LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koopstudio.nl

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
jochemp

koopstudio.nl

Ongelezen bericht door jochemp »

Hallo allemaal,

Ik ben op dit moment op zoek naar een huur kamer in Utrecht. Ik heb er veel problemen gehad en nu komt mijn vader met de site koopstudio.nl

Hebben jullie met deze site ervaring?
Ik ben een student die studeert in utrecht en een kamer van ongeveer 20m2 zoek.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 sep 2017 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd

jlthkoch

Re: koopstudio.nl

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Heb je hier http://forum.fok.nl/topic/817915 al gekeken? Staan redelijk wat ervaringen met deze organisatie.

Verder zag ik hier http://www.eigenhuis.nl/VerenigingEigen ... Koopstudio dat het in Utrecht in ieder geval niet zo goed gaat met koopstudio.

Ik zou dus inderdaad maar even goed rondkijken, bijvoorbeeld hier http://www.eigenhuis.nl/VerenigingEigen ... studio.htm en rondvragen voordat je met hen in zee gaat.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 sep 2017 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd

mkloosterboer

Ongelezen bericht door mkloosterboer »

Goedemorgen,

Ik zag dit bericht staan. Ik hoop dat je niet in zee bent gegaan met Koopstudio B.V. Ik heb namelijk vanaf 2009 een appartement in Utrecht via Koopstudio. Ik woonde er nog maar 1 dag toen er werd aangegeven dat koopstudio Failliet is verklaard. Nu in 2011 woon ik er nog, met hoge maandlasten en het idee dat ik nooit deze woning kan verkopen. Hypotheekadviseur geeft aan dat je iemand in de familie/vriendenkring moet hebben die de schuld kan betalen die je krijgt als je het huis gaat verkopen. Een taxateur geeft aan dat hij er ook weinig in ziet dat huis voor hypotheekwaarde verkocht wordt.