging naar de kapsalon. Zoveel tijd kost het niet om hier mee bezig te zijn hoor. Letsel is niet zo groot, onder haar wenkbrauw. Gaat hier om het principe. Daarom zeg ik: als je erbij was geweest dan begreep je het beter. De arrogantie die van Sandra af kwam, dat als een stagiaire die er nota bene nog maar voor de derde keer was, iemand vlakbij de ogen verbrand met hars, dan kan toch niet of wel??? Het gaat niet om geld, het is de manier waarop zij behandeld is daar, met zijn vijven tegenover een meisje van 20 jaar. Politie is erbij geweest die vonden het niet meer dan normaal dat zij het volledige bedrag terug zou krijgen maar dat was een persoonlijke mening. Ze hebben geprobeerd te bemiddelen maar zonder succes. 5 euro is alles wat ze haar konden bieden, dat is gewoon onprofessioneel!! Hoop dat jullie het nu een beetje snappen. Nogmaals, het is geen geldkwestie maar een principekwestie, iemand verbranden en dan niet adequaat handelen, er is nog geen sorry gezegd!!

bromtol
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 mei 2005 16:29

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door bromtol »

Wat wil je dan? Een ton of vijf smartengeld? Wat weet de politie nou van civiele aansprakelijkheid en contractenrecht? Als je je haar laat knippen moet je gewoon de rekening betalen en niet zeuren.

En die derde keer heeft er al helemaal niets mee te maken. Dat kind moet toch eens leren met die hars om te gaan.

Hoezo met zijn vijfen tegen één? Ze kunnen moeilijk het personeel naar huis sturen omdat jij komt klagen.

Je moet blij zijn dat het geen Brazilian wax was. Dan was een brandplek echt niet lekker!!!

Valt zeker in de catergorie niet geschikt; die kan de landmacht niet aan!!!!

malony
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 sep 2008 12:45

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door malony »

bromtol, wat ben jij een zeikerd zeg!!! kun je nog niet eens fatsoenlijk commentaar geven?? en wie heeft het hier over een ton of 5 smartegeld? het ging maar om 18 euro en als ze die gewoon terug had gekregen dan was het klaar geweest. Maar dat hadden ze er niet voor over. En nog even over met zijn vijven tegen 1, ja!, ze had gewoon even naar achteren kunnen lopen om het even onder 4 ogen uit te praten, niet meer als normaal toch? dacht ik wel dussss.... Maar goed schijnbaar is hier niemand die zich er iets bij voor kan stellen als je boven je ogen verbrand wordt door hars. Jij bent zeker een vent, bromtol, je weet niet waar je over lult man!!!!

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door antonh »

@malony,
wij mooi wil zijn moet lijden.
Met warme hars kun je zoiets verwachten.
Dus eigen schuld dikke bult of te wel dikke wenkbrauw.

Jij bent zeker een vent, bromtol, je weet niet waar je over lult man!!!!


En je woordenschat en niveau is wel erg klein he?
Mensen die zo schrijven op een forum zullen zich ook gedragen als ze bij een Hairstudio hun gelijk komen halen.
En ik geef Sandra nu gelijk dat ze jullie geen gelijk geeft.
:D :) :D :)

bromtol
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 mei 2005 16:29

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door bromtol »

Haha. Ik denk dat Antonh gelijk heeft. Zeker ook zo'n mond open getrokken bij die zaak. Ja, dan gaan de hakken in het zand, zeker als je komt zeuren als iets onbenulligs als een plekje dat na drie dagen zichtbaar wordt. Dat is bepaald geen derdegraads brandwond waarmee je naar een brandwondencentrum en een plastisch chirurg moet

En ja, ik ben een vent, eentje die niet zeikt over een plekje en het al helemaal niet in zijn hoofd haalt om dan terug te gaan om te klagen en geld terug te vragen.

Ik snap ook niett dat je dit durft aan te kaarten onder "letselschade".

Maar goed, ga ze dagvaarden voor de 13 euro die je nichtje mist. Mag je zonder advocaat doen.

De Eagles hebben een liedje over je gemaakt. Hieronder de tekst. Old Billy is William Shakespeare.


Get Over It

I turn on the tube and what do I see
A whole lotta people cryin' 'don't blame me'
They point their crooked little fingers ar everybody else
Spend all their time feelin' sorry for themselves
Victim of this, victim of that
Your momma's too thin; your daddy's too fat

Get over it
Get over it
All this whinin' and cryin' and pitchin' a fit
Get over it, get over it

You say you haven't been the same since you had your little crash
But you might feel better if I gave you some cash
The more I think about it, old billy was right
Let's kill all the lawyers, kill 'em tonight
You don't want to work, you want to live like a king
But the big, bad world doesn't owe you a thing

Get over it
Get over it
If you don't want to play, then you might as well split
Get over it, get over it

It's like going to confession every time I hear you speak
You're makin' the most of your losin' streak
Some call it sick, but I call it weak

You drag it around like a ball and chain
You wallow in the guilt; you wallow in the pain
You wave it like a flag, you wear it like a crown
Got your mind in the gutter, bringin' everybody down
Complain about the present and blame it on the past
I'd like to find your inner child and kick it's little ass

Get over it
Get over it
All this bitchin' and moanin' and pitchin' a fit
Get over it, get over it

Get over it
Get over it
It's gotta stop sometime, so why don't you quit
Get over it, get over it

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door antonh »

Malony,
je mag blij zijn dat

Sandra's Hairstudio

jou niet aanklaagt wegens het in discrediet brengen van haar zaak.

