Omdat de aankoop van een woning niet doorging(er was al wel een koopovereenkomst getekend)
vanwege grote problemen met de aankoopmakelaar van mij wat uitmonde in een rechtzaak kwam ik tot een paar opmerkelijke zaken.De koopovereenkomst die we destijds hadden ondertekend bij de aankoopmakelaar is niet indenthiek als die de notaris heeft ontvangen.Inhoudelijk wel doch het excemplaar bij de notaris ontbreekt de handtekening van verkoopster,alsmede een stempel van aankoopmakelaar en datum zijn later toegevoegd. In het orgineel door ons getekend staat wel de handtekening van verkoopster en ontbreekt stempel en datum.Voorst ontbreekt er een belangrijke pagina met bijzondere bepalingen.tevens zijn er drie ontvanstbevestigingen,een met koper verklaart
zonder datum,ander met datum,en weer een andere met datum maar met een ander handschrift.
De paraafjes van beide koopakte zijn ook niet indenthiek van elkaar,net als de rest zit ook hier
onderling verschil in.Wie kan me hier een verklaring voor geven voorzover dat kan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verschillende koopovereenkomsten
Re: verschillende koopovereenkomsten
Slordig werk, maar de aankoop makelaar is de enigste die dit zou moeten kunnen verklaren..