LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Informatie/reacties vrijhuizenmarkt

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
robertodekker
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2009 12:20

Informatie/reacties vrijhuizenmarkt

Ongelezen bericht door robertodekker »

Hallo,

Wie heeft er ervaringen met de makelaars van vrijenhuizenmarkt?

Zit momenteel bij Meeus en mijn huis staat al bijna een jaar te koop, hoor alleen maar, er is teveel aanbod/huizenmarkt is slecht en ben te duur.

Nu zijn we benaderd door vrijehuizenmarkt, goed verhaal, erg enthousiast.

Na meeus benaderd te hebben dat we er een makelaar bij willen nemen en deze reageerde alsof de vrijehuizenmarkt niet waar kunnen maken wat ze zeggen, zijn we aan het twijfelen gekomen.

Graag reactie

Groet Roberto

hypotheekadviseurs
Berichten: 239
Lid geworden op: 17 feb 2007 02:35

Re: Informatie/reacties vrijhuizenmarkt

Ongelezen bericht door hypotheekadviseurs »

Kijk je wel eens naar het TV-programma "Topverkoper".

De zg. coach, de heer Hennen, is eigenaar van Vrijhuizenmarkt.

Zegt dat voldoende!

aankoopmakelaar
Berichten: 92
Lid geworden op: 16 jan 2007 15:41

Re: Informatie/reacties vrijhuizenmarkt

Ongelezen bericht door aankoopmakelaar »

.
Laatst gewijzigd door aankoopmakelaar op 16 nov 2009 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.

RonvdLaar
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2007 21:31

Re: Informatie/reacties vrijhuizenmarkt

Ongelezen bericht door RonvdLaar »

Hoi,

Meeus verkeerd in "roerige tijden" omdat de makelaardij door hun is afgestoten en/of verzelfstandigd is.

Vrijehuizenmarkt makelaars hebben wij leren kennen als zeer actief en continu op zoek naar verkoopkansen.

Extra adverteren, open huizenroute, goede bezichtigingen etc.

Dat Meeus hun ziet als een geduchte concurent en het er op deze wijze mee afdoet.... typerend.

Dat de eigenaar iets met topverkopers doet heeft niets met de zelfstandig werkende makelaars te maken.

Zij werken tegen een scherpe courtage, no cure no pay beding en zullen er alles aan doen uw huis zo goed mogelijk te profileren.

Helaas kunnen zij ook geen koper "van de straat" trekken.

Groet,

Ron

hypotheekadviseurs
Berichten: 239
Lid geworden op: 17 feb 2007 02:35

Re: Informatie/reacties vrijhuizenmarkt

Ongelezen bericht door hypotheekadviseurs »

Maar het is wel van het slag "gisteren was ik verkoper op de Keukenboulevard en vandaag wordt ik makelaar bij Vrijhuizenmarkt"

Daarom is het verloop van de zg "gedegen" makelaars erg hoog bij Vrijehuizenmarkt.

Mijnheer Hennen gaat het alleen maar om zoveel mogelijk "verkopers" aan te stellen en hij kijkt niet naar de kwaliteit die hij binnenhaalt.

Net Remax. Daar is het verloop van de Brokers ook zo hoog.

pimmetje
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 jun 2005 21:02

Re: Informatie/reacties vrijhuizenmarkt

Ongelezen bericht door pimmetje »

Ben het met de hypotheekadviseur volledig eens .Zelf slechte ervaring met de vestiging Nijmegen .Hadden kort een goede makelaar in dienst maar die was van de een op de andere dag verdwenen Klant wordt hier door de kantoor houdster niet van op de hoogte gebracht en moet er zelf maar achter komen dat er op dat moment niks voor hem gedaan wordt Na zelf bellen naar kantoor houdster wordt dit bevestigd .En medegedeeld dat er geen nieuwe makelaar komt .Nee ik vindt dit een vreemde gang van zaken Later wordt er een jonge man die nauwelijks ervaring heeft als makelaar aan gesteld .Toen maar snel van kantoor gewisseld Slot conclussie kan vrijehuizen markt Nijmegen niet aan bevelen

Dirko
Berichten: 115
Lid geworden op: 03 apr 2007 16:23

Re: Informatie/reacties vrijhuizenmarkt

Ongelezen bericht door Dirko »

Juist met een "topverkoper" in zee gaan, het is toch de bedoeling dat je huis verkocht wordt!

Wat een onzin om een makelaar, wat gewoon een verkoper is natuurlijk hierop af te kraken.

vd waal import export
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 apr 2009 09:27

Re: Informatie/reacties vrijhuizenmarkt

Ongelezen bericht door vd waal import export »

ik heb 3 jaar terug zeer actief op de huizenveiling huizen gekocht die ik opknapte te koop zette en via "vrije huizen markt" wilde verkopen.

helaas deze man waar ik zaken mee deed had geen enkel verstand van zaken !

in de goede tijd onverkoopbaar !!! praat over 2006 / 2007

het was een app. in schiedam reamurstraat weet in nog.

ben toen naar de plaatselijke makelaar gegaan anke bodewes.

die vertelde me exact de prijs waarvoor het wel verkocht zou worden.

hup prijs aangepast en binnen 4 wkn. was het verkocht.

ik bedoel maar, als je geen verstand van de plaatselijke markt hebt en zelfs te lui om even op internet te kijken hoe het is, dan ben je voor mij de 'titel" makelaar niet waard, maar meer zakkenvuller.

daarna heb ik nog een huis verkocht met diezelfde pruts "vrije huizen markt " makelaar
hij regelde ook de hypotheek, daar verdiende hij natuurlijk ook zat aan, na 6 weken vroeg ik of er nu al iets bekend was, bleek omdat hij alle papieren regelde, het iemand te zijn zonder vast dienstverband, dus ging de hele zaak niet door, zoiets vraag je toch als eerste lijkt mij ??? wel 6 weken verprutst !!

toen heb ik hem een schop onder zn reet gegeven, en ben zelf die huizen gaan verkopen, zo moeilijk is het helemaal niet.

ik vind makelaars die 2% rekenen is snel 3000 / 4000 euro absoluut hun geld niet waard, als je kijkt wat ze er voor doen.

Gesloten