LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koopstudio.nl

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
jochemp

koopstudio.nl

Ongelezen bericht door jochemp »

Hallo allemaal,

Ik ben op dit moment op zoek naar een huur kamer in Utrecht. Ik heb er veel problemen gehad en nu komt mijn vader met de site koopstudio.nl

Hebben jullie met deze site ervaring?
Ik ben een student die studeert in utrecht en een kamer van ongeveer 20m2 zoek.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 sep 2017 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd

jlthkoch

Re: koopstudio.nl

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Heb je hier http://forum.fok.nl/topic/817915 al gekeken? Staan redelijk wat ervaringen met deze organisatie.

Verder zag ik hier http://www.eigenhuis.nl/VerenigingEigen ... Koopstudio dat het in Utrecht in ieder geval niet zo goed gaat met koopstudio.

Ik zou dus inderdaad maar even goed rondkijken, bijvoorbeeld hier http://www.eigenhuis.nl/VerenigingEigen ... studio.htm en rondvragen voordat je met hen in zee gaat.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 sep 2017 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd

mkloosterboer

Ongelezen bericht door mkloosterboer »

Goedemorgen,

Ik zag dit bericht staan. Ik hoop dat je niet in zee bent gegaan met Koopstudio B.V. Ik heb namelijk vanaf 2009 een appartement in Utrecht via Koopstudio. Ik woonde er nog maar 1 dag toen er werd aangegeven dat koopstudio Failliet is verklaard. Nu in 2011 woon ik er nog, met hoge maandlasten en het idee dat ik nooit deze woning kan verkopen. Hypotheekadviseur geeft aan dat je iemand in de familie/vriendenkring moet hebben die de schuld kan betalen die je krijgt als je het huis gaat verkopen. Een taxateur geeft aan dat hij er ook weinig in ziet dat huis voor hypotheekwaarde verkocht wordt.
Er zijn veel gedupeerden in Amsterdam en Utrecht die nu allemaal met een onzekere toekomst zitten of ze ooit van hun woning afkomen zonder teveel schuld aan over te houden.

Ik weet niet of Tros Radar niet een keer aandacht kan besteden aan dit probleem. We weten niet hoe we verder moeten.

Groeten,

Maartje

Kimkoop

Ongelezen bericht door Kimkoop »

Ik zit in hetzelfde schuitje als Maartje en zou graag met meer gedupeerden in contact komen. Zijn er nog mensen die nog steeds in hun koopstudio wonen (of hem onderverhuren) en er niet vanaf komen?

Groeten,

Kim

AmyEDs

Ongelezen bericht door AmyEDs »

Hoi!

Ook ik heb een destijds een studio gekocht via Koopstudio en voorzie problemen met de verkoop. Het lijkt me goed om met andere gedupeerden in contact te komen om te kijken wat de beste opties zijn op het moment dat we de studio willen verkopen.

Hartelijke groet,

Amy

Kristien

Ongelezen bericht door Kristien »

Hee allemaal!

Ik zit ook in hetzelfde schuitje. Hopelijk wordt hier in de media inderdaad een keer aandacht aan besteed. Mijn studio staat te koop en is onverkoopbaar, aangezien de rentes nu op 8% staan bij de ABN AMRO. Mijn rente gaat in maart 2012 ook naar 8% en dan kan ik mezelf praktisch failliet verklaren.
Radar, help de koopstudio gedupeerden alsjeblieft!

Kimkoop

Ongelezen bericht door Kimkoop »

Hoi Kristien,

Zou je mij je e-mailadres willen sturen in een privebericht? Ik weet niet hoe dat moet hier.

Groet,

Kim

marjannh

Ongelezen bericht door marjannh »

Hallo allemaal,

Ook ik heb een studio gekocht van Koopstudio. Koopstudie is inmiddels Studio in Groningen geworden. Ook ik heb heel veel problemen met mijn studio en met de betalingen van hun kant.

HCB

Ongelezen bericht door HCB »

Eigenaar van koopstudio was volgens mij Rien Pouwels. Heb ooit iets aan hem verkocht en dat leverde enorm veel problemen op. Op de mededeling dat we hem in gebreke gingen stellen nadat hij voor de zoveelste keer niet zijn afspraken na was gekomen antwoorde hij heel simpel: "dan laat ik de bv klappen waarmee ik het gekocht heb, die is toch leeg".

Eigenlijk zouden ze hem zo goed in de gaten moeten houden dat hij nooit meer iets in de woningmarkt zou kunnen doen.

Krijn Schramade

Ongelezen bericht door Krijn Schramade »

Maartje, Kim, Amy, Kristien & Marjan,

Voor een artikel doe ik onderzoek naar de financiering van lidmaatschapsrechten. Daarbij kwam ik uit op de casus Koopstudio, dit forum en daarmee ook jullie namen.

Ik wil graag wat meer achtergrond informatie. Zouden jullie mij jullie e-mail adressen willen mailen? Dat kan naar [email protected].

Dank en groet,
Krijn

Tand door je lip

Ongelezen bericht door Tand door je lip »

Wat interessant. Plaats je concluzies uit dat onderzoek ook hier op het forum?

Kristien

Hee allemaal!

Hoe staat het er bij jullie allemaal voor? Ik ben weer in contact gekomen met een andere gedupeerde van Koopstudio en wij willen gericht onze handen ineenslaan!
Als je dit leest en je wilt je bij ons voegen om wellicht iets voor elkaar te krijgen, stuur mij dan even een privé berichtje met je e-mailadres.

Groet, Kristien

arjanp

Ongelezen bericht door arjanp »

Hoi, voor een item voor Hart van Nederland zoek ik naar gedupeerden van Koopstudio die hier voor camera over willen vertellen. Misschien dat meer media aandacht kan helpen om tot een oplossing te komen met banken? Mocht je geinteresseerd zijn mail dan naar: [email protected]
Arjan

mkloosterboer

Ongelezen bericht door mkloosterboer »

Hai,

Hebben jullie al gehoord dat in Groningen ook problemen zijn rondom Koopstudio?

Wat een drama allemaal...

Kristien

Klik op onderstaande link om je aan te sluiten bij een Facebookpagina voor Koopstudio gedupeerden. Er zijn inmiddels meer dan 100 leden en we zijn bezig met plannen om gezamenlijk aan het werk te gaan!

http://www.facebook.com/groups/135370406488387/

Gesloten