LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] van t hof makelaardij BEGIN ER NIET AAN!!

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
wendy1000

van t hof makelaardij BEGIN ER NIET AAN!!

Ongelezen bericht door wendy1000 »

HALLO,IK HUUR VAN VAN T HOF EEN BEGANE GROND WONING VOOR 475 EURO PER MAAND IN GOUDA,BEN AL MAANDEN AAN HET SMEKEN DAT ZE MIJN DOUCHE KOMEN REPAREREN WANT ALS IK OF MIJN DOCHTER VAN 9 JAAR WILLEN DOUCHEN DAN MOET EEN VAN ONS GELIJK GAAN DWEILEN WANT T WATER STROOMT DE WOONKAMER IN,.IN AUGUSTUS IS ER EEN KEER EEN LOODGIETER GEWEEST DIE DE RANDEN WEER DICHTGEKIT HEEFT MAAR DEZE ZEI MIJ DAT DE DOUCHE DOOR EEN BEUNHAAS INELKAAR GEZET IS EN DAT IK ER OP KON WACHTEN DAT HET WEER GAAT LEKKEN,EN JA HOOR NA 1 WEEK LEKT T WEER. IK BEL MAIL ELKE WEEK NAAR VAN T HOF MAAR HOOR OF ZIE NIKS VAN HUN!!DIT IS NU DUS AL 4 MAANDEN AAN DE GANG.
BEN DE AFGELOPEN MAANDEN GENOODZAAKT OM MET ME DOCHTER BIJ MEN OUDERS TE DOUCHEN!!WIE O WIE WEET WAT IK NU NOG KAN DOEN

Dilbert29

Re: van t hof makelaardij BEGIN ER NIET AAN!!

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Stuur ze een aangetekende brief met daarin je eis en stel een termijn waarop de reparatie gebeurd moet zijn. Als ze zich niet houden aan deze termijn laat je de reparatie zelf doen en stuur je de rekening naar hen door.

Vraag eventueel na bij een rechtswinkel wat je mogelijkheden zijn.

wendy1000

Ongelezen bericht door wendy1000 »

bedankt voor je advies

ed79

Ongelezen bericht door ed79 »

laat ze eens wachten op je huurpenningen..
In de wet is genoeg geregeld over je rechten.

Gesloten