LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AMB makelaardij te Ridderkerk

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
Crisis

AMB makelaardij te Ridderkerk

Ongelezen bericht door Crisis »

Komt afspraken niet na, vergeet welke afspraken hij heeft gemaakt met client en raakt een telefoonnummer kwijt van een gegadigde, belooft veel maar doet uiteindelijk weinig.

Kan heel vlot/goed babbelen maar trap er niet in!

Crisis

Re: AMB makelaardij te Ridderkerk

Ik vergat nog iets: gaat op vakantie en is vervolgens niet bereikbaar!

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Ik vind het best logisch dat als iemand op vakantie is, je diegene niet kan bereiken hoor.

Dirko

Ongelezen bericht door Dirko »

Ja als iemand nou ook al niet meer op vakantie mag wordt het wel heel bond. Zullen wij u eens bellen als u geniet van uw welverdiende rust.

Wat betreft de andere klachten natuurlijk heel vervelend, ik zou zeggen neem geen makelaar meer of een internet makelaar die zorgt voor advertenties en plaatsing op Funda en een deugdelijk koopcontract en doe zelf alle bezichtigingen en het contact met eventuele kopers.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Vind ik ook. U bent gespannen door de ontspannen huizenmarkt. Dit reageert U af op de relaxte makelaar. Ik zou een andere nemen.

Crisis

Ik zeg niet dat de makelaar niet op vakantie mag maar het lijkt mij wel heel logisch dat de telefoon in ieder geval beantwoord wordt. Bijv. door doorschakelen naar een ander makelaarskantoor of een boodschap dmv voicemail o.i.d.

Hoe zou u reageren als u een makelaar belt omdat u geinteresseerd bent in een huis en u hoort 3 weken niets?

Gesloten