LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht makelaar Dronkers in Vlissingen

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
BertinaF

Klacht makelaar Dronkers in Vlissingen

Ongelezen bericht door BertinaF »

Ik heb in december 2007 mijn huis te koop aangeboden via Dronkers Vastgoed. In het begin maakte hij echt werk van de verkoop. Echter toen ik in juli 2008 verhuisd ben werd dit minder. Ik kreeg steeds minder de indruk dat hij daadwerkelijk werk maakte van de verkoop. Ik heb op een gegeven moment gevraagd om mij regelmatig op de hoogte te houden van de vorderingen en acties die hij uitvoerde. Hier reageerde hij nogal vreemd op, hij vond dat ik me niet moest bemoeien met zijn zaken. Ik heb vervolgens vrij weinig meer van hem gehoord, op facturen voor advertenties na. Ik heb deze advertenties zelf nooit gezien omdat ik buiten de regio ben gaan wonen. Nu nam hij gisteren contact met mij op en heb ik hem wederom naar de voortgang gevraagd. Daarop reageerde hij als volgt: weet u wat u doet zoek maar een ander om het te verkopen, ik ben uw commentaar zat.

Nu heb ik bij mijn weten nooit commentaar geleverd, alleen gevraagd naar voortgang, advertenties, internet sites waarop de woning staat. Dit is toch iets wat je als verkopende partij zeker moet kunnen vragen.
ik heb dhr. Dronkers verzoek ingewilligd, ik ga op zoek naar een andere makelaar. Hij ontvangt van mij een aangetekend schrijven met het verzoek de sleutels in te leveren en een bevestiging dat de opdracht op zijn verzoek beëindigd is.

Zo behandel je je klanten niet, ik vind dat deze makelaar daadwerkelijk een wanprestatie geleverd heeft.

Makger

Re: Klacht makelaar Dronkers in Vlissingen

Ongelezen bericht door Makger »

Let goed op dat je goed omschrijft dat de ontbinding van de opdracht tot dienstverlening op ZIJN verzoek is. Anders ben je hem ook nog kosten verschuldigd.
Beter is om hem een bevestiging er voor te laten tekenen. Kan je wellicht gelijk je sleutels meenemen...

Succes!

goudentip

Re: Klacht makelaar Dronkers in Vlissingen

Ongelezen bericht door goudentip »

Goed gedaan.
Volgens mij kan je een kontrakt kosteloos verbreken.
alleen gemaakte afspraken over (advertentie)kosten moet je nakomen.
Je "moet" ook n klacht indienen bij de makelaarsorganisatie waar hij lid van is.Hoe meer klachten des te beter.
Dit soort verwaande kwasten moeten we kop indrukken.
Zeker als je zo respectloos behandeld wordt[/b]

Gesloten