LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Richard&Maria
-
Richard&Maria
nou heb ik ook wat ik heb mijn woning verkocht per 1maart ik had 11januari al een offerte getekend voor een andere woning geen enkel probleem werd ons gezegt? het is nou 26januari ik krijg vanmorgen een telefoontje van de offerte gaat niet door tewijl ik mijn woning de 17februari al zou tekenen weer geen probleem werd ons gezegt.Nou had ik al afspraken gemaakt.Maar wat moet ik nou ik krijg toch nooit meer een orfferte voormekaar nou R.V.S. je word bedank maar nooit geen R.V.S.weer?
Re: Richard&Maria
Wat bedoel je ?
Jolanda
Jolanda
-
Richard,
Je verhaal is niet compleet.
Waarom gaat de offerte niet door ??
Lieske
Je verhaal is niet compleet.
Waarom gaat de offerte niet door ??
Lieske
-
nou lieske ik werk voor een uitzendbureau die niet aangesoten is bij de abu en daar maken zij een probleem van.En dat ze na 16 dagen daar pas achter komen is toch te gek voor woorden van zoeen groot bedrijf als de R.V.S
-
Je hebt dus geen 'vaste' baan.
In de ogen van RVS.
Het uitzendburo is niet aangesloten en nu hebben zij op de één of andere manier geen garantie dat jij je betalingen straks nog na kan komen. Want daar komt het waarschijnlijk op neer.
Maar dat hadden ze kunnen zien bij de aanvraag van de offerte.
Niet erg wakker, de persoon die jullie offerte besproken/gemaakt heeft.
Maar je verkoopt je huis, daarvan komt de opbrengst toch tgv de nieuwe woning?
Heeft je vriendin/vrouw wel een baan die in hun ogen garantie biedt ?
Heb je om een bepaalde reden voor de RVS gekozen?
Lieske
In de ogen van RVS.
Het uitzendburo is niet aangesloten en nu hebben zij op de één of andere manier geen garantie dat jij je betalingen straks nog na kan komen. Want daar komt het waarschijnlijk op neer.
Maar dat hadden ze kunnen zien bij de aanvraag van de offerte.
Niet erg wakker, de persoon die jullie offerte besproken/gemaakt heeft.
Maar je verkoopt je huis, daarvan komt de opbrengst toch tgv de nieuwe woning?
Heeft je vriendin/vrouw wel een baan die in hun ogen garantie biedt ?
Heb je om een bepaalde reden voor de RVS gekozen?
Lieske
-
Hallo
Ja dat zij daar niet wakker zijn waren wij ook al achter gekomen en dat hebben wij ook tegen hun gezegd ,maar wat hebben wij daar nu aan wij moeten per 1 maart het huis wel verlaten en wij krijgen nu een andere hypotheek niet op tijd rond dus dat is er mee gezegd dat wij straks wel op straat staan en dat met 3 kinderen nou ik vind dat mag toch niet heeft u nog een op lossing voor ons of wat anders om dit onder de aandacht te brengen wat de rvs met ons gedaan heeft!
Ja dat zij daar niet wakker zijn waren wij ook al achter gekomen en dat hebben wij ook tegen hun gezegd ,maar wat hebben wij daar nu aan wij moeten per 1 maart het huis wel verlaten en wij krijgen nu een andere hypotheek niet op tijd rond dus dat is er mee gezegd dat wij straks wel op straat staan en dat met 3 kinderen nou ik vind dat mag toch niet heeft u nog een op lossing voor ons of wat anders om dit onder de aandacht te brengen wat de rvs met ons gedaan heeft!
Kijk anders eens bij Moneyyou. Wij hebben er goede ervaringen mee en alles wat binnen twee weken geregeld. Maak je dan later kwaad om de RVS. Succes!
Als je nu geen vast inkomen hebt kan je misschien beschouwd worden als Freelancer.
Onder NHG kunnen hypotheken worden verstrekt voor flexwerkers. Er wordt gekeken naar het gemiddelde inkomen over de afgelopen 3 kalenderjaren. Het gemiddelde mag niet meer zijn dat het inkomen in het laatste jaar (bv. 2005).
Wanneer er mogelijk twee inkomens zijn, waarvan één vast, dient het vaste inkomen 60% van de hypotheeklast te kunnen dragen. Het niet vaste inkomen kan dan meegeteld worden.
Voorts zijn er volgens mij nog een aantal banken die een Flexible inkomen meetellen.
Ik dacht aan: Obvion, diverse Rabobanken en mogelijk andere banken.
Gewoon even bij diverse banken informeren.
Vermeld anders even je emailadres dan zoek ik even contact.
Onder NHG kunnen hypotheken worden verstrekt voor flexwerkers. Er wordt gekeken naar het gemiddelde inkomen over de afgelopen 3 kalenderjaren. Het gemiddelde mag niet meer zijn dat het inkomen in het laatste jaar (bv. 2005).
Wanneer er mogelijk twee inkomens zijn, waarvan één vast, dient het vaste inkomen 60% van de hypotheeklast te kunnen dragen. Het niet vaste inkomen kan dan meegeteld worden.
Voorts zijn er volgens mij nog een aantal banken die een Flexible inkomen meetellen.
Ik dacht aan: Obvion, diverse Rabobanken en mogelijk andere banken.
Gewoon even bij diverse banken informeren.
Vermeld anders even je emailadres dan zoek ik even contact.
Laatst gewijzigd door Xpert op 03 feb 2006 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
nou dank voor dat aanbod maar ik zoek het wel uit?