LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chalet

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
SuzieQ

Chalet

Ongelezen bericht door SuzieQ »

Hallo,

Wij hebben nu enkele weken ons chalet te koop staan omdat wij eruit groeien (we hebben een dochter van 10 maanden) en we willen graag in een "gewoon" huis gaan wonen.

Nu zijn er inmiddels meerdere redenen gekomen om het huis toch een stuk sneller te verkopen.
Ik heb al informatie opgezocht over veilen.
Heeft iemand hier informatie over of ervaring mee?
Of misschien andere tips?
Ik wil het echt heel graag snel verkopen!!

Suzanne

kweenie

Re: Chalet

Ongelezen bericht door kweenie »

Wat voor 'chalet' is het? Is het een soort vakantiewoning? Of meer een stacaravan op een camping? Voor zulk soort woningen lijkt het mij nl. veel handiger om het in het voorjaar of in de zomer te verkopen, omdat in die tijd veel mensen toch meer naar buiten willen en dus op zoek zijn naar een 'buiten'-huis.

SuzieQ

Ongelezen bericht door SuzieQ »

Het is een soort vakantiewoning.
Maar heb jij hier ervaring mee?

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik heb geen ervaring met het (ver)kopen van een vakantiewoning, nee. Maar ik weet wel dat het juist in het voorjaar gaat kriebelen. Dan wil je eruit. En volgens mij is dat ook zeker zo bij stadsbewoners zonder tuin, of met een kleine tuin.

Het is trouwens ook zo met gewone huizen met tuin dat die in het voorjaar een stuk meer opleveren dan in de winter.

Gesloten