LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is dit normaal...?
Is dit normaal...?
Mij vriendin die een app. heeft gehuurd via MAKELAARSKANTOOR A.M.ABELING te Valkenswaard betaalde in 2001 ruim 700 gulden makelaarskosten.Zij is hier mee akkord gegaan omdat ze immers de makelaar opdracht had gegeven iets te zoeken.Nu gaat zij per 1 aug verhuizen en belde zij de makelaar dat ze een vriend van haar graag in haar app. wou hebben.Dat was geen probleem zij de makelaar.Deze makelaar heeft toen deze week kennis gemaakt met deze nieuwe huurder en deed niets anders als de persoongegevens opschrijven op een standaard contract.Dit nam 3 minuten in beslag.Makelaarskosten, buiten de huur en de waarborg om, maar liefst € 587,-!! Toen de nieuwe huurder geschrokken vroeg waarom deze kosten zo buitengewoon proportioneel hoog waren antwoorde de heer ABELING doodleuk: " ik moet toch ook wat verdienen, graag of niet" Ik vind dit niet normaal en hoop dat er niemand meer ooit bij deze oplichter iets huurt.
Re: Is dit normaal...?
Als de makelaar ook de verhuurder is niet, maar als hij optreedt als tussenpersoon waarschijnlijk wel.Is dit normaal...?
Ik vind het niet normaal !
!Ik vind het niet normaal
Motiveer dat eens