LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziekenhuis
ziekenhuis
wie kan mij helpen om te weten wat ik moet doen ik heb 2operaties gehad waarbij een arts mij in mijn blaas heeft geknipt zou een t.o.t operatie krijgen en die is dus niet goed gegaan een katheter verder en vele pijnen ben ik opnieuw geopereerd in hetzelfde zienhuis weer ging de operatie niet zoals het hoorde het is een lang verhaal maar even in het kort daarna ben ik naar azm in maastricht gagaan en hebben ze een hele grote operatie uitgevoerd die ze bijn aniet durfde ze hebben weer een t.o.t operatie iut moeten voeren dus de derde en mij buik open gemaakt van links naar recht en van onder naar boven in weten nog niet of hij is gelukt want ik lig al 3enhalve week te genezen kreeg een brief thuis van maxima veldhoven dat ze mij een vergoeding wilde geven van 400 euro voor rijskosten de arts die in mijn blaas heeft geknipt was niet normaal we waren op het spreekuur en hij wist zelf niet meer wat hij voor mij kon doen een beetje verwarend misschien maar de emoties liggen hoog ben nu 14 maanden aan het dokteren met veel pijn en we hebben geen rechtsbijstand verzekering en weten niet wie ons kan helpen bedankt voor het lezen willie[/b]
Re: ziekenhuis
Dag Willeke,
Mogelijk betreft het dus een medische fout.
Kijk eens op: http://www.medischadviseur.nl/discus/me ... opics.html
Daar kun je aan de arts een vraag stellen of contact met hem opnemen.
Sterkte,
Hanz
Mogelijk betreft het dus een medische fout.
Kijk eens op: http://www.medischadviseur.nl/discus/me ... opics.html
Daar kun je aan de arts een vraag stellen of contact met hem opnemen.
Sterkte,
Hanz
bedaNKT HANS VOOR DE REACTIE EN JIJ HEBT OOK VEEL MEEGEMAAKT LAS IK IK BEN AL OP DE SITE GEWEEST EN VEEL STERKTE VAN MIJ GROETJES WILLEKE
Hoi Willeke,
Ik heb inderdaad wel het een en ander meegemaakt met TP, artsen, ziekenhuizen etc. Sometimes life sucks en **** happens. Met name na letsel in letselschadezaken. Maar goed, dat is inmidels allemaal achter de rug mede dank zij leden van de Beroepsgroep die wel van hippocrates gehoord hadden.
Ik hoop dat dat laatse bij jou dus ook het geval zal zijn.
Laat je nog ff weten hoe het verder gaat?
Sterkte, succes en groet,
Hanz
Ik heb inderdaad wel het een en ander meegemaakt met TP, artsen, ziekenhuizen etc. Sometimes life sucks en **** happens. Met name na letsel in letselschadezaken. Maar goed, dat is inmidels allemaal achter de rug mede dank zij leden van de Beroepsgroep die wel van hippocrates gehoord hadden.
Ik hoop dat dat laatse bij jou dus ook het geval zal zijn.
Laat je nog ff weten hoe het verder gaat?
Sterkte, succes en groet,
Hanz
het is zo fijn om het tegen iemand kwijt te kunnen bedankt vast groetjes willeke
Willeke,
Bij dat soort operaties kan als complicatie een beschadiging van de blaas optreden die meestal tijdens de operatie gerepareerd kan worden.
Wat is er dan precies bij jou misgegaan?
Bleef die beschadiging onontdekt of bleek de reparatie niet gelukt?
Wat in m'n vorige bericht als **** verscheen, typte ik, ik draai het woord nu maar om, "tihs".
Kennelijk niet geoorloofd in de juiste volgorde.
Doei,
Hans
Bij dat soort operaties kan als complicatie een beschadiging van de blaas optreden die meestal tijdens de operatie gerepareerd kan worden.
Wat is er dan precies bij jou misgegaan?
Bleef die beschadiging onontdekt of bleek de reparatie niet gelukt?
Wat in m'n vorige bericht als **** verscheen, typte ik, ik draai het woord nu maar om, "tihs".
Kennelijk niet geoorloofd in de juiste volgorde.
Doei,
Hans
ze hebben bij een t.ot operatie toen die bijna klaar was in mijn blaas geknipt hebben ze inderdaad gerepereerd dachten ze de operatie waar ze mee bezig waren eruit gehaald 4weken met een katheter gelegen waar de urine er gewoon langs de katheter eruit liep telkens naar de ehbo dat hielp niet 2 maanden later de operatie door een andere arts met hem erbij opnieuw gedaan die operatie was gelukt zeiden ze kon naar huis en toen kon ik dus niets meer bij elke stap goot er de urine uit was maanden alleen aan huis gebonden want niets hielp om te stoppen ben naar maastricht gegaan hebben ze 3 maanden vergaderd wat ze nog voor mij konden doen en hebben mijn opnieuw geopereerd ze hebben mij onder mijn buik van links naar rechts en van boven naar beneden open gemaakt en toen probeerden ze er iets van te maken weer een t.ot. operatie gedaan pezen doorgeknipt om mijn blaas geslingerd 6 nachten daar geweest nu ben ik 3 weken thuis op bed voor te rusten mijn blaas was weer op het einde van de operatie geklapt dus iets anders en moesten ze opnieuw beginnen ik hoop dat het niet verwarend is maar ik ben hier al 14 maanden mee bezig nu moet alles aan elkaar groeien en dan afwachten of het goed komt kleine kans want het is nog steeds urine verlies en de proffesser heeft gezegd dat hierna ze niets meer kunnen doen maar ik ben kwaad en boos we krijgen van het andere ziekenhuis 4oo euro aan geboden voor kosten dat is te zot voor woorden terwijl de arts daar niet meer wist wat hij met mij aan moest en dat tegen een patient wat moeten wij dan bedankt voor het lezen ik kan nu wel mijn fustraties kwijt groetjes willeke
Indrukwekkend verhaal. Ik zelf ken het AZM op mijn duimpje, heb er 10 weken op de intensive care gelegen, vechtend voor mn leven en ook ik heb er een jaar na die ellende, een zware operaie aan de buik ondergaan. Ik kan alleen niets dan lof geven over het AZM in Maastricht. Ze hebben mijn leven er gered en i kben de artsen en chirurgen dara dankbaar.
Ik woon zelf vlakbij het Maxima in Veldhoven, maar ga voor alles naar het Anna in Geldrop (op aanraden van mijn chirurg in Maastricht)
Ik woon zelf vlakbij het Maxima in Veldhoven, maar ga voor alles naar het Anna in Geldrop (op aanraden van mijn chirurg in Maastricht)
hallo hoe gaat het er mee ik ben nu ook geopereerd inazm maastricht en ik heb proffessor weil en dokter vankoeveringen geweldige artsen maar ik zit er nu mee kan al weer 3 maanden nergens naar toe wel in de rolstoel os naar de auto lopen daar hebben ze alles weer een beetje zoals het was toen ik begon gedaan met pezen doorknippen en matjes erin en buyik weefsel eraf gehaald ben ik nu aan het genezen tussen haakjes wordt het nooit meer zoals het was maar hun zijn gewoon goed nooit meer naar veldhoven voor dit geval sterkte met je en hoop nog iets te horen groetjes willeke