Wie kan mij helpen??
Ik ben bezig om een woning te kopen maar voor de hypotheek moet ik straks een werkgeversverklaring inleveren alleen ik heb een loonbeslag van €98,- hoe zwaar weegt dat voor mijn hypotheekaanvraag??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] loonbeslag
-
Re: loonbeslag
Renate,
dit ligt aan een aantal factoren:
- koop je in je eentje?
- hoelang loopt het beslag nog?
- wat is de reden van het beslag?
- ben je eerlijk geweest tegen je adviseur?
- wat is de verhouding van het beslag tot je volledig jaarinkomen?
Dat zijn een aantal zaken waar een bank naar zal kijken.
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.
dit ligt aan een aantal factoren:
- koop je in je eentje?
- hoelang loopt het beslag nog?
- wat is de reden van het beslag?
- ben je eerlijk geweest tegen je adviseur?
- wat is de verhouding van het beslag tot je volledig jaarinkomen?
Dat zijn een aantal zaken waar een bank naar zal kijken.
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.
-
Hoi,
het beslag is van SVHW ik was het niet met hun eens dat ik moest betalen omdat ik een minimum inkomen had.
Ik kan het bedrag nu gewoon in één keer aflossen maar ik heb dat niet gedaan omdat ik 98,- wel per maand kan missen.
Ik ben eerleek tegen mijn adviseur geweest maar die kon mij niet helpen.
Ik heb gewoon een rottijd achter de rug en ik heb het heel bond gemaakt want ik heb ook A2 coderingen staan. Ik heb nu een vaste baan en een leuke baan waar ik heel blij mee ben en betaal ook alles op tijd
het beslag is van SVHW ik was het niet met hun eens dat ik moest betalen omdat ik een minimum inkomen had.
Ik kan het bedrag nu gewoon in één keer aflossen maar ik heb dat niet gedaan omdat ik 98,- wel per maand kan missen.
Ik ben eerleek tegen mijn adviseur geweest maar die kon mij niet helpen.
Ik heb gewoon een rottijd achter de rug en ik heb het heel bond gemaakt want ik heb ook A2 coderingen staan. Ik heb nu een vaste baan en een leuke baan waar ik heel blij mee ben en betaal ook alles op tijd
Ben bang voor je dat die A2 coderingen zwaarder zullen wegen als dat loonbeslag.
Banken werken met regels en NIET met gevoelens
Banken werken met regels en NIET met gevoelens
-
daar was ik al achter, maar toch bedank voor je info.
-
Beste,
Een beetje komisch om met loonbeslag een huis te gaan kopen.
Het loonbeslag is er immers omdat je in gebreke bent gebleven met betrekking tot je schulden. dit is niet echt een vertrouwingwekkende binnenkomer bij de hypotheekverstreker
Dus, los eerst de schuld af, zodat het loonbeslag wordt opgeheven.
Volgens eigen zeggen kan je dit doen.
Daarna zal ook de A2 codering je tegenhouden om een goedkope hyptoheek te krijgen.
Misschien is het verstandig om eerst te onderzoeken hoe lang die codering nog blijft staan en met de aankoop van een huis gewoon daarop te wachten
Een beetje komisch om met loonbeslag een huis te gaan kopen.
Het loonbeslag is er immers omdat je in gebreke bent gebleven met betrekking tot je schulden. dit is niet echt een vertrouwingwekkende binnenkomer bij de hypotheekverstreker
Dus, los eerst de schuld af, zodat het loonbeslag wordt opgeheven.
Volgens eigen zeggen kan je dit doen.
Daarna zal ook de A2 codering je tegenhouden om een goedkope hyptoheek te krijgen.
Misschien is het verstandig om eerst te onderzoeken hoe lang die codering nog blijft staan en met de aankoop van een huis gewoon daarop te wachten
-
wie kan mij helpen?? hoe zit het met NHG als je 2, a2 coderingen hebt???