Goedendag allen,
Ik wil bij deze even kwijt dat ik een niet zo goede ervaring heb met een bepaalde makelaar in Almere.
Mijn huis staat nu al 2,5 jaar te koop en er zijn wel regelmatig bezichtigingen maar er komt nooit iets uit! 1 keer is er een bod gedaan maar dat was veel te laag en dat is ook al meer als een jaar geleden.
Is hier nou niet iets tegen te doen?
Het huis moet zo langzamerhand maar eens verkocht worden want het duurt zo echt veel te lang en ik blijf maar betalen voor een huis waar ik niks meer mee te maken heb of wil hebben!
Kan iemand advies geven?
Mvrgr. M. Werkman
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] makelaar Almere
-
Re: makelaar Almere
Is de prijs wel juist?
Staat je huis goed in de picture?
Tip : haal hem een maandje uit de verkoop en breng je woning onder bij een andere makelaar.
Vaak werkt dit.
Zorg dat er animo voor is.
Staat je huis goed in de picture?
Tip : haal hem een maandje uit de verkoop en breng je woning onder bij een andere makelaar.
Vaak werkt dit.
Zorg dat er animo voor is.
Wij hebben een huis in Almere bekeken dat inmiddels ook al 2,5 jaar te koop staat (we hebben ruim 1 jaar geleden 2x bezichtigd).
Het probleem daar was dat de vraagprijs niet reeel was gezien de staat van het onderhoud. Ik weet niet of het hier om datzelfde huis gaat, maar wat bij de verkoop goed helpt is om er even een klein beetje kosten en moeite in te stoppen.
Het huis wat wij gezien hadden was een redelijk nieuw huis (ik meen uit 2000), maar er moest wel behoorlijk wat aan gebeuren.
Zorg dat het huis buiten goed in de verf staat, de tuin er netjes bij ligt, beschadigd stucwerk even overgespoten wordt (is niet zo duur) enz. Dan zien potentiele kopers niet een hele waslijst aan dingen die nog moeten gebeuren. Dat scheelt echt enorm!
Als je dat niet wilt doen, kun je het beste de vraagprijs naar beneden bijstellen.
Het probleem daar was dat de vraagprijs niet reeel was gezien de staat van het onderhoud. Ik weet niet of het hier om datzelfde huis gaat, maar wat bij de verkoop goed helpt is om er even een klein beetje kosten en moeite in te stoppen.
Het huis wat wij gezien hadden was een redelijk nieuw huis (ik meen uit 2000), maar er moest wel behoorlijk wat aan gebeuren.
Zorg dat het huis buiten goed in de verf staat, de tuin er netjes bij ligt, beschadigd stucwerk even overgespoten wordt (is niet zo duur) enz. Dan zien potentiele kopers niet een hele waslijst aan dingen die nog moeten gebeuren. Dat scheelt echt enorm!
Als je dat niet wilt doen, kun je het beste de vraagprijs naar beneden bijstellen.
Staat uw huis bij een NVM Makelaar te koop? Via Funda is het bereik naar potentiële kopers het meest optimaal.