Ik persoonlijk had je een rechtzaak gegeven met fikse schadevergoeding.
Het is toch te achterhalen wie je bent.
Je "Nichtje" heeft een afspraak gehad en dus haar naam is bekend.

KV
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 nov 2007 11:35

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door KV »

Onvoorstelbaar dat mensen tijd maken voor berichten als hierboven. En dan bedoel ik NIET die van Malony. Als je als ondernemer kiest voor stagiaires op de (jouw) werkvloer, moet je ook de verantwoordelijkheid nemen voor de gevolgen ervan. Een excuus was wel op zijn plaats geweest en als je als kapsalon geen € 18,- kunt missen om je eigen FOUTEN te VERGOEDEN....

Goed om te weten dat je daar niet moet zijn voor deze behandeling, je zal het maar kort voor je bruiloft doen...

Beste Bromtol en antonh, ga alsjeblieft punniken ofzo!

bromtol
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 mei 2005 16:29

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door bromtol »

Oh, je mag alleen meehuilen hier.

Mensen moeten eens afleren om altijd maar iedere vorm van tegenslag in geld te vertalen. Allemaal consumentisme en aandachtvragerij. Maar goed, ik heb toch gezegd hoe je je recht kunt halen: Ga procederen over die 13 euro bij de kantonrechter! Uit dit advies blijkt meteen het bizarre van de claim. Geen weldenkend mens gaat dit advies namelijk ook opvolgen, terwijl het technisch gezien het juiste advies is.

Wat moeten de mensen met serieuze schade (kijk eens bij het topic: wie heeft ervaring met eindbetaling, waar de vraagsteller een arm mist) wel niet vinden van dit soort aanstellerij, nog afgezien van de vraag of een plekje na drie dagen wel door de kapsalon veroorzaakt is.

The Eagles hebben echt wel een punt: Get over it!!! en stel je niet zo aan.

Overigens opperde Shakespeare de moord op alle advocaten als een niet serieus bedoelde oplossing van alle juridische problemen. Immers, zonder juristen heb je ook geen juridische problemen meer. In die zin is er een parallel te trekken met het advies om vooral over 13 euro te procederen.
Laatst gewijzigd door bromtol op 15 okt 2008 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door antonh »

beste KV

ga maar zelf lekker punniken.
Ik persoonlijk (als het mijn zaak zou zijn) zou mevrouw wel voor de rechter laten komen door de naam van de studio zo op internet te plaatsen.
KV
Geplaatst op 13 Okt 2008 00:02 door KV
Onvoorstelbaar dat mensen tijd maken voor berichten als hierboven. En dan bedoel ik NIET die van Malony. Wij bedoelen wel Malony Als je als ondernemer kiest voor stagiaires op de (jouw) werkvloer, moet je ook de verantwoordelijkheid nemen voor de gevolgen ervan. Een excuus was wel op zijn plaats geweest en als je als kapsalon geen € 18,- kunt missen om je eigen FOUTEN te VERGOEDEN....
Beste Bromtol en antonh, ga alsjeblieft punniken ofzo!





DRIE dagen na het gebeuren
komen ze mekkeren.
Een brandblaar zie je meteen.
Dus die tante wilde gewoon een slaatje er uit slaan.
Zo iemand, Malony, gewoon aanklagen wegens laster. :D

squit
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2008 21:42

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door squit »

als het mij zou overkomen, zou ik het er ook niet bij laten zitten,
je gaat naar erkende / geschoolde mensen (stagaires zijn hun verantwoordelijkheid). je betaald niet voor gepruts of onvolledigheid.
een excuus en geld terug was het miste wat ze konden doen (eigenlijk vind ik het vanzelfsprekend) als je tv het maar half doet of de hoek van je tv is zwart beeld neem je hier ook geen genoegen mee!

bromtol
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 mei 2005 16:29

Re: verbrand door te hete hars

Ongelezen bericht door bromtol »

Lekkere vergelijking! Ze hebben het werk toch uitgevoerd? Alleen na drie dagen kwam er een vlekje, waarvan niet eens vaststaat dat dit door de hars kwam.

Stel dat je een auto koopt en je betaalt en je krijgt die auto, maar na drie dagen zie je ineens een gat in je broek. Dan denk je, dat komt vast omdat die monteur het accuzuur wat onhandig bijvulde toen ik erbij stond. Dat was nog een stagiair ook. Moet je dan die auto gratis krijgen? Laat je eens nakijken?

Gesloten