LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
goudentip
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:11

NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door goudentip »

NVM makelaar SINKE KOMEJAN BV met kantoren te Middelburg/vlissingen/zierikzee/bergen op zoom/goes is door de RECHTBANK MIDDELBURG VEROORDEELT.
Zij is TOEREKENBAAR TEKORTGESCHOTEN EN DERHALVE AANSPRAKELIJK VOOR DE DAARDOOR ONTSTANE SCHADE en is daarvoor veroordeelt.
bOVENDIEN is SINKE KOMEJAN BV ook veroordeelt voor de proceskosten
Ik heb 6 jaar moeten procederen om deze NVM Makelaar te veroordelen.
Ondanks het feit dat hij mij bedrogen heeft doet de NVM er niets aan om deze makelaar uit zijn ambt te ontzetten.NEEN, integendeel; ze blijven hem ondersteunen; zielig hoor dat zo n organisatie achter zo'n lid blijft staan.Hij kan dus al jaren ongestoord doorgaan met zn praktijken en niemand grijpt in.
Dus lezers. altijd een klacht indienen en niet opgeven.Soms is dat zeer frustrerend want je vecht tegen de NVM en de verzekeraar!!![/b]
Laatst gewijzigd door goudentip op 26 jan 2010 07:10, 1 keer totaal gewijzigd.

ons uus
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jun 2009 16:07

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door ons uus »

ween jullie toevallig of dit ook te maken heeft met "ingrid sinke" de vastgoed makelaar uit middelburg??

want daar zitten wij met op gescheept, achterstallig onderhoud bar slecht afzuiging en dit in een appartemente complex

goudentip
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:11

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door goudentip »

inderdaad heeft dat ook te maken met Ingrid Sinke.
volgens mij is zij zelfs de direkteur daar in Middelburg.
Als je regens mee zit zou ik gelijk klacht indienen en eventueel via de NVM!!!!
Deze makelaar SINKE KOMEJAN BV vind ik ONbetrouwbaar!!!!! :( :x :cry: :evil: :twisted: :!:

ons uus
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jun 2009 16:07

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door ons uus »

wij zitten met heel veel achterstallig onderhoud, vocht problemen houtrot in de kozijnen, en dit bij meerdere woningen,

heb vernomen van andere bewoners dat er bij sommige ramen het glas los zit door de houtrot,

het bestuur wil eerst de etage's opknappen waar hun wonen en de rest laten verreken.

kunnen wij als bewoner een klacht neer legge bij de NVM?? hoe gaat dat?? per mail?? of post en dan aangetekend??

en klacht tegen ingrid sinke, waar doek dat?? bij de NVM ook??

goudentip
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:11

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door goudentip »

Is SINKE KOMEJAN BV de verhuurder van de panden?
ijn jullie zelf eigenaar of gaat het om huuroningen?
Wie is het Bestuur?? Hebben jullie een Vereniging van eigenaren??
Probeer ff aan mij uit te leggen hoe het precies in elkaar zit.
Jullie zijn het duidelijk niet eens met de onderhoudstoestand van het pand begrijp ik.
Bij wie klagen jullie/ hebben jullie geklaagd?
hoe lang loopt deze kwestie al?
hoe lang wonen jullie daar?
Met zn hoevelen zijn jullie?
Welke stappen hebben jullie al ondernomen?? :x :oops: :cry: :evil: :twisted: :!:

ons uus
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jun 2009 16:07

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door ons uus »

sinke komejan is de makelaar.
grouwels en daelmans zijn van een beleggings maatschappij, en die hebben het blok appartementen gekocht en verhuren dat en de ex huur woningen gaan in de verkoop, en zo kwam ik daar aan.

het bestuur zijn hoofdzakelijk bewoner uit het blok, en ingrid sinke vastgoed is de VVE.

heb mandelijks gebeld naar ingrid sinke voor klachten dus houtrot en vochtproblemen.

kan ik de rest nie per mail sturen aan jou??

kwee nie hoe safe het is om hier met de bille bloot te gaan,

goudentip
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:11

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door goudentip »

stuur maa alles op:
postbus 176 4300AD Zierikzee
zal ik er even naar kijken.
groeten;
philip :D

ons uus
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jun 2009 16:07

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door ons uus »

gekke vraag, maar in hoe ver ben jy te vertrouwen???

net als jy hebben wij ook problemen met "sinke"

persoonlijk vind ik het spannend om alles op te sturen,
sorry

goudentip
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:11

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door goudentip »

IK BEN DIT "DRAADJE" begonnen omdat ik oprecht bedrogen ben door deze makelaar SINKE KOMEJAN BV met meerdere vestigingen in Zeeland. Ik heb 6 jaar moeten procederen tegen deze club.Ik vind makelaars niet te vertrouwen omdat er teveel en te gemakkelijk geld wordt verdiend aan mensen die huizen kopen en of verkopen.In principe help ik mensen die problemen hebben met Makelaars en of ronduit door hen besodemieterd worden. En dat gebeurd dagelijks.Het grote probleem is dat het heel erg moeilijk is om deze oplichters aan te pakken juridisch omdat je zelf ook veel plichten heb.Bovendien betalen ze lidmaatschapsgeld aan de NVM en daar krijgen ze juridische hulp.Ook al hebben ze Ongelijk; de vereniging zal ze niet afvallen en ze door dik en dun blijven steunen.Bij mij is het wel gelukt omdat gelukkig de kopers van mij huis als getuigen optraden.Al met al heb ik n verschrikkelijke pest aan dat soor t oplichters.
Ik ben een particulier en te vertrouwen en ik wil graag mensen helpen, voor zover ik kan, om deze gasten aan te pakken.Je kunt mij vertrouwen anders geef ik je mn adres niet.Later kunnen we wel bellen of zo.Verder vraag ik geen geld of zo voor mijn adviezen maar je moet het wel zelf doen als je iets wil doen.Helaas moet je met de billen bloot maar zorg dan dat je meerdere mensen hebt die je steunen en trek dan samen die kar.Als je alleen bent blijft het erg moeilijk; kost veel tijd,eventueel veel geld en veel gezeur en weet je niet of je wint!!

arsinl
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2009 00:13

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door arsinl »

Uitstekend gedaan, aanhouder wint, niet om het feit dat je aanhouder bent maar omdat je voor je gevoel bedrogen wordt. Want wie het lezen wil de makelaardij en zeker de NVM is voor de maatschapij geen kmip voor de neus waard, altijd eigen belang.
Ik adviseer toekomstige kopers nooit een MAKELAAR NEMEN

goudentip
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:11

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door goudentip »

GROOT GELIJK! EEN MAKELAAR NEMEN IS ECHT HELEMAAL NIET NODIG.ZIJ DOEN NIETS EXTRA S VOOR JE EN DE NVM MAKELAARDIJ EN AL DIE ANDERE CLUBS BLIJVEN DIE MAKELAARS STEUNEN WAT ER OOK GEBEURT.
OOK LOGISCH WANT DE NVM MAKELAARDIJ CLUB ONTVANGT VAN DE MAKELAAR SINKE KOMEJAN BV GELOOF IK JAARLIJKS 5000 EURO LIDMAATSCHAPSGELD PER VESTIGING........TEL UIT JE WINST.
OVER KLACHTEN DIE ZE ONTVANGEN HOOR JE NIETS. ZE HEBBEN AL EEN SOORT FILTER VOORDAT JE KLACHT IN BEHANDELING WORDT GENOMEN EN PROBEREN JE IN HET BEGIN AL HET BOS IN TE STUREN.....
DUS DOE HET MAAR ALLEMAAL ZELF WANT ZO MOEILIJK IS HET NIET.BOVENDIEN KAN EEN MAKELAAR JE ALLES OP DE MOUW SPELDEN WAT ZE WILLEN WANT ER STAAT NIETS ZWART OP WIT EN ZE ZIJN OOK NERGENS AANSPRAKELIJK VOOR OMDAT ZE MAAR EEN TUSSEN VERKOPER ZIJN WAARBIJ DE VERANTWOORDING VAN ALLES BIJ KOPER/VERKOPER LIGT.SINKE KOMEJAN BV HEEFT ZELFS GEEN BERISPING OF ZO GEKREGEN EN BLIJFT GEWOON OP DEZE MANIER DOOR ROMMELEN. GELUKKIG HEBBEN DE MAKELAARS NAUWELIJKS WERK DUS ER ZULLEN VEEL VAN DE TENTEN MOETEN SLUITEN.GELUKKIG MAAR........

meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door meerst »

Goed te horen dat je gewonnen hebt. Wat was de zaak? In bedoel, waarom moeten ze betalen?

goudentip
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:11

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door goudentip »

nou. in gewoon nederlands gezegd: hij heeft mij gewoon belazerd door net zo lang te wachten op een koper die mijn huis wil kopen en zijn huis bij MAKELAAR SINKE KOMEJAN BV in de verkoop geeft. Dan verdient hij aan mij 10000 euro en gelijk aan de nieuwe klant ook weer 10000 euro.
Eigenlijk verdient hij dus aan mijn verkooptransactie 20000 euro.
Het is gewoon dat EIGENBELANG PREVALEERT boven belang van opdrachtgever.Juridisch heet het:SINKE KOMEJAN BV is tekortgeschoten in de nakoming van de overeenkomst van opdracht en dat de geleden schade daardoor is veroorzaakt.
Als je deze regel leest als buitenstaander valt het nog wel mee.
Maar je moest eens weten dat de DIRECTIELEDEN en PERSONEELSLEDEN VAN SINKE KOMEJAN BV er alles aan gedaan hebben door list en bedrog er onder uit te komen.
de NVM helpt deze bedriegers ook nog steeds.Ze gaan in Hoger Beroep en dus duurt het weer jaren........voorlopig zijn ze al 70000 euro kwijt..
we zullen zien hoe het afloopt met ze....

ons uus
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jun 2009 16:07

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door ons uus »

is er ook ergens een buro of plek of insantie om je VVE klachten neer te leggen, soort van landelijk iets??

goudentip
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:11

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door goudentip »

SINKE KOMEJAN BV is aangesloten bij de NVM. Dus daar kan je klachten indienen over een makelaar.
SINKE KOMEJAN IS VEROORDEELT DOOR DE RECHTBANK.
Jouw klachten kan je het best aangetekend versturen naar SINKE KOMEJAN BV. En wacht maar op hun antwoord. Je kan ook je klachten kwijt bij Consuwijzer en de consumentenbond. Ligt eraan of je lid bent.
je kan ook gelijk naar een advocaat gaan om te vragen of een claim haalbaar is. Meestal is eerste gesprek "gratis". WEL DUIDELIJK VRAGEN hoor!!!
succes

1975djf
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:45

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door 1975djf »

Hallo,

Ik probeer informatie te zoeken op het internet betreft Daelmans vastgoed. En nu ben ik op dit stukje terecht gekomen.

Wij zelf huren een woning van Daelmans vastgoed. Dit is gebeurd via makelaar Sannen. Deze zit in Venlo en Panningen.

Nu hebben wij verschillende problemen met de woning. Hele vochtige vloeren waardoor laminaat helemaal krom trekt. Gaten in de muren. Scheuren in de muren. Overal kieren en spleten tussen plafond en de muren (niet afgewerkt). Zelfe geld voor bij de kozijnendat de kieren er tussen zitten. De trap helemaal niet afgwerkt. Vol met gaten, kieren en happen eruit.
Dingen die spontaan los laten, etc...

Nu hebben wij dit aangekaard bij de makelaar Sannen, maar die doet er niets meer mee en gaat nu via Daelmans vasttgoed in Maastricht. En die doet er helemaal niets aan.

Zou graag willlen weten of dit bekend is (Daelmans vastgoed).

Hoor graag van iemand,
Onze woning is in Schrames, Helden in Limburg.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door Janny »

gouden Tip
GROOT GELIJK! EEN MAKELAAR NEMEN IS ECHT HELEMAAL NIET NODIG.ZIJ DOEN NIETS EXTRA S VOOR JE EN DE NVM MAKELAARDIJ EN AL DIE ANDERE CLUBS BLIJVEN DIE MAKELAARS STEUNEN WAT ER OOK GEBEURT.

U schreeuwt wel erg hard. Vind u het vreemd dat een bedrijfsorganisatie voor zijn leden opkomt?
U mag blij wezen dat uw bedrijfsvereniging/of vakbond ook voor u de zaken waarneemt.
En dat een Makelaar Taxateur niets toevoegd, is uw beleving.
Ik zou zeggen mooi uw eigen zaakjes oplossen. Maar ook geen diensten meer van een NVM,er accepteren. Nooit meer doen. ver van deze mensen blijven.
Wie gaat voor u dan uw onroerend goed taxeren?en al die andere zaken als dat vereist is voor een Hypotheek ? De persoon moet wel gecertificeerd zijn, de vraag is waar u dan terecht kunt als u deze mensen voorbijgaat.? wat ik gezien uw woorden u echt aanraad. Zij willen ook liever niet voor u werken.
. Eerst nadenken dan roepen.
Janny

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door vroem »

Vind u het vreemd dat een bedrijfsorganisatie voor zijn leden opkomt?
een goede bedrijfsorganisatie weert rotte appels, zijn alleen maar slecht voor de rest van de wel bonafide leden. Op zijn minst doen ze er iets aan..

Wat dat betreft hebben heeft de overkoepelende organsiatie van bouwbedrijven het beter voor elkaar. wanneer daar een zaak is waar een interne zaak van komt (is de eerste stap) kijkt men echt naar de argumentatie van de zaak, en is de aannemer fout, dan is ie gewoon fout, en is de beslissing van de raad van arbitrage conform. tenminste in mijn ervaring. NVM laat klanten van leden over het algemeen vallen als een baksteen. Als er een conflict is waar een klant en 2 makelaars van de club bij betrokken zijn, en het gaat over geld, is het advies te schikken in het midden... erg voorspelbaar, en slecht voor de naam van de beroepsgroep.

goudentip
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jun 2009 12:11

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door goudentip »

nou Janny, aangezien je al bijna 2000 reakties hebt gegeven op alle onderwerpen
ga ik niet op jouw reaktie reageren want hier ontgaat jou waar het om gaat.
je denkt misschien dat je overal verstand van hebt maar aan al je reakties te zien merk ik dat je van heel veel zaken geen snars weet.
je profiel komt ook niet verder dan : Janny

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: NVMmakelaarSinkeKomejan VEROORDEELT (RECHTBANK MIDDELBURG)

Ongelezen bericht door Janny »

gouden tip,

Je hebt goed in de spiegel gekeken. en gezien wie er in keek.
Je reactie was dan ook voorspelbaar.
je denkt misschien dat je overal verstand van hebt maar aan al je reakties te zien merk ik dat je van heel veel zaken geen snars weet
Dat niet weten kun je niet beoordelen, omdat je van mij geen kennis hebt. En "men"verwacht vaak een reactie op de wijze die men horen wil. Tegengas doet zeer.
Klopt, ik ben voor jullie niet verder herkenbaar dan mijn naam. daarin was je speurwerk is goed.Wat niet wil zeggen dat je ook informatie hebt gekregen. Je weet nog steeds niet wie en wat ik ben, en wat mij aangaat! mooi zo houden.
Vriendelijke groet,
Janny :?

Gesloten