LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.makelaarinhuis.nl, ervaringen?
www.makelaarinhuis.nl, ervaringen?
Zag in de dicussie over Makelaarsland opmerking over www.makelaarinhuis.nl. Ook ik ben deze onlangs tegengekomen. Ik vind het wel vernieuwend, want je woning komt gewoon regionaal in de verkoop bij een bekende makelaar. Hiernaast kun je tenminste (in tegenstelling tot alle andere digitale makelaars) je dienstenpakket wijzigen. Ben je het zelf bezichtigen beu, dan kan je dit tenminste aan je makelaar teruggeven. Ik mag dit wel, veel digitaal maar wel flexibel. Iemand zijn woning verkocht via deze formule??
Re: www.makelaarinhuis.nl, ervaringen?
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar werk in de makelaardij en het lijkt mij dat deze formule beter aansluit bij de wensen vd consument zoals ik die ken..
Meld het aan je wergever wellicht wil hij er wel bij. Hoe meer dekking hoe beter voor die jongens
Scrik22 = makelaarinhuis en makelaarinhuis = scrik22???
Lijkt een beetje op reclame voor je eigen site? Of heb ik het mis?
Is het nu scrik22 of schrik 22?
Lijkt een beetje op reclame voor je eigen site? Of heb ik het mis?
Is het nu scrik22 of schrik 22?
Ach, je weet t nooit. Maar feit blijft dat er een hoop van dit soort initiatieven zijn nav Makelaarsland die begon met dit op grote schaal aanbieden en als NVM makelaar hoor ik de verhalen wat men het bezwaar vindt aan Makelaarsland en met die opmerkingen is mijn collega die Makelaarinhuis.nl heeft opgericht aan de slag gegaan.
Slimme zet als je tijd hebt en/of maakt voor dat soort zaken.
Slimme zet als je tijd hebt en/of maakt voor dat soort zaken.
Hoi Hera,
Terechte opmerking.
Alleen als Scrik22 op dit forum via een slinkse manier reclame probeert te maken voor zijn/haar eigen organisatie dan valt dit buiten de regels van dit Forum en vind ik niet juist.
Net als jij probeer ik als adviseur een bijdrage te leveren aan dit Forum om mensen te helpen met algemene opmerkingen en mogelijke oplossingen. Reclame maken voor je eigen onderneming op dze site is NOT-DONE.
Jouw bijdragen zie ik als een positieve bijdrage aan deze site. Hulde.
Je profileert je netjes als een NVM makelaar maar zet niet af tegen andere collegae/concurrenten. En zo hoort het ook op deze site.
Webmaster dient m.i. ook direct in te grijpen wanneer iemand zakelijk gewin uit dit forum wil halen. En dit gebeurt m.i. nog te weinig.
Terechte opmerking.
Alleen als Scrik22 op dit forum via een slinkse manier reclame probeert te maken voor zijn/haar eigen organisatie dan valt dit buiten de regels van dit Forum en vind ik niet juist.
Net als jij probeer ik als adviseur een bijdrage te leveren aan dit Forum om mensen te helpen met algemene opmerkingen en mogelijke oplossingen. Reclame maken voor je eigen onderneming op dze site is NOT-DONE.
Jouw bijdragen zie ik als een positieve bijdrage aan deze site. Hulde.
Je profileert je netjes als een NVM makelaar maar zet niet af tegen andere collegae/concurrenten. En zo hoort het ook op deze site.
Webmaster dient m.i. ook direct in te grijpen wanneer iemand zakelijk gewin uit dit forum wil halen. En dit gebeurt m.i. nog te weinig.
Ach, bij zo'n algemene site als makelaarinhuis.nl is het moeilijker (en makkelijker te vergeven) dan wanneer er een directe link staat naar 1 makelaarskantoor.
En het is minder direct dan sommige andere postings hier op het forum. Maar feit blijft, dat wanneer Scrik de heer Beukekamp is, hij op slinkse wijze reclame probeert te maken en dat mag niet. Foei!!
En het is minder direct dan sommige andere postings hier op het forum. Maar feit blijft, dat wanneer Scrik de heer Beukekamp is, hij op slinkse wijze reclame probeert te maken en dat mag niet. Foei!